کوکا کولا مکث رسانه های اجتماعی تبلیغات برای حداقل 30 روز

Coca Cola Pauses Social Media Advertising For At Least 30 Days

تبلیغات خواهد بود معلق برای حداقل 30 روز. (فایل)

سان فرانسیسکو:

کوکا کولا یک نیروی عمده در جهانی تبلیغات جمعه اعلام کرد آن را به حالت تعلیق در تبلیغات در رسانه های اجتماعی برای حداقل 30 روز به عنوان سیستم عامل صورت حساب بیش از چگونه آنها مقابله با محتوای نژادپرستانه.

“وجود دارد هیچ جایی برای نژاد پرستی در جهان و وجود دارد هیچ جایی برای نژاد پرستی در رسانه های اجتماعی” جیمز Quincey رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت کوکا کولا گفت: در یک بیانیه کوتاه.

او گفت: شرکت رسانه های اجتماعی-که دیگر برندهای عمده ای را بایکوت کردند و به زور تغییرات در نحوه برخورد آنها با نفرت مواد — نیاز به ارائه “بیشتر پاسخگویی و شفافیت است.”

کوکا-کولا را با استفاده از مکث به “ارزیابی مجدد تبلیغات ما سیاست را برای تعیین اینکه آیا بازنگری مورد نیاز” Quincey گفت.

نوشیدنی های غول پیکر CNBC گفت که “شکستن” به این معنا نیست آن است که پیوستن به این جنبش و راه اندازی در هفته گذشته توسط آمریکایی های آفریقایی تبار و گروه های جامعه مدنی.

این ائتلاف که شامل انجمن ملی برای پیشرفت رنگین پوست (NAACP) بوده است ترغیب شرکت ها برای جلوگیری از تبلیغات در Facebook با استفاده از #StopHateForProfit برچسب.

هدف آن دستیابی به مقررات بهتر از گروه تحریک نفرت و نژاد پرستی و یا خشونت بر روی پلت فرم.

Unilever به علامت های تجاری از جمله لیپتون چای و بن و جری بستنی گفت: این امر توقف تبلیغات در Facebook, Twitter و Instagram در آمریکا تا پایان سال 2020 با توجه به “قطبی انتخابات دوره است.”

Facebook گفت: این امر ممنوع “گسترده تر دسته از نفرت محتوا” در تبلیغات به عنوان بحرانزده رسانه های اجتماعی غول پیکر نقل مکان کرد برای پاسخ به گسترش اعتراضات بیش از آن در دست زدن به نوشته های التهابی.

(به جز تیتر این داستان شده است ویرایش شده توسط NDTV کارکنان و منتشر شده است از یک همزمان خوراک.)