هوا کرایه پوش می شود برای 3 ماه آینده دهلی-بمبئی حداکثر کرایه 10 ، 000 تومان

شرکت های هواپیمایی اجازه خواهد داشت برای از سرگیری حدود یک سوم از عملیات خود را از دوشنبه.دهلی نو: شرکت های هو

توسط ELEMENTORSITE در 1 خرداد 1399

شرکت های هواپیمایی اجازه خواهد داشت برای از سرگیری حدود یک سوم از عملیات خود را از دوشنبه.

دهلی نو:

شرکت های هواپیمایی باید به دنبال قیمت بلیط دستورالعمل صادر شده توسط سازمان هواپیمایی کشوری وزارت زمانی که آنها راه اندازی مجدد برخی از پروازهای داخلی, دو ماه پس از سفر هوایی متوقف شد و به مبارزه رمان coronavirus دولت گفت: در روز پنج شنبه. دهلی-بمبئی پرواز بلیط را به قیمت بین 3,500 تومان و 10000 برای سه ماه آینده حمل و نقل هوایی وزیر Hardeep سینگ پوری گفت.

"پرواز و زمان تقسیم شده است در 7 دسته بندی ها - 0-30 دقیقه 30-60 دقیقه 60 تا 90 دقیقه 90-120 دقیقه 120-150 دقیقه 150-180 دقیقه و 180-210 دقیقه.... برای مثال حداقل کرایه برای یک دهلی-بمبئی پرواز خواهد بود تومان.3,500 و حداکثر کرایه خواهد شد 10 ، 000 تومان. این خواهد بود که قابل استفاده برای سه ماه" او گفت:.

وزیر همچنین گفت که 40 درصد از کرسی ها در یک پرواز باید قیمت کمتر از 50 درصد از قیمت band – 6,700 تومان برای دهلی-بمبئی مسیر.

شرکت های هواپیمایی اجازه خواهد داشت برای از سرگیری حدود یک سوم از عملیات خود را از روز شنبه در قوانین است که شامل هیچ وعده های غذایی در هیئت مدیره متوسط چک برای همه مسافران و کامل دنده محافظ برای خدمه دولت گفت.

وزیر رد گزارش ویژه اجتماعی فاصله اقدامات پردازنده پرواز گفت: "در حال حاضر تصمیم گرفته شده که وسط صندلی نخواهد بود سمت چپ خالی است."

تدریجی باز از سفر هوایی می آید به هند موارد coronavirus عبور 1.12 لاخ با توجه به وزارت بهداشت و درمان افزایش 5,609 بیش از روز قبل - یکی از بالاترین تک روز افزایش می یابد و در هفته های اخیر. مرگ و میر در ایستاده بود 3,435.

این عفونت ها تا حد زیادی متمرکز در شهرهای بمبئی و دهلی احمدآباد است که هم اقتصاد را موتور و حمل و نقل هاب.

شرکت های هواپیمایی از جمله نیلی بزرگترین کشور حامل با سهم بازار رقیب خود SpiceJet با مسئولیت محدود, سرویس کامل حامل Vistara یک سرمایه گذاری مشترک بین تاتا و پسران و خطوط هوایی سنگاپور و دولت اجرا هوایی هند مجبور شدند به زمین هواپیما از 25 مارس.

حمل و نقل هوایی داخلی وزارت همچنین گفت که مسافران مجاز به سفر با توجه به سلامت خود و یا سن باید مجاز به تغییر تاریخ سفر بدون مجازات.

همه مسافران باید ثبت نام Aarogya Setu دولت coronavirus ردیابی نرم افزار اگر دستگاه تلفن همراه خود را سازگار و یا ارسال فرم اظهارنامه گفتن آنها مناسب به سفر نشده اند قرنطینه و زندگی نمی کنند در مهار و یا به اصطلاح ویروس منطقه قرمز.

"مسافران با 'Red' وضعیت در Aarogya Setu برنامه خواهد بود نه مجاز به سفر" وزارت گفت.

مسافران نیز مجبور به گزارش به فرودگاه دو ساعت قبل از پرواز و تنها وب check-ins اجازه خواهد داشت.

(با ورودی از رویترز)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن