آمازون اسلش نرخ کمیسیون برای برنامه است که به ناشران یک برش از فروش

یک کارگر مونتاژ یک جعبه برای تحویل در مرکز پاسخگویی آمازون در Baltimore, مریلند, ایالات متحده, مارس 30 2019.

Clodagh Kilcoyne | ایسنا

آمازون برش نرخ کمیسیون برای اعضای خود برنامه های وابسته.

شرکت اطلاع کاربران از این برنامه شناخته شده به عنوان همکاران آمازون که آن را بریده بریده نرخ کمیسیون آغاز مارس 21 با توجه به یک ایمیل به دست آمده توسط CNBC.

آمازون برای سال عمل به برنامه های وابسته است که اجازه می دهد تا کاربران برای تبلیغ و لینک به محصولات آمازون در ازای یک درصد از فروش. این برنامه درایوهای قابل توجهی درآمد برای وب سایت های آنلاین که لینک به آمازون محصولات خود را محتوا است. این به ویژه مهم برای ناشران آنلاین مانند BuzzFeed, The New York Times و Vox رسانه که انتشار راهنمای خرید درایو که خوانندگان را به خرید محصولات از آمازون برای یک برش از فروش.

نرخ در حال کاهش برای تعدادی از سهامداران دسته بندی محصولات. برای مثال وابسته برش از خرید مبلمان و بهبود صفحه اصلی محصولات کاهش یافته و از 8 درصد به 3 درصد در حالی که نرخ کمیسیون برای مواد غذایی محصولات تضعیف از 5 ٪ به 1 ٪ با توجه به یک سند به دست آمده توسط CNBC.

آمازون سخنگو تایید کرد به CNBC که این شرکت مطلع ایالات متحده همکاران شنبه از هزینه تغییر دهید. سخنگوی کاهش یافته است به نظر در مورد اینکه آیا این تصمیم ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

این سخنگو گفت: آمازون به طور منظم ارزیابی برنامه های خود را ارائه شده به اطمینان حاصل شود آن را در رقابت با گسترده تر صنعت و افزود که چنین رای ارزیابی یک عمل استاندارد در صنعت.

در اینجا نرخ ها به صورت دسته بندی محصولات قبل از تغییر:

و در اینجا این نرخ پس از مارس 21:

در اینجا چیزی است که آمازون گفتن است اعضای آن وابسته به برنامه:

سلام دانشیار

ما امیدواریم که شما اقامت خوبی در طول این زمان. ما در حال نوشتن به شما اطلاع از تغییرات آینده به همکاران آمازون برنامه عملیاتی توافق که بر مشارکت خود را در آمازون برنامه همکاران. همه تغییرات موثر هستند به عنوان 21 آوریل سال 2020 است.

ببینید چه تغییر صفحه برای دیدن خلاصه ای از این تغییرات است. شما همچنین می توانید پیدا کردن عامل توافق, برنامه, سیاستو هزینه بیانیه اگر شما می خواهم به اشاره به زمان قبل از تغییر نسخه.

صمیمانه

آمازون برنامه همکاران

آمازون کسب و کار بوده است نهفته در تعدادی از جبهه به عنوان یک نتیجه از شیوع کروناویروس. آمار با افزایش سفارشات آنلاین این شرکت نقل مکان کرد به اولویت بندی محموله اقلام ضروری در آن انبارها هر چند که پس از شروع پیچ در پیچ کردن آن محدودیت. این ویروس همچنین مجبور آمازون به طور موقت توقف آن نخست شربت خانه خدمات تحویل در حالی که خود آمازون حمل و نقل برنامه آزمایشی خواهد بود و متوقف در ماه ژوئن.

قبل از به روز سه شنبه اعلام آمازون در حال حاضر ساخته شده برخی از کاهش آن در تجارت بازاریابی می پردازد. ماه گذشته این شرکت به اطلاع رسانه های دیجیتال شرکت آن را به حالت تعلیق در تجارت بازاریابی معاملات با توجه به اطلاعات.

یک عضو از برنامه که خواست ناشناس بماند گفت: آنها “نمی توانیم” کاهش هزینه که اعلام کرد پس از یک اصلی بخش زیادی از درآمد خود را از کمیسیون به دست آورده از طریق لینک های آمازون. عضو اجرا می شود چند Facebook گروه که تبلیغ معاملات خرید در سراسر وب از جمله محصولات آمازون.

“همه اعضا صحبت من به اکثر پول خود را از این دسته بندی ها” عضو گفت. “این رفتن به صدمه زدن به بسیاری از مردم است.”

وبلاگ نویسان و کسب و کار آنلاین خود را ابراز سرخوردگی در مورد کاهش در Twitter و Reddit. در فروم Reddit برای سهامداران بازاریابی یکی از اعضای این برنامه نوشت: “این دیگر مضحک است. همراه با احتمال بالا از آینده رکود اقتصادی SEO/بازاریابی چشم انداز بسیار غم انگیز به صداقت.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>