بود “آواز محلی” به جهانی: PM غذای آماده از COVID-19 همه گیر

Be 'Vocal For Local' To Go Global: PM's Takeaway From COVID-19 Pandemic

Coronavirus بحران “به ما آموخت اهمیت تولید محلی” PM مودی گفت: (فایل)

جدید DelhiBe آوازی Fr:

نخست وزیر نارندرا مودی امروز یک زمین بزرگ برای محصولات بومی و گفت این امر می تواند یک عامل کمک به یک “Atmanirbhar بهارات” – یک متکی به هند است. نقشه راه موضوع سوم خود را به آدرس ملت از مستند اعلام شد در 25 مارس.

Coronavirus بحران “به ما آموخت اهمیت محلی تولید و بازار و زنجیره تامین” PM مودی گفت که در آدرس خاص این شب است که در آن او اعلام کرد یک بسته مالی.

“محلی به ما کمک کرد تا از طریق بحران به ما کمک کرد تا زنده بماند. ما باید به محلی شعار ما,” او گفت:.

یک بار که اتفاق می افتد, آن می تواند این بزرگراه به جهانی, او گفت:.

“مارک های جهانی آغاز شد به صورت محلی. اما زمانی که مردم شروع به بازاریابی نام تجاری و ستایش آنها جهانی شد. هر هندی باید تبدیل به صوتی به صورت محلی. فقط نمی خرید اما, ترویج,” او اضافه شده است.

“من با افتخار احساس می کنید که زمانی که من درخواست شما را به خرید khadi و پشتیبانی handloom کارگران در کوتاه در زمان تقاضا و فروش را لمس سقف. شما آنها ساخته شده است یک نام تجاری جهانی” نخست وزیر گفت: یادآوری درخواست خود را به مردم به زودی پس از دولت او به قدرت رسید در سال 2014.

برترین منابع دولت گفت: نخست وزیر برای ایجاد یک متکی هند بسیار متفاوت از isolationist و حمایتی اعتماد بنفس حرکات در سراسر جهان است.

اعتماد بنفس در ساعت مودی چشم انداز برای هند است و نه انحصاری و نه isolationist. خاص وجود دارد صحبت از بهبود بهره وری و رقابت با جهان و همچنین به عنوان کمک به یک منبع گفت.

اعلام یک تومان 20 lakh کرور بسته برای این کشور, نخست وزیر گفت که یک دهم تولید ناخالص داخلی و به “بخار جدید به خود متکی هند”.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im