Coca-Cola مکث تبلیغات بر روی تمام سیستم عامل رسانه های اجتماعی در سطح جهان

کوکا کولا اعلام کرد که از آن خواهد شد توقف تبلیغات پرداخت در تمام سیستم عامل رسانه های اجتماعی در سطح جهانی بر

توسط ELEMENTORSITE در 7 تیر 1399

کوکا کولا اعلام کرد که از آن خواهد شد توقف تبلیغات پرداخت در تمام سیستم عامل رسانه های اجتماعی در سطح جهانی برای حداقل 30 روز.

این شرکت آن را روشن نمی شد پیوستن به این تحریم رسمی اما گفت: "ما در حال توقف" تبلیغات است.

در این هفته پس از یک گروه از سازمان های به نام در Facebook تبلیغ برای مکث آگهی خود را صرف در ماه جولای بیش از 90 بازاریابان از جمله ورایزون Patagonia REI, وام باشگاه و شمالی اعلام کرده اند قصد خود برای پیوستن به, با توجه به یک لیست در حال اجرا از خواب غول. این گروه از سازمان ها شامل ضد افترا, لیگ, NAACP, خوابیده, غول, رنگ, تغییر, رایگان مطبوعات و حس مشترک.

"وجود دارد هیچ جایی برای نژاد پرستی در جهان و وجود دارد هیچ جایی برای نژاد پرستی در رسانه های اجتماعی" کوکا کولا مدیر عامل و رئیس جیمز Quincey در بیانیه ای گفت:. "The Coca-Cola Company مکث خواهد پرداخت تبلیغات بر روی تمام سیستم عامل رسانه های اجتماعی در سطح جهانی برای حداقل 30 روز. ما را در این زمان به ارزیابی مجدد تبلیغات ما سیاست را برای تعیین اینکه آیا تجدید نظر مورد نیاز است. ما همچنین انتظار بیشتری پاسخگویی و شفافیت از رسانه های اجتماعی ما همکاران."

نوشیدنی های غول پیکر شده است ارسال نقل قول در مورد تنوع و پایان دادن به نژادپرستی نظاممند در آن حساب توییتر از جمله پشتیبانی برای نسکار را فقط سیاه و راننده بابا والاس.

کوکا کولا اعلام می آید پس از Unilever که برندها شامل کبوتر, Ben & jerry's و Hellmann را روز جمعه گفت آن را به توقف تبلیغات در Facebook, Instagram, و توییتر در آمریکا حداقل از طریق Dec. 31.

Unilever پیوست علامت های تجاری مانند Eddie Bauer, چهره شمال و پاتاگونیا به عنوان بخشی از یک کمپین وادار به شبکه های رسانه های اجتماعی به بیشتر stringently پلیس بیان نفرت و دروغ با در نظر گرفتن تعدادی از اقدامات از جمله ایجاد یک "جداگانه اعتدال خط لوله" برای کاربران که می گویند که آنها هدف قرار گرفته ایم به دلیل نژاد یا دین یا به اجازه تبلیغ ببینید که چگونه اغلب تبلیغات خود را به نظر می رسد نزدیکی به محتوای شد که بعد از حذف اطلاعات غلط یا نفرت, و اجازه می دهد آنها را بازپرداخت برای کسانی که تبلیغات.

پس کوکا کولا اعلام لوی و کامیون گفت: آنها خواهد بود توقف همه تبلیغات در Facebook و Instagram را از طریق "حداقل" جولای: "Facebook باید اقدامات برای جلوگیری از اطلاعات غلط و بیان نفرت خود سیستم عامل. آن را غیر قابل قبول حرمتی به ارزش های ما. ما و کامیون در حال پیوستن به #stophateforprofit کمپین و توقف تمام ads on Facebook."

هرشی همچنین اعلام کرد اواخر جمعه از آن خواهد شد کاهش هزینه در Facebook و Instagram یک سوم برای بقیه سال و پیوستن به #stophateforprofit تحریم.

"ما باور نمی کنیم که Facebook به طور موثر مدیریت خشونت و تفرقه سخنرانی در پلت فرم خود را. با وجود تکرار اظهارات توسط Facebook به اقدام ما را دیده اند و نه معنی دار تغییر" این شرکت در بیانیه ای گفت. "در اوایل این ماه به ما ابلاغ به Facebook که ما ناراضی بودند با موضع خود را در بیان نفرت. ما در حال حاضر کاهش هزینه های ما را در Facebook و سیستم عامل خود را از جمله Instagram توسط یک سوم باقی مانده از سال است. ما امیدواریم که Facebook اقدام خواهد کرد و آن را به یک فضای امن برای مصرف کنندگان ما برای برقراری ارتباط و جمع آوری شده است. به عنوان یک شرکت ما برای ایستادن ارزش با هم بودن و شمول و ما مصمم در تعهد ما برای ایجاد اختلاف و بخشی از تغییر مثبت است."

Procter & Gamble یکی دیگر از عمده Facebook spender گفت: در اوایل این هفته آن است که بررسی تمام کانال های رسانه های, شبکه, سیستم عامل و برنامه های آن را تبلیغ بر روی "را به اطمینان حاصل شود که محتوا و تفسیر با دقت و با احترام تمام افرادی که ما در تبلیغات و یا در نزدیکی محتوای ما تعیین می شود نفرت تبعیض آمیز بدنام کردن و یا موهن."

"به عنوان بخشی از است که ما در حال کار با شرکت های رسانه ای و سیستم عامل را مناسب سیستمیک اقدام لازم" P&G ارشد نام تجاری افسر مارک پریچارد گفت. این شرکت رسیده از نظر کاهش یافته است به طور خاص comment on Facebook.

در طول یک livestream در Facebook, مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ گفت که او در نظر دارد به بحث در مورد "سیاست های جدید برای اتصال مردم با اطلاعات معتبر در مورد رای گیری سرکوب رای دهندگان سرکوب و مبارزه با سخنرانی نفرت است." او نه به طور مستقیم آدرس تبلیغ تحریم.

در یادداشت اخیر به تبلیغ به دست آمده توسط CNBC Facebook معاونت بازاریابی جهانی راه حل های کارولین Everson گفت: "تحریم به طور کلی این است که راه برای ما برای پیشرفت با هم."

"من هم واقعا امیدوارم در حال حاضر شما می دانید که ما نمی را تغییر سیاست وابسته به درآمد فشار," او گفت: در این یادداشت. "ما مجموعه ای از سیاست های ما بر اساس اصول و نه منافع کسب و کار."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن