9,887 Coronavirus موارد در هند در 24 ساعت یکی از بزرگترین روز پرش

تعداد مرگ و میر گزارش شده در 24 ساعت گذشته است 294 مصرف کل در هند به 6,642.دهلی نو: هند گزارش 9,887 جدید کرون

توسط ELEMENTORSITE در 17 خرداد 1399
9,887 Coronavirus Cases In India In 24 Hours, Biggest One-Day Jump

تعداد مرگ و میر گزارش شده در 24 ساعت گذشته است 294 مصرف کل در هند به 6,642.

دهلی نو: هند گزارش 9,887 جدید کروناویروس موارد در 24 ساعت گذشته در یکی از بزرگترین روز سنبله تا کنون دولت داده را نشان می دهد. شده است وجود دارد جزئی سقوط در میزان بهبودی در مقایسه با جمعه از 48.27 درصد به 48.20 درصد است. تعداد مرگ و میر گزارش شده در 24 ساعت گذشته است 294 مصرف کل در هند به 6,642. این کشور تا به حال گزارش شده بیش از 2.3 لاخ coronavirus موارد مصرف آن را بالاتر از ایتالیا برای تبدیل شدن این کشور با ششمین بالاترین coronavirus موارد است. بیش از 1.14 لاخ مردم بهبود در هند. از نظر موارد هند عبور کرده چین - که در آن ویروس پدید آمده در اواخر سال گذشته برای نهمین نقطه فقط یک هفته پیش.

  1. تعداد متحده با چهار رقمی و یا بزرگتر برگه دو برابر شده است از تاریخ 1 مه زمانی که مرکز مجاز جنبش کارگران مهاجر در قطار ویژه از بزرگ شهری خوشه به روستاهای خود. برخی از این کشورها خود را دیده اند برگه افزایش بیش از 10 برابر شده است.

  2. در حالی که دهلی نو و گجرات خود را در حال حاضر برگه های در حال اجرا به پنج رقم حداقل سه ایالت دیگر - راجستان, Uttar Pradesh و Madhya Pradesh - در مجموع مورد تأیید بیش از 9,000.

  3. ماهاراشترا دارای بیشترین تعداد از کل موارد تایید شده فعال موارد بهبود و مرگ و میر. دهلی نو در جایگاه دوم از نظر فعال موارد هر چند از آن است که پس از تامیل نادو نظر از مجموع موارد. گجرات در رتبه دوم مرگ و میر به دنبال دهلی در مقام سوم.

  4. مرکزی و دولت های ایالتی در حال حاضر در روند بریده شده محدودیت در محل پس از 25 مارس به عنوان بخشی از یک مستند در سراسر کشور.

  5. وجود دارد هیچ کمبود تخت برای coronavirus بیماران در دهلی نو و نزدیک به 5000 هنوز هم در دسترس Aam Aadmi Party (AAP) دولت گفت: در روز جمعه با رد گزارش می دهد که بیمارستان های پایتخت در حال تبدیل شدن به افراد مبتلا به این بیماری کشنده است.

  6. دولت را روشن می آید در میان گزارش تعدادی از coronavirus بیماران و خانواده های آنها در پایتخت شکایت که آنها محروم بودند درمان در زمان به عنوان COVID-19 نفر در این شهرستان عبور 26,000 خوانده شده را علامت.

  7. دولت در روز پنج شنبه اعلام کرد قوانین جدید اجازه می دهد برای مراکز خرید رستوران ها هتل ها و مکان های عبادت برای باز کردن به تدریج زیر را در سراسر کشور COVID-19 مستند.

  8. دستورالعمل آن را به اثر از دوشنبه, شامل اقدامات مانند متناوب بازدید کنندگان به مراکز و بدون دست زدن به بتها در اماکن مذهبی. قوانین دقیق نیز صادر شده برای دفاتر که اجازه داده شده به بازگشایی بیش از چند هفته گذشته. همه موسسات که تحت مهار مناطق این بسته باقی خواهد ماند به عنوان اعلام کرد در اوایل.

  9. کارکنان این موسسات هستند که در معرض خطر بالاتر -- مانند همسر کارکنان و یا کسانی که باردار هستند و یا پزشکی زمینه ای شرایط - باید اقدامات احتیاطی اضافی. همچنین خواسته هتل ها و رستوران داران را تشویق به تماس با ما نحوه سفارش و پرداخت دیجیتال.

  10. آسام وزیر بهداشت Himanta Biswa سرما گفته است که هر گونه سوء رفتار در مراکز قرنطینه به مقدار غیر bailable اتهامات معادل "تلاش برای قتل".





tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب