بوئینگ بزرگ هفته شامل سه ماهه اول نتایج و کمک دولت مهلت

بوئینگ آرم تصویر در آن رنتون کارخانه بوئینگ 737 MAX هواپیماهای مسافربری ساخته شده در رنتون واشنگتن در آوریل 20, 2020.

JASON ردموند | خبرگزاری گتی ایماژ

کشت و آینده بوئینگ اطلاعیه با هدف آرام کردن سرمایه گذار اعصاب و تنظیم صحنه برای رشد آینده — بسیار شبیه به زمانی که دیو کالهون به عنوان هوافضا غول مدیر عامل بعدی.

در هفته آینده بوئینگ را برگزاری آن در نشست سالانه, گزارش سه ماهه اول نتایج جستجو و در صورت پایان مهلت درخواست برای, چند میلیارد دلار بسته کمک از دولت فدرال است.

کسانی که آشنا با مباحث بوئینگ رهبری گفت: Calhoun در حال برنامه ریزی برای نشان دادن سرمایه گذاران شرکت مالی ساخت دو پل به آینده: نزدیک ترم متمرکز در برش کوتاه مدت زیان آورده coronavirus و دراز مدت پل برای مقابله با سفارشات کمتر برای هواپیما تجاری و کوچکتر صنعت هواپیمایی.

این سوال برای سرمایه گذاران این است که چه مقدار از آن هزینه خواهد شد بوئینگ برای ساخت این پل و کجا می خواهد این پول از کجا آمده. رشد عدم اطمینان بیش از ضرر و زیان ممکن است در سه ماهه اول و فراتر از آن است که یک دلیل اصلی سهام بوئینگ در حال کاهش بیش از 50 درصد از Calhoun شد مدیر عامل در ماه ژانویه است.

Calhoun روشن ساخته است او رهبری تیم در حال آماده شدن این شرکت برای آینده ای که دور نگاه متفاوت از دو سال پیش زمانی که هواپیما تجاری سفارشات بودند افزایش تولید و نرخ صعود به بالاترین رکورد.

در یک پیام ارسال شده به کارکنان بوئینگ در اوایل ماه آوریل Calhoun نوشت: “ما نیاز به تعادل عرضه و تقاضا بر این اساس به عنوان صنعت می رود از طریق فرایند بازیابی برای سال آمده است.”

که به معنی کاهش تولید در تجاری هواپیما را بدست آورد. بوئینگ مدیران بگویید CNBC این شرکت است که انتظار می رود به طرح جدید با اهداف گسترده و بدنه هواپیما, تولید, جمله, جدید, ماهانه پایین تر ساخت میزان 787 Dreamliner.

با توجه کندتر تولید برنامه در آینده بوئینگ نیز احتمال اعلام طرح اصلاح حقوق و دستمزد خود را با توجه به کسانی که آشنا به برنامه های شرکت. حقوق و دستمزد کاهش می تواند به اندازه 10 درصد از این شرکت 160,000 کارکنان با برخی از کاهش انتظار می رود از طریق بازنشستگی پیش از موعد بسته و ساییدگی. هنوز هم با توجه به اندازه مورد انتظار حقوق و دستمزد برش بوئینگ همچنین می تواند اخراج بسیاری از کارکنان.

وال استریت می داند بوئینگ به بازسازی و در بیشتر قسمت ها که انتظار این است که در حال حاضر ساخته شده به سهام داو جزء. آنچه هنوز مشخص نیست که دقیقا چه مقدار از آن هزینه خواهد شد این شرکت به اندازه مناسب تجاری آن هواپیما کسب و کار. از همه مهمتر, آن نیز مشخص نیست چگونه بوئینگ خواهد ساخت تا نقدینگی مورد نیاز را از طریق یک دوم و سه ماهه سوم با محدود درآمد.

پس از لابی های واشنگتن به اختصاص آنجا که 60 میلیارد دلار در دولت برای کمک به صنعت هوافضا بوئینگ است و در عین حال به می گویند اگر آن اعمال خواهد شد برای برخی از پول است. که احتمال تغییر در این هفته پس از وزارت خزانه داری را تعیین کرده است May 1, به عنوان آخرین مهلت برای شرکت ها به درخواست برخی از میلیاردها کنار برای “کسب و کار حیاتی برای حفظ امنیت ملی است.” در حالی که این برنامه به طور خاص, لیست شرکت های طراحی شده است برای کمک به این است که وزارت خزانه داری برنامه طراحی شده برای ارائه میلیاردها دلار به بوئینگ.

سوال این است که چه از نظر وزیر خزانه داری را برای اعطای وام است که پول و اینکه آیا بوئینگ خواهد بود مایل به پذیرش آنها و یا تصمیم به دنبال میلیاردها دلار در بخش خصوصی است. در اوایل این ماه وزارت خزانه داری دریافت سهام حکم به ارزش ده ها میلیون دلار از شرکت های هواپیمایی که با اقتباس از دولت فدرال است.

در اواخر ماه مارس Calhoun نشان داد بوئینگ ممکن است با تصویب در دولت وام اگر آن نیاز به, به وزارت خزانه داری سهام در شرکت. پس از آن بوئینگ مدیران گفته اند CNBC که Calhoun نظر بوده است اشتباه به عنوان یک قطعی خط کشیده شده در شن و ماسه. کسانی که مدیران می گویند بوئینگ رهبری تیم ساخته شده است هر گونه تصمیم گیری نهایی در حکومت و عامل تعیین کننده خواهد بود در این شرایط که در نهایت مذاکره با وزارت خزانه داری.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>