گلدمن ساکس هشدار سوخت جت تقاضا ممکن است هرگز به طور کامل از بحران بهبود می یابند

تکنسین های هواپیمایی آلمانی لوفت هانزا با این نسخهها کار در یک پارک هواپیما در "Franz-Josef-اشتراوس" فرودگاه د

توسط ELEMENTORSITE در 22 اردیبهشت 1399

تکنسین های هواپیمایی آلمانی لوفت هانزا با این نسخهها کار در یک پارک هواپیما در "Franz-Josef-اشتراوس" فرودگاه در شهر مونیخ در جنوب آلمان در مارس 28 سال 2020 به زندگی در سراسر جهان محدود شده است و در اقدامات برای مبارزه با این رمان coronavirus COVID-19 بیماری همه گیر. (عکس توسط کریستوف STACHE / AFP) (عکس CHRISTOF STACHE/خبرگزاری گتی ایماژ)

کریستوف STACHE | خبرگزاری گتی ایماژ

Coronavirus شیوع خواهد شد که تاثیر ماندگار بر رفتار کسب و کار در سراسر جهان با سوخت جت تقاضا بعید است که تا کنون به طور کامل بهبود می یابند با توجه به سر از کالاها پژوهش در گلدمن ساکس.

این Covid-19 همه گیر به معنای کشور باید به طور موثر به حال تعطیل با بسیاری از دولت ها تحمیل محدودیت های سخت در زندگی روزمره میلیاردها نفر از مردم.

سلول اقدامات — که متفاوت است در خود نرم افزار در سراسر جهان اما به طور گسترده شامل مدرسه تعطیلی ممنوعیت تجمعات عمومی و اجتماعی-فاصله دستورالعمل — اجرا شده در 187 کشور یا سرزمین در تلاش برای سعی کنید به سرعت گسترش ویروس.

تا به امروز بیش از 4.1 میلیون نفر قرارداد Covid-19 در سراسر جهان با 282,727 مرگ و میر با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

بحران بهداشت و منجر به یک شوک تقاضا در بازارهای انرژی با سفر به جهان آورده نزدیک به یک وقفه.

جف کوری از گلدمن ساکس استدلال کرد که ریزش شدید تقاضای نفت آمد در درجه اول از سه بخش: رفت و آمد و تقاضا; صنعتی تقاضا و جت تقاضا است.

صنعتی تقاضا و رفت و آمد و تقاضا باید هر دو قادر به بازیابی نسبتا به سرعت از همه گیر کوری گفت: اما جت تقاضا "ضعیف ترین یکی است."

"تا کنون ما تمایل به فکر می کنم زمانی که ما می بینیم یک هنجارسازی جهانی, شما می توانید اوقات فراغت تقاضای بازگشت. من نمی فکر می کنم شما می توانید چیزی است که ما انجام می دهند در حال حاضر" کوری گفت: در طول یک تماس تصویری با خبرنگاران در روز پنج شنبه.

"من فکر می کنم شما می رویم به از دست دادن یک تکه از جت تقاضا کرده است که در ارتباط با کسب و کار سفر. ما پایه مورد شما از دست دادن حدود 2 تا 3 میلیون بشکه در روز است که" او اضافه شده است.

براندون ویلسون صاحب AvidJet, كشتن مرز هواپیما با یک مه پاش در فرودگاه بین المللی دنور در روز شنبه, مه 6 سال 2020 است. ProShield این microbiostatic عامل مورد استفاده برای ضد عفونی کردن هواپیما را حفظ خواهد کرد این هواپیما تمیز و به مدت 90 روز پس از درخواست.

هارون Ontiveroz | دنور پست | گتی ایماژ

گلدمن ساکس انتظار دارد تقاضای جهانی نفت به سقوط به 94 میلیون بشکه در روز در سال 2020 از 100 میلیون بشکه در روز در سال 2019. تقاضای نفت است و سپس انتظار می رود به 99 میلیون بشکه در روز در سال 2021.

کری گفت: ایالات متحده در بانک سرمایه گذاری می کند انتظار می رود تقاضای نفت برای عادی بازگشت به سطح قبل از بحران تا سه ماهه سوم سال 2022.

کسب و کار رفتار

Alexandre de Juniac رئیس اجرایی و مدیر کل بین المللی حمل و نقل هوایی انجمن هشدار داد که این وضعیت برای صنعت هواپیمایی "نمی تواند بیشتر مبرم."

ماه گذشته یاتا منتشر شده تجزیه و تحلیل نشان داد که این Covid-19 بحران می تواند هواپیمایی مسافری درآمد رها $314 میلیارد دلار در سال جاری منعکس کننده 55 درصد کاهش در مقایسه با زمانی که تا سال 2019.

همانطور که از اوایل ماه آوریل تعداد پروازها در سطح جهان بود که در پایین 80 درصد نسبت به سال 2019 در بخش های بزرگ به عنوان یک نتیجه از سفر از محدودیت های اعمال شده توسط دولت ها در سراسر جهان است.

وقتی پرسید که آیا او انتظار می رود کاهش تقاضای سوخت جت به طور دائم گلدمن را کوری پاسخ داد: "من فقط می دانم خودم که من زوم شده است یک جایگزین خوب برای گرفتن یک هواپیما و پرواز در نیمه راه در سراسر جهان است. و از شما در راه است که شرکت های هواپیمایی در حال برنامه ریزی هنگامی که آنها دوباره آنها در حال رفتن به در همان سطح که آنها قبلا."

"پس از آن به 2 میلیون بشکه در روز است که ماندگاری بیشتری را به آن بکشید و یا آن را 3 میلیون (بشکه در روز)? که هنوز هم شناخته می شود" او ادامه داد. "شما نمی توانید می گویند آن است که ماندگار است اما وجود دارد رفتن به یک تاثیر ماندگار در کسب و کار و رفتار و تمایل به رسیدن به زوم? پاسخ این است که, کاملا, بله."

یک هواپیما نشسته در Avianca منابع SA, تعمیر و نگهداری, تعمیر و تعمیرات اساسی (MRO) مرکز هوانوردی در Rionegro, کلمبیا روز سه شنبه, نوامبر. 7, 2017. Avianca منابع SA گزارش درآمد خالص از $36.1 میلیون دلار در سه ماهه سوم با وجود یک خلبان اعتصاب که به مدت تقریبا دو ماه.

Nicolo Filippo | بلومبرگ | گتی ایماژ

در کنار یاتا جهانی تجارت نماینده جهان در فرودگاه به خواست دولت به سرعت اعطای کمک های مالی برای کمک به اپراتورهای فرودگاه و شرکت های هواپیمایی در طول Covid-19 بحران است.

"تاثیر مالی از بحران کنونی است و بر خلاف هر چیزی که ما تا کنون دیده اند و نیاز به اقدام فوری دولت برای کمک به صنعت حمل و نقل هوایی برای محافظت از مشاغل اطمینان ضروری عملیات و برنامه ریزی برای بهبود" آنجلا gittens می مدیر کل در شورای فرودگاه بین المللی (ACI) در بیانیه ای گفت: در 30 آوریل.

اخیرا دوم در جهان-قدیمی ترین شرکت هواپیمایی برای ورشکستگی زمینه. کلمبیا Avianca خواهد بود که برای اولین بار عمده حامل در سراسر جهان به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر اگر نتواند به بیرون آمدن از ورشکستگی گزارش رویترز در روز یکشنبه.

Avianca از درخواست دولت برای کمک, که تا کنون ناموفق بوده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن