کارکنان شرکت هواپیمایی' معضل را قطع و یا قمار در Oct. 1 اخراج

یک از کارکنان در خطوط هوایی دلتا کمک می کند تا یک مشتری در یک تقریبا خالی از فرودگاه بین المللی لس آنجلس در 16

توسط ELEMENTORSITE در 20 خرداد 1399

یک از کارکنان در خطوط هوایی دلتا کمک می کند تا یک مشتری در یک تقریبا خالی از فرودگاه بین المللی لس آنجلس در 16 آوریل سال 2020 در لس آنجلس ،

دیوید McNew | گتی ایماژ

هزاران نفر از ایالات متحده کارکنان خطوط هوایی هستند که مجبور به بازی یک بازی از شانس با حرفه خود.

مدیران شرکت هواپیمایی اصرار کارکنان — از خدمه پرواز به مکانیک برای مدیران بازاریابی — به نظر داوطلبانه جدایی و یا بازنشستگی پیش از موعد بسته, تلاش برای بریده بریده هزینه های پس از مسافرت هوایی و تقاضا سقوط این سال ضربه زدن به پایین ترین سطح از سال 1950s در ماه آوریل است. کار به طور کلی شرکت های هواپیمایی' بزرگترین هزینه و ایالات متحده حامل مسافر' صفوف افزایش 20% در طول دهه گذشته به 459,000 مردم با توجه به اطلاعات فدرال.

"من آماده برای خداحافظی به زندگی حرفه ای من گفت:" نیوآرک نیوجرسی-بر اساس مهماندار در هواپیمایی متحده که گفت او گرفته هر یک از گزینه های داوطلبانه.

هواپیمایی اجرائی هشدار داده اند که آنها انتظار می رود به در حال اجرا کوچکتر خطوط هوایی نیاز به کارکنان کمتر و گفت: آنها می خواهند برای جلوگیری از غیر ارادی مانند کاهش furloughs و اخراج. این صنعت در حال از دست دادن پول برای اولین بار در سال به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

ایران را عامل جدید اسکات کربی که در زمان زمام در ماه مه گفت: در ماه گذشته که او می خواهد به کار با اتحادیه های کارگری برای کمک به کاهش هواپیمایی هزینه های نیروی کار برای جلوگیری از furloughs.

"اگر ما می توانیم نگه داشتن آنها را به نوعی در حاشیه یک کمی در حالی که ما از طریق این بحران پس از آن زمانی که وجود دارد این است که بهبود وجود خواهد داشت و بهبود ... ما می تواند ضربه محکم و ناگهانی به سرعت," او گفت:.

غرب به نوبه خود در تلاش است برای جلوگیری از آن اولین furloughs و اخراج در آن 49 سال از پرواز از طریق buyouts و دیگر اقدامات داوطلبانه.

زمان در حال اجرا است

تیک تاک ساعت است. شرایط استفاده از $25 میلیارد فدرال بسته کمک منع شرکت های هواپیمایی از تخمگذار کردن یا برش کارمند پرداخت نرخ قبل از اکتبر. 1 و برخی از شرکت های هواپیمایی در حال دادن رتبه و فایل کارکنان تا در این ماه برای تصمیم گیری در مصرف خریداری کنند. اگر نه کارگران را به دیدن اگر شغل خود را حذف خواهد شد این سقوط پس از نظر کمک منقضی خواهد شد.

شرکت های هواپیمایی پارک صدها هواپیما و کاهش برنامه های خود را برای کاهش هزینه ها. تقاضای سفر را آغاز کرده است برای گرفتن تا در هفته های اخیر به عنوان متحده آسانسور پناهگاه در محل سفارشات با هدف جلوگیری از گسترش ویروس و اوج بهار و تابستان فصل مسافرت می شود در جریان است اما هنوز هم کمتر از یک پنجم سطح سال گذشته.

هواپیمایی ستاد به تازگی گفت: آنها نمی توان پیش بینی سریع به گزاف گویی در تقاضا به آنچه که آنها لذت می برد سال گذشته زمانی که ایالات متحده حامل پرواز یک رکورد 946 میلیون مسافر با توجه به بخش حمل و نقل است.

برگزاری

برخی از کارکنان شرکت هواپیمایی صحبت در خواست نامش فاش نشود چرا که آنها نگران به خطر انداختن شغل خود را گفت: آنها داوطلبانه جدایی و یا بسته های مشابه سختی به فروش برساند.

پس کل صنعت هواپیمایی صدمه دیده است با این بیماری همه گیر آنها نمی توانند و ترک برای یکی دیگر از حامل و بیکاری در حالی که آن را بهبود ماه گذشته است که هنوز هم در ایالات متحده به علاوه ارشد یک ستون از خط مقدم حمل و نقل هوایی کارگران مانند خلبانان و خدمه پرواز پس حتی اگر آنها می تواند پیدا کردن کار دیگری شروع بیش از جاهای دیگر به معنی از دست دادن قدرت پردازش از سال مشغول به کار بود و انتخاب مقصد و برنامه.

"من آن را احساس بهتر به کارکنان فعال و نه به نه بود ... و من احساس من تا به حال کمی بیشتر کنترل بیش از درآمد من با شرکت من و نه با بیمه بیکاری گفت: بیش از 30 سال در ایران پرواز که تصمیم گرفت در برابر گرفتن هر یک از گزینه های داوطلبانه.

ایالات دلتا آمریکا و غرب ارائه داده اند این جدایی داوطلبانه بسته به حداقل برخی از کارکنان خود را. در طول زمستان به عنوان coronavirus شروع به گسترش در ایالات متحده شرکت های هواپیمایی نیز ارائه شده به طور موقت تا حدودی پرداخت شده یا پرداخت نشده زمان در تلاش برای کاهش هزینه ها. بیش از 120.000 داوطلب برای برخی از فرم مرخصی بیش از 30 درصد از کارکنان در ایالات دلتا و آمریکایی است.

'یک طوفان'

"این کار من قصد دارم بازنشسته در," گفت: یک سیاتل-منطقه بر اساس هواپیمایی آلاسکا پرواز است. "این فقط یک طوفان ما باید به آب و هوا." او گفت که او به طور داوطلبانه برای یک ماه پرداخت نشده چرا که او یک دو-درآمد خانوار.

"وجود دارد که قریب به اتفاق احساس که furloughs اجتناب ناپذیر است و شاید من یک ماه مرخصی می توانید ذخیره کنید یک کار پایین جاده," او گفت:. "حتی ممکن است نجات خود من است."

شش سال مستقر در میامی-خطوط هوایی آمریکا پرواز گفت که او نمی خواهد به هر یک از گزینه های داوطلبانه.

"من واقعا صادقانه جواب من سخت است نه" او گفت:. "تا آنجا که ما سگ ماده در مورد آن ما عاشق این کار است."

دائمی جداسازی بسته های مختلف متفاوت است اما شرکت های هواپیمایی در حال ارائه سال از ادامه پرواز رایگان بر اساس در دسترس بودن از باز کردن صندلی و بهداشتی-مراقبت از پوشش. جنوب غربی به عنوان مثال ارائه شده است نقدی severances بر اساس سال کار کرده و یک سال از شرکت پرداخت مراقبت های بهداشتی و چهار سال از سفر امتیازات برای کسانی قرار داده است که دست خود را به ترک داوطلبانه.

کارکنان که مشغول به کار در دالاس-بر اساس هواپیمایی برای یک دهه یا بیشتر واجد شرایط برای 12 ماه از پرداخت "در قدردانی از خدمات خود را به خطوط هوایی جنوب غربی" یک سخنگوی, گفت:, و اضافه کرد که برنامه های "در حال سخاوتمندانه ترین بسته های تا کنون ارائه شده در غرب, تاریخ و کمک می کند با تطبیق نیروی انسانی با سطح فعلی کاهش در تقاضا با توجه به COVID-19."

وزن خطرات

برخی از کارکنان نمی خواهید تا شانس خود را.

"من آن را گرفت چرا که اگر من به عنوان واقع بینانه فکر نمی کنم بسیاری از مردم در حال رفتن به (و یا می خواهید به) را داوطلبانه ترک" گفت: یکی از خطوط هوایی آمریکا, مدیر, که به طور داوطلبانه برای خریداری. "این نسبت خطر است راه بیش از حد بالا است."

آمریکا در حال برنامه ریزی برای کاهش آن مدیریت و اداری کارمند سرشماری حدود 30 درصد به میزان مشابهی که ایالات متحده با هدف قرار دادن و مساوی با کاهش حدود 5000 شغل.

فورت ورث-بر اساس هواپیمایی ارائه شده است تا 10 سال از مزایای سفر و یک سوم از پرداخت از طریق سپتامبر. 30 یا پنج سال از سفر سوم از پرداخت از طریق دسامبر و هشدار داد کارمندان در ماه گذشته است که وجود خواهد داشت بدون قطع اگر آنها گذاشته است. کسانی که کارگران را تا روز چهارشنبه به درخواست. فورت ورث مبتنی بر حامل به تازگی مشخص شده قطع بسته بندی در سطح بالا و کارکنان با توجه به افراد آشنا با این موضوع.

هر دو آمریکایی و ایران در حال کاهش تعداد آنها از افسر در سطح مواضع و سازماندهی مجدد خود را بالا رتبه.

'جذاب به کسی'

دلتا است که حداقل اتحادیه شرکت های هواپیمایی بزرگ شده است مذاکره اولیه بازنشستگی و گزینه های دیگر را با این اتحادیه است که نشان دهنده آن بیش از 13000 خلبانان. اتحادیه تحت فشار قرار دادند تا برای کاهش پرداخت برگ به صرفه جویی در پول اما تا به حال نشده با توافق با این شرکت در اوایل ماه ژوئن است.

"ما در حال وارد شدن به اواخر نوبت توپ بازی گفت:" کریس Riggins یک دلتا خلبان و سخنگوی مستقر در آتلانتا هواپیمایی فصل از خط هوایی خلبانان انجمن.

بر خلاف قبلی در طول رکود شرکت ها مانند شرکت های هواپیمایی با استفاده از انواع اقدامات برای کاهش هزینه های نیروی کار خود به جای فقط اخراج اشاره کرد تام McMullen ارشد مشتری شریک در Korn کشتی.

"بسته به جایی که شما در زندگی خود را و یا حرفه ای این است که احتمالا جذاب برای کسی که نزدیک به بازنشستگی" او گفت:.

"ما نیاز به مطمئن شوید که ما rightsize شرکت ما بر این اساس" American مدیر عامل شرکت داگ پارکر گفت: در مه 27 سرمایه گذار و پخش در مورد پتانسیل کاهش زمانی که فدرال کمک لحاظ منقضی خواهد شد. "بنابراین ما در حال رفتن به سعی کنید برای انجام این کار در راه است که امیدوارم ما حتی نمی باید به کردند هر کسی."

در حالی که شرکت های هواپیمایی می نمی کردند و یا اخراج کارگران قبل از اکتبر. 1, کارکنان ممکن است متوجه در تابستان در مورد کاهش است.

هواپیمایی نه تنها شرکت های حمل و نقل هوایی صدمه زدن از تلفات و کوروناویروس در سفر. هواپیمای بوئینگ برش 10 درصد از آن 160,000 نفر نیروی کار و در علاوه بر این به ارائه buyouts و گزینه های دیگر اعلام اولیه اخراج از نزدیک به 7000 نفر در ماه گذشته آن را به عنوان چهره بد بازار برای هواپیماهای جدید. جنرال الکتریک که باعث می شود موتور برای هر دو شرکت بوئینگ و ایرباس هواپیمای برش حدود 25 درصد یا حدود 13,000 شغل از آن حمل و نقل هوایی واحد.

تسمه سفت

برخی از کارکنان شرکت هواپیمایی می گویند که آنها در حال تنظیم هزینه های خود را به آماده شدن برای بدترین و شروع به فکر می کنم از برنامه های احتمالی مانند زمینه های دیگر کار و یا در حال حرکت به شهرهای دیگر.

"طرح من این است که برای صرفه جویی در, صرفه جویی, صرفه جویی گفت:" شش سال در میامی مستقر در خطوط هوایی آمریکا پرواز است.

چهار سال دلتا خلبان گفت که او صرف نظر کردن از یک تعطیلات به خاور دور انداختن برنامه ای برای ساخت یک طبقه برای خود خانه و قرار دادن یک رنگ کار برای خود, قدیمی, فولکس واگن camper.

نزدیک به سه دهه ایالات کارمند که با این نسخهها کار در اتحادیه است که نشان دهنده مشتری و ناوگان خدمات کارگران به عقب نگاه کرد و در لحظات دیگر از آشفتگی در صنعت: امسال ، 11, 2001 حملات تروریستی موجی از ورشکستگی و ادغام و رکود اقتصادی ،

"این اولین بار است که من واقعا می ترسم در مورد آنچه که ما در آینده خواهد بود," او گفت:.

او گفت: او در حال برنامه ریزی برای درخواست داوطلبانه جدایی بسته اما گفت که او و شوهرش دیگر ایالات کارمند بحث کرده اند که آیا او را مجبور به حرکت می کند اگر او در یک پست در یک پایه دیگر. یک نظر این است که خود را در دبیرستان سن کودک است.

"آیا ما به عنوان یک گروه ؟ تقسیم کردن ؟ آیا شما سعی کنید رفت و آمد کنید ؟ این واقعا یک تصمیم بزرگ" او گفت:. این اولین بار است که من و او تا به حال به این نگاه کنید."

نرخ پرداخت جنجال

در حالی که از 25 میلیارد دلار را کنار بگذارند برای ایالات متحده مسافری خطوط هوایی در 2.2 تریلیون دلار مراقبت عمل می کنند که کنگره با تصویب در مارس اجازه نمی دهد که شرکت های هواپیمایی به کردند اخراج و یا کاهش نرخ پرداخت از کارگران خود را حامل از جمله دلتا ایالات و JetBlue را کاهش کارگران ساعت معنی کوچکتر پرداخت چک به عنوان پرواز و درآمد کاهش یافته است.

عمل شده و موشکافی از قانونگذاران دموکرات و و حداقل یک سناتور جمهوری خواه که استدلال می کنند این نقض روح قانون است.

گروهی از سناتور دموکرات از جمله سناتور. الیزابت وارن D-Mass., خواسته اند وزیر خزانه داری استیون Mnuchin روشن است که آنها نمی تواند انجام این کار است. وارن و چند تن دیگر از قانونگذاران دموکرات در نامه ای به مدیران اجرائی در دلتا و JetBlue که آن هم عمدتا و نه اتحادیه و در نتیجه بیشتر به راحتی می تواند کاهش ساعت به پاسخ برای ساعت کاهش. دلتا قطع اکثر کارگران برنامه 25٪. وزارت خزانه داری کاهش یافته است به نظر.

"نه تنها وجود دارد کمی کار باید انجام شود آن را خطرناک برای حفظ دلتا کارکنان بی ارزش در فضاهای عمومی در طول یک مواج همه گیر" دلتا مدیر عامل شرکت اد Bastian گفت: در نامه ای در پاسخ به وارن. "عدم سفر ناشی از دولت مقرر و سلامت, مشاوره, مجبور کاهش ساعت برای ما خلبانان و خدمه پرواز نیز هست. سازگار با الزامات مراقبت, قانون دلتا کارکنان همچنان پرداخت می شود و در همان نرخ پرداخت."

'بهترین فرفره در جهان'

کارکنان شرکت هواپیمایی CNBC در گفتگو با گفت: آنها انتظار نداشتند فدرال کمک می صرفه جویی در شغل خود اگر تقاضای سفر نمی کند بهبود می یابند.

در حالی که آنها در لبه مورد آینده هر مشترک چقدر آنها را دوست داشت شغل خود گفت: چگونه هر روز متفاوت بود و البته قدرت پردازش: رایگان پرواز در سراسر جهان و شادی jetting در یک لحظه متوجه برای تفریح و یا با بهره گیری از یک توقف طولانی در یکی دیگر از شهرستان.

"آفریقای جنوبی. من دوست دارم در برزیل. لتونی گفت:" دلتا اولین افسر مثال برخی از مقصدهای مورد علاقه او بازدید به دلیل شغل خود اضافه کرد که همسر خود را اغلب پیوستن به او در سفر خود را.

"این هنوز بهترین فرفره در جهان گفت:" 30 سال ایالات پرواز و اضافه کرد: "من اولین و fondest توقف شده است رم.

بدترین بحران تقاضا به نظر می رسد به پشت خطوط هوایی ایالات متحده به عنوان نشانه ای از تجدید اشتها برای سفر ظهور شرکت های هواپیمایی و اضافه کردن سرویس برگشت برای تابستان.

بیش از 2.5 میلیون نفر از طریق ایالات متحده به فرودگاه بازرسی در هفت روز اول ماه ژوئن به گفته اداره امنیت حمل و نقل. که بیش از 85 درصد کمتر از مدت مشابه اما بیش از دو برابر این تعداد در مدت مشابه در ماه مه و بیش از سه برابر این تعداد در هفت روز اول آوریل است.

این دیرین ایالات پرواز گفت: "من به امید بهترین ها از آنجا که آنچه شما انجام دهد."

The main cabin of a American Airlines Boeing 777-300ER jet. 
چه هواپیمایی انجام می دهند برای تمیز کردن هواپیما خود را


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب