اپل چین فروش آیفون پرش 225 درصد در سه ماهه دوم به عنوان, بهبود, ادامه, تحقیقات نشان می دهد

مشتریان چینی نگاهی به اپل در افتتاح رسمی جدید فروشگاه اپل در Sanlitun منطقه خرید در جولای 17, 2020 در پکن ،

Kevin Frayer | گتی ایماژ

اپل بود که سریعترین رشد گوشی های هوشمند ساز در چین در سه ماهه دوم با توجه به داده های پژوهش نشان داد که آی فون ساز bucked کاهش کلی در جهان و دومین اقتصاد است.

ارزان تر آیفون SE و محبوبیت آی فون 11 سری همراه با تخفیف عمیق, کمک های اپل افزایش در یکی از مهم ترین بازارهای.

فروش از طریق حجم برای اپل در چین شد 7.4 میلیون واحد در ماه آوریل به ماه ژوئن سه ماهه 32 درصد رشد در سال در سال, با توجه به قرابت پژوهش است. فروش از طریق اشاره به اپل که به اپل خرده فروشی همکاران و نزدیک سنج به فروش واقعی به مصرف کنندگان است.

در مقایسه, گوشی چینی ساز Huawei دیدم فروش از طریق حجم 36.6 میلیون واحد و یا تا 14 درصد نسبت به یک سال پیش. فروش اپل به طور قابل توجهی کمتر از گوشی های Huawei در چین است.

Asus Vivo و Xiaomi علامت های تجاری را تشکیل می دهند که بقیه از پنج تا از بزرگترین بازیکنان در چین دیدم قابل توجهی کاهش می یابد در حالی که به طور کلی در بازار کاهش یافت و 17% در سال در سال.

به طور جداگانه از چهره های شانگهای بر اساس CINNO پژوهش نشان داد iPhone افزایش فروش 62 درصد در سال در سال به 13 میلیون در سه ماهه دوم. CINNO تحقیقات آهنگ فروش به جای فروش از طریق. در یک چهارم در سه ماهه اساس, آیفون, افزایش فروش 225% آینده یک پایه کم اما همچنین برجسته بازیابی برای غول کوپرتینو پس از شیوع کروناویروس مجبور تعطیلی فروشگاه های خود را در چین و دندانه دار فروش در سه ماه به پایان رسید که در ماه مارس است.

پس یک کم در ماه فوریه هنگامی که اپل به فروش می رسد کمتر از 500,000 گوشی های این شرکت دیده می شود ثابت ارتجاعی تشکر در بخشی به آی فون 11 سری منتشر شده در سال گذشته است.

“آی فون 11 همچنان پرفروش ترین مدل در چین است. آی فون 11 متوالی رهبری به عنوان پرفروش ترین مدل در چین از سپتامبر گذشته که نشان دهنده نام تجاری قوی قدرت اپل در میان مصرف کنندگان چینی,” فلور تنگ, تحقیق تحلیلگر در مقابل تحقیقات گفت: CNBC از طریق ایمیل.

آخرین شخص ثالث آمار و ارقام آمده پیش از انتشار رسمی اپل مالی سه ماهه سوم درآمد در روز پنج شنبه.

اپل همچنین ارائه تخفیف های بزرگ در اپل در طول یک عمده آنلاین چینی فستیوال خرید در ماه ژوئن است که کمک به حفظ و شتاب رفتن. ارزان تر نسل دوم آی فون SE نیز در میان بالا 3 بهترین-فروش آیفون در چین در سه ماهه دوم مقابل تحقیقات گفت: در یک توجه داشته باشید.

در مقابل خدمات اپل همچنین به نظر می رسد نسبتا انعطاف پذیر است. فروشگاه App تولید $4.4 میلیارد دلار درآمد ناخالص در سه ماهه دوم پایین 4 درصد از $4.6 میلیارد دلار در سه ماهه اول با توجه به داده ها از سنسور برج. این بود که 13 ٪ در سال در سال افزایش یابد.

“هزینه در چین فروشگاه App به طور معمول افزایش می دهد بین Q1 و Q2 هر سال اما Q/Q کاهش این سال را می توان به اکوسیستم وجود دارد عادی زیر ارتفاع COVID-19 در کشور” استفانی چان, تلفن همراه, بینش استراتژیست گفت CNBC از طریق ایمیل.

همه چشم بر روی آی فون 12

چین تبدیل شده و در آن شبکه های 5G در ماه نوامبر گذشته و داخلی خود را در گوشی های هوشمند سازان راه اندازی کرده اند 5G-دستگاه قادر به. 5G اشاره به نسل بعدی شبکه های تلفن همراه است که به قول فوق سریع داده ها با سرعت.

یک سوم از گوشی های هوشمند فروخته شده در چین در سه ماهه دوم شد 5G گوشی های بالاترین تصویب در جهان, با توجه به قرابت پژوهش است.

اما اپل هنوز 5G آی فون. اما چند تحلیلگران انتظار دارند آی فون بعدی مدل به طور بالقوه به نام iPhone 12 برای حمایت از 5G.

“ما انتظار داریم 5G اپل برای به دست آوردن فوری کشش در چین اگر اپل می رود برای یک استراتژی قیمت گذاری. مصرف کنندگان چینی شده اند و تحصیل کرده در مورد مزایای 5G و چینی اپراتورهای مخابراتی در حال ترویج قیمتگذاری 5G برنامه” مقابل تحقیقات تانگ گفت.

دانیال ایوس تحلیلگر در Wedbush اوراق بهادار گفت: در یک یادداشت منتشر شده جمعه که اپل دیده است “تقاضا ادامه snapback در چین در ماه ژوئن و نیمه اول جولای با وجود برخی از برجستگی های سرعت و مرحله راه اندازی به صورت گسترده مقید کردن آیفون 12 چرخه به عنوان سقوط در این منطقه و همچنین در سطح جهان است.”

او پیش بینی می کند که 60 میلیون به 70 میلیون آیفون در چین در پنجره “ارتقاء فرصت در سال آینده با اپل رفتن به شدت در تمام نقاط قیمت (SE, آیفون, 12) به سیمان آن نصب پایه با وجود فشارهای رقابتی از بازیکنان داخلی.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>