دولت تغییرمسیر تمرکز بر روی جاده طرح روز پس از لاداخ برخورد

Government Redirects Focus On Road Plan Days After Ladakh Clash

دولت تاکید کرد که ساخت و ساز جاده در امتداد لاک خود ادامه خواهد داد (فایل)

دهلی نو:

به عنوان هند و چین مذاکرات در Moldo بر طرف چینی از Chushul به ادامه بحث در عدم مشارکت این وزارت خانه بررسی پیشرفت ساخت و ساز جاده در مناطق مرزی.

Sanjeeva کومار وزیر (مرز مدیریت) بررسی زیرساخت ها در امتداد خط کنترل واقعی (LAC) به بالفعل مرز تقسیم هند و چین برای دومین بار در پنج روز تأکید بر عزم دولت برای ادامه این طرح پس از لاداخ رو کردن.

هند استرس در توسعه منطقه لاداخ با ساختن جاده ها از طریق Galwan ولی به Shyok اعتقاد بر این است به ماشه اصلی چینی تجاوز در منطقه است.

در 15 ژوئن پس از هفته ها تنش در نقاط مختلف در طول لاک زدن, مرگبار نزاع و جدال در گرفت بین هندی و چینی سربازان در Galwan دره در شرق لاداخ که 20 سربازان هندی گذاشته زندگی خود را. ارتش منابع می گویند 45 چینی سربازان کشته و یا مجروح شدند.

اکثر کارشناسان تماشای هند-چین وضعیت باید گفت که دولت ساخت جاده ها و فرودگاه ها برای بهبود حمل و نقل و کاهش شکاف با چین برتر زیرساخت در کنار آن از لاک یک دلیل بزرگ برای زمان تشدید. هند به تازگی به اتمام جاده از Darbuk به Daulat التماس Oldie یک فیدر جاده برای بهبود دفاع از خود در کنار Galwan ارتفاعات.

“تمرکز برای سرعت بخشیدن به پروژه های در حال انجام به عنوان ما در حال عقب در فاز دو” ارشد بوروکرات گفت NDTV.

“فاز 2” که مستلزم تقریبا 32 استراتژیک جاده ها در منطقه بود به پایان خواهد رسید 2019. “شده اند وجود دارد مسائل مربوط گواهی عدم سوء پیشینه بنابراین در این جلسه تمرکز به سهولت این تنگناها ،

دو جاده استراتژیک نیاز به تکمیل در لاداخ آروناچال پرادش هند و Uttrakhand.

صفحه اصلی وزارت جلسه با حضور مقامات سازمان جاده های مرزی هند و تبت پلیس مرزی (ITBP) و مرکزی و عمومی این نسخهها کار گروه (CPWD).

این وزارت خانه همچنین بررسی پیشرفت تدارکات مدرن و تجهیزات ساخت و ساز. مرکز سریع ردیابی فرایند بین 2017 و 2020 و همچنین شروع به استفاده از Chinooks به ترابری ساختمان مواد.

“هند به اتمام رسانده است ساخت و ساز از 4,764 متر از جاده استراتژیک در شش سال گذشته با توجه به سیاست های مرکز. و این ثبات در امتداد مرز پویایی” یک منبع گفت: NDTV.

با توجه به وزارت اطلاعات ساخت جاده ها دو برابر شده است از 230 متر در هر سال بین سال های 2008 تا سال 2017 به 470 متر یک سال پس از آن.

این رویه جاده ها نیز دو برابر شده است; تقریبا 380 کیلومتر از جاده هستند که ظاهر هر سال می گویند منابع. در 2008-14 تنها یک تونل به پایان رسید اما در شش سال گذشته شش بیشتر عملیاتی و 19 بیشتر برنامه ریزی شده.

اتصال ramped شده تا با ساخت و ساز پل. در شش سال گذشته هند موفق به ساخت 14,450 متر از پل های ارتباط از راه دور مناطق همراه هند و چین مرز.

عظیم بودجه اختصاص داده شده به این پروژه ها است. تخصیص به مرز توسعه شده است پیاده به 11,800 تومان کرور روپیه از Rs 8,050 کرور روپیه در سال گذشته است.

دولت تاکید می کند که ساخت و ساز جاده در امتداد لاک خود ادامه خواهد داد و هند را نمی توان مورد آزار واقع شدند به توقف.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im