بوئینگ 737 MAX گواهینامه پرواز تست به روز دوشنبه آغاز خواهد شد منابع می گویند

یک unpainted بوئینگ 737 MAX هواپیما دیده می شود پارک شده در یک عکس هوایی در رنتون فرودگاه شهری در نزدیکی بوئین

توسط ELEMENTORSITE در 9 تیر 1399

یک unpainted بوئینگ 737 MAX هواپیما دیده می شود پارک شده در یک عکس هوایی در رنتون فرودگاه شهری در نزدیکی بوئینگ رنتون تسهیلات در رنتون, واشنگتن, ایالات متحده ژوئیه 1 2019. تصویر گرفته شده در جولای 1, 2019.

لیندزی Wassen | ایسنا

خلبانان و آزمون خدمه از اداره فدرال هوانوردی ایالات متحده و شرکت بوئینگ میله میله برای شروع یک روز آزمون گواهینامه کمپین برای 737 MAX در دوشنبه مردم آشنا با این موضوع به رویترز گفت.

آزمون محوری لحظه در بوئینگ بدترین تا کنون شرکت های بزرگ بحران طولانی از مرکب رمان coronavirus همه گیر است که کاهش مسافرت هوایی و جت تقاضا است.

خوشحالی خود از fast-فروش 737 MAX در مارس 2019 پس از دو تصادفات در پنج ماه کشته 346 نفر در اتیوپی و اندونزی باعث دعاوی تحقیقات کنگره و وزارت دادگستری و قطع یک منبع کلیدی از بوئینگ پول نقد.

FAA به تایید قانونگذاران ایالات متحده در روز جمعه که یک آژانس هیئت مدیره در حال اتمام بررسی بوئینگ ایمنی سیستم ارزیابی برای 737 MAX "پاکسازی راه را برای پرواز و صدور گواهینامه تست برای شروع. پرواز با FAA آزمون خلبانان می تواند شروع در اوایل فردا ارزیابی بوئینگ پیشنهاد تغییر خودکار سیستم کنترل پرواز در 737 MAX."

پس از یک جلسه توجیهی قبل از شروع پرواز بیش از چند ساعت خدمه در هیئت مدیره یک 737 MAX 7 مجهز به تجهیزات تست در زمینه بوئینگ در نزدیکی سیاتل یکی از مردم گفت.

خدمه اجرا خواهد شد متد اسکریپت هوا حالات مانند شیب دار-بانکی نوبت به پیشرفت بیشتر مانورهای شدید در یک مسیر در درجه اول بیش از واشنگتن است. این طرح بیش از حداقل سه روز می تواند شامل لمس کردن و رفتن فرود در شرق فرودگاه در موسس لیک و یک مسیر بیش از اقیانوس آرام خط ساحلی تنظیم طرح پرواز و زمان به عنوان مورد نیاز برای آب و هوا و عوامل دیگر یکی از مردم گفت.

خلبانان نیز عمدا باعث برنامه ریزی غرفه-نرم افزار جلوگیری از شناخته شده به عنوان MCAS گسله در هر دو تصادفات و آیرودینامیک غرفه شرایط مردم گفت.

بوئینگ کاهش یافته است به نظر.

FAA ایمیل گفت که این آزمایش را چند روز گذشته و "شامل یک آرایه وسیعی از مانورهای پرواز و روش اورژانس برای فعال آژانس برای ارزیابی اینکه آیا این تغییرات در دیدار با FAA گواهینامه استاندارد."

آن را اضافه "FAA ساخته شده است تصمیم بر بازگشت به خدمات" و تعدادی از مراحل اضافی قبل از آن می تواند به روشن شدن این هواپیما برای انجام این کار.

لرز از آزمون کمپین فراتر از قبلی بوئینگ پرواز از تست کامل در عرض چند ساعت در یک روز, صنعت, منابع می گویند.

این آزمون به منظور اطمینان از جدید حمایت بوئینگ اضافه شده به MCAS قوی هستند به اندازه کافی برای جلوگیری از این سناریو خلبانان قبل از مواجه می شوند هر دو سقوط زمانی که آنها قادر به مقابله با MCAS و دست و پنجه نرم با "چوب شاکر" ستون ارتعاشات و دیگر هشدارهای یکی از مردم گفت.

بوئینگ آماده سازی شامل صدها ساعت در داخل یک 737 MAX شبیه ساز پرواز در آن Longacres تسهیلات در رنتون واشنگتن و صدها ساعت در هوا در همان 737 MAX 7 تست هواپیما بدون FAA مقامات در هیئت مدیره.

حداقل یکی از کسانی که تمرین پرواز شامل همان تست پارامترهای انتظار می رود روز دوشنبه یکی از مردم گفت.

پس از پرواز FAA مقامات در واشنگتن و سیاتل منطقه را تجزیه و تحلیل reams اعم از دیجیتال و مدارک پرواز داده ها از آزمون برای ارزیابی جت airworthiness.

به احتمال زیاد هفته بعد داده ها تجزيه و تحليل و آموزش پروتکل ها firmed, FAA, مدیر استیو Dickson سابق F-15, جنگنده, خلبان که وعده داده 737 MAX تایید نخواهد شد تا زمانی که او شخصا امضا کردن بر روی آن خواهد شد در هیئت مدیره این هواپیما به ارزیابی خود از مردم گفت.

اگر همه به خوبی می رود FAA پس از آن نیاز به تصویب آزمایشی جدید آموزش روش های, در میان دیگر بررسی و به احتمال زیاد تصویب هواپیما ungrounding تا سپتامبر مردم گفت.

این بدان معناست که جت است که در یک مسیر به رزومه ایالات متحده خدمات قبل از پایان سال هر چند این روند گرفتار شده است با تاخیر بیش از یک سال است.

"بر اساس چگونه بسیاری از مشکلات کشف شده است من خواهد بود حیرت زده کرد اگر پرواز تست و انجام'," گفت: یک نفر دیگر با آگاهی از برنامه های پرواز.

رگولاتور در اروپا و کانادا در حالی که کار از نزدیک با FAA نیز رفتار خود را ارزیابی و مشخص نگرانی های است که فراتر از FAA. آنها ممکن است نیاز به تغییرات اضافی پس از 737 MAX پاک است برای بازگشت به خدمات.

"این قلمرو جدید است" گفت: یکی از صنعت منبع با آگاهی از قبل بوئینگ آزمایش. "وجود دارد مقدار زیادی بیشتر بازی بین رگولاتور و قطعا خیلی بیشتر از فشار و توجه عمومی است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن