دیزل است که در کاهش اما تعداد آن هنوز

به عنوان بازار خودرو شیفت به سمت برق بسیاری در صنعت خودرو می گویند دیزل را روز شماره.

اما فن آوری جدید و تجدید حیات در بعضی از کلید بخش های آن را نشان می دهد ممکن است.

دیزل شده است که انتقال قدرت از انتخاب برای وسایل نقلیه تجاری و ماشین آلات سنگین از همه نوع. اما آن را یک بار نیز مورد ستایش قرار داد در بسیاری از کشورها به عنوان یک انتخاب بسیار عالی برای دستیابی به بهره وری سوخت بیشتر و کاهش انتشار کربن در عادی خودروهای سواری.

اما دیزل است شهرت دچار ضربات جدی از نگرانی بیش از آلاینده های موتورهای دیزل منتشر می کنند و از فولکس واگن دیزل آزمون تقلب و رسوایی لرزاند که جهان خودرو. در حال حاضر بسیاری از دولت ها و خودروسازان در حال ترویج برقی و خودروهای هیبریدی برای بهره وری عملکرد و کاهش تولید گازهای گلخانه ای.

در عین حال دیزل طرفداران دیدن فرصت است. این صنعت به شدت توسعه فن آوری است که کاهش آلاینده های مضر. وسایل نقلیه دیزلی در حال حاضر می تواند اجرا یا تا حدی یا به طور کامل در سوخت های تجدید پذیر از زباله های آلی است. و دیزل powertrains می تواند مورد استفاده همراه با موتور الکتریکی به دیزل هیبرید است.

دیزل هرگز در زمان خاموش در خودروهای سواری در ایالات متحده راه آن را در اروپا, اما آن را به یک محل در برخی از شخصیتی آمریکا بخش — کامیون وانت و بزرگ ورزشی شهرداری.

در سال 2019 هر سه دیترویت خودروسازان ارائه دیزل گزینه برای مصرف کنندگان ارائه نیم تن اندازه وانت برای اولین بار در سال. وجود دارد دیزل نسخه از کارهای وانت و Suv ها مانند شورلت تاهو و حومه و جیپ مخاصم.

مدیران صنعت می گویند آینده الکتریکی است اما ممکن است زمان می برد. شرکت های شرط بندی مصرف کنندگان می خواهند راه حل های دیگر در طول راه حتی آنهایی که مانند دیزل که شده اند در اطراف برای بیش از یک قرن است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de