9 نکته برای گرفتن آویزان از یک به طور منظم روال تناسب اندام

حقیقت گفته شود, آن می تواند یک مبارزه به کوچ برخی از روزها به خصوص از آنجا که در خانه بیشتر می کند به طور خودکار برابر انگیزه. اگر شما به ترجمه آن مجازی رایگان کلاس های تناسب اندام تنها به گفتن Netflix بکشد شما هنوز هم وجود دارد, شما قطعا به تنهایی نیست.

هیچ کس نباید شما را (حتی خودتان) فعال تر از شما می توانید در حال حاضر و به خصوص پس از استراحت معتبر و مهم در زمان تروما. اما وجود دارد هیچ کمبود شواهد در مورد چگونه مفید آن است که به حرکت بدن خود را با قدرت پردازش مانند بهبود خلق و خو و کاهش اضطراب است که به خصوص مفید است این روزها. و فعال ماندن ندارد به معنی انجام یک کلاس تناسب اندام—رفتن برای یک پیاده روی خوب کشش و مصرف رقص شکستن تمام دفعات مشاهده شده است. و گاهی اوقات آن را فقط شروع می شود با فعال مشاوره در مورد چگونه به نگاهی است که گام اول است.

ما شنود گذاشته طیف وسیعی از تناسب اندام و سلامتی کارشناسان به ارائه برخی از راهنمایی در مورد چگونه برای ایجاد انگیزه در خود را به بالا و رفتن در حالی که همه ایمن ماندن در خانه.

انجام یک مرحله چالش با دوستان

“راه اندازی یک مرحله چالش با دوستان و یا همکاران. انجام بخشی خود را به لحاظ اجتماعی فاصله در حالی که شما آن را انجام دهد اما خود را در مراحل و نگه داشتن هر یک از دیگر پاسخگو و با انگیزه. پیدا کردن یک محل برای ارسال نمرات خود را و راه اندازی هفتگی اهداف است. کمی دوستانه رقابت هرگز لطمه می زند!” —دیل Santiago, سر و صدا, مربی

یا فعالیت های مجازی تاریخ

“پیدا کردن راه هنوز هم در اتصال با دوستان خود و جامعه برای فعالیت—آن است که آیا برخی از زوم هسته جلسات جامعه مجازی اجرا می شود که در آن خود وارد شوید مایل با هم تعقیب بخش در Strava یا زیر همراه با آموزش تصویری آنلاین. این همه می تواند کمک به نگه داشتن تمرکز است.” —Garrett Heath بروکس وحش

“این همه در مورد تنظیم و تنظیم. ایجاد فضای شما با ترکیب مورد علاقه خود را گیاهان, کریستال, بت, تصاویر از عزیزان راحت طبقه بالش یا صندلی برای شما به نشستن است. این ممکن است همیشه یک سکوت فضا طوری که آن را می شود پر سر و صدا می توان آن را یک فرصت خوب برای تمرین برخی از متانت و جدا شدن است.” —Vibay Chandran, یوگا و مراقبه متخصص

“مداد در یک پست-تمرین شراب ساعت خوش با دوستان (من در حال حاضر دوست کیم کرافورد!). کار کردن با دوستان و داشتن یک تاریخ پس از کمک خواهد کرد که شما را به نگاه به جلو به تمرین و نگه داشتن شما سازگار است.” —مگان Roup بنیانگذار حجاری جامعه

“خودتان را نشسته در سکوت برای چند دقیقه قبل از شروع در هر روز. شروع مراقبه خود را با آوردن توجه به نفس خود را. وجود دارد بسیاری از تکنیک های که شما می توانید استفاده کنید بدون در نظر گرفتن اگر شما در حال تجربه در مدیتیشن یا نه. به عنوان یک مبتدی, شما ممکن است بخواهید به استفاده از تکنیک های تنفس ساده یا Trataka نوع تاملات برای کمک به شما شروع به مراقبه خود را سفر.” —Vibay Chandran, یوگا و مراقبه متخصص

“آب و هوای گرمتر و روز دیگر (بیشتر آفتاب!) در حال انگیزه برای پیاده روی نیمکت و در حال حاضر شما می توانید با استفاده از خارج از منزل به عنوان ورزشگاه خود را در حالی که همچنین با بهره گیری از برخی از هوای تازه. متعهد به 2-3 روز در هفته و پیگیری پیشرفت خود را.” —دیل Santiago, سر و صدا, مربی

“اگر شما نیاز به چیزی در کوتاه مدت به تمرکز بر روی چیزی را در تقویم خود و به دنبال به انجام رساندن آن. آن می تواند هر چیزی از یک 5 دقیقه یا تخته انعطاف پذیری لمس انگشتان خود را هر شب قبل از خواب. اینها برخی از بینش شخصی اما آنچه که من نمی توانم استرس به اندازه کافی است که ما همه در این با هم.” —دیوید Ribich بروکس وحش

“هر وقت من یک هدف جدید من به سمت من می خواهم به مجموعه ای از سرود برای خودم که در اطراف هدف است. سرود یک بیانیه ساده و یا شعار است که می تواند تکرار شود و اغلب به عنوان یک قدرتمند یادآوری برای با انگیزه ماندن. برای مثال اگر هدف شما این است برای بازگشت به ورزش یک شعار می تواند چیزی در امتداد خطوط از ” اولین گام,’ ‘تلاش برای پیشرفت و کمال’ ‘من انجام این کار برای من’ ‘مراقبت از خود” و یا حتی دریافت کردن درب.'” —Katelyn DiGiorgio خالص باره معاونت آموزش و روش

ایجاد یک فکر checklist

“زندگی در طول این زمان یک فرصت جدید را به مجموعه الگوهای re-اجرای الگوهای که در خدمت و به آرامی اجازه رفتن از الگوهای که دیگر در خدمت. روزانه فکر چک لیست را نگه می دارد من در این مسیر: Meditated تمرین مهربانی sojourned اواسط روز ژورنالی مصرف آب, خوردن, سبزیجات, خواب 8+ ساعت.” —Vibay Chandran, یوگا و مراقبه متخصص

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de