6,088 Coronavirus موارد در 24 ساعت بزرگترین واحد-بعد سنبله در هند

Coronavirus موارد هند: بزرگترین واحد-روز افزایش موارد جدیددهلی نو: هند ثبت کرده است 6,088 جدید کروناویروس موا

توسط ELEMENTORSITE در 2 خرداد 1399
6,088 Coronavirus Cases In 24 Hours, Biggest Single-Day Spike In India

Coronavirus موارد هند: بزرگترین واحد-روز افزایش موارد جدید

دهلی نو: هند ثبت کرده است 6,088 جدید کروناویروس موارد در 24 ساعت گذشته - بزرگترین تک-بعد پرش در اعداد - وزارت بهداشت داده ها نشان داد که این صبح با 148 مرگ و میر گزارش شده در همان دوره است. این طول می کشد تعداد کل موارد به 1.18 lakhs و کل مرگ و میر به 3,583. تعداد افرادی که در بازیافت پس از ابتلا به ویروس افزایش یافته است به 48,534 و میزان بهبودی - در صد از مردم به بهبود - در ایستاده بود 40.97 درصد افزایش جزئی از 40.31 درصد پنج شنبه صبح. وجود دارد 66,330 فعال COVID-19 موارد در کشور است. ادامه افزایش موارد - 5,611 شد به گزارش روز سه شنبه و 5,609 روز چهارشنبه - می آید به عنوان دولت اعلام کرد: "کالیبره" دوباره افتتاح پروازهای داخلی از روز شنبه. راه آهن در حال حاضر اعلام کرد از سرگیری قطار مسافری به صورت محدود و تحت مستند 4 دستورالعمل دولت اجازه داده است بین دولت سفر با برخی از محدودیت.

اینجا بالای 10 امتیاز در این داستان:

  1. ماهاراشترا دولت بدترین متاثر از شیوع کروناویروس ثبت نام 2,345 فتح کرد گرفته شد جدید COVID-19 موارد در یک دوره 24 ساعته مقامات بهداشتی دولت گفت: اواخر پنج شنبه شب در نظر گرفتن تعداد کل موارد به 41,642 با 1,454 مرگ و میر مرتبط با این ویروس. این بود که در پنجمین روز متوالی است که در آن به دولت گزارش شده بیش از 2000 مورد جدید. بمبئی بدترین متاثر از مترو شهر عبور 25,000 مورد علامت در همان زمان با 1,382 موارد جدید.

  2. بلیط هوا خواهد بود دربسته در محیط بین 2,000 تومان و 18,600 تومان در سراسر هفت باند بر اساس زمان پرواز این هواپیمایی کشور گفت: در روز پنج شنبه در حالی که اعلام "کالیبره" دوباره افتتاح پروازهای داخلی از روز شنبه. هواپیمایی پایه با توجه به COVID-19 مستند می توانید رزومه در حدود یک سوم از عملیات خود را شروع هفته آینده با دستورالعملهای عملیاتی استاندارد برای مسافران و کارکنان از جمله وب check-ins استفاده از Aarogya Setu برنامه و برای خدمه کابین کامل دنده محافظ.

  3. مسافران پیاده از کوتاه-مسافت پروازهای داخلی نیاز به قرنطینه هواپیمایی وزیر Hardeep سینگ پوری گفت: دیروز. آقای پوری با اشاره به این که تحت دستورالعملهای عملیاتی استاندارد تجدید نظر شده آن نشان دادن علائم و یا "قرمز" وضعیت در Aarogya Setu برنامه نمی خواهد اجازه ورود به فرودگاه اجازه دهید به تنهایی هیئت مدیره پرواز. وزیر گفت: قرنطینه مسائل برای سفر هوایی خواهد بود خطاب در "شیوه عملی". مدت کوتاهی پس از آسام وزیر Himanta Biswa سرما گفت: دولت خود را خواهد اصرار قرنطینه برای همه مسافران هوایی.

  4. RBI فرماندار Shaktikanta داس برنامه ریزی شده است به آدرس رسانه ها در ساعت 10 صبح بانک مرکزی گفت: در یک صدای جیر جیر. این جلسه برگزار خواهد شد روز پس از وزیر دارایی Nirmala Sitharaman به جزئیات تومان 20 lakh کرور اقتصادی امداد بسته های اعلام شده توسط نخست وزیر نارندرا مودی برای کمک به اقتصاد بهبود یافتن از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

  5. یک جلسه مجازی سران رهبران اپوزیسیون و احزاب خواهد بود به ریاست موقت کنگره رئیس سونیا گاندی امروز. انتظار این شرکت عبارتند از بنگال وزیر Mamata بانرجی که بارها و بارها در برخورد با مرکز بیش از COVID-19 بحران و ماهاراشترا همتای Uddhav Thackeray. دهلی وزیر, Arvind Kejriwal, BSP رئیس Mayawati و Samajwadi رهبر حزب Akhilesh Yadav شرکت نخواهد کرد. منابع گفت: تمرکز خواهد شد در مرکز اداره COVID-19 بحران و شامل عدم کمک مالی و نیجریه.

  6. راه آهن باز خواهد شد رزرو شمارنده در انتخاب ایستگاه از امروز برای رزرو فقط محفوظ بلیط ملی حمل و نقل در بیانیه ای گفت. این شمارنده بسته شده بود از ماه مارس زمانی که این کشور رفت و در زیر یک مستند. وزیر پیشین راه آهن Piyush Goyal نیز گفت که بیشتر مسافر قطار اجازه خواهد داشت برای اجرا به زودی. این می آید پس از 200 مسافر به طور منظم قطار برنامه ریزی شده بود به عمل از 1 ژوئن. راه آهن در حال حاضر در حال اجرا 15 ویژه مسافر قطار بین دهلی و شهرهای دیگر و همچنین صدها نفر از "shramik (کارگر)" فروش ویژه به رشته مهاجران بازگشت به صفحه اصلی متحده است.

  7. کمتر از هشت نفر در هر لاخ از جمعیت در هند آلوده شده اند وزارت بهداشت گفت: عصر روز چهارشنبه مقایسه آن با متوسط جهانی 62 نفر در هر لاخ. دولت همچنین گفت: هند در هر لاخ مرگ و مير (0.24) به طور معنیداری بهتر از متوسط جهانی از 4.2 هر لاخ. همچنین با اشاره به افزایش مداوم در میزان بهبودی - تعداد افرادی که از بازیافت به عنوان یک درصد از کل موارد - از 7.1 درصد در ماه مارس به 40.31 درصد این صبح است.

  8. کلاس 10 و 12 امتحانات هیئت مدیره اعطا شده است معافیت از مستند اقدامات و این می تواند انجام شود, صفحه اصلی, وزیر Amit Shah گفت:, و اضافه کرد که اتوبوس های خاص برای دانش آموزان خواهد بود مرتب توسط دولت مربوطه دولت. صفحه اصلی وزیر گفت: برخی از شرایط اجتماعی مانند فاصله استفاده از sanitisers و ماسک صورت - خواهد بود اجباری و تاریخ آزمون خواهد بود مبهوت.

  9. جهانی COVID-19 موارد عبور پنج میلیون مارک با امریکا سبقت گرفتن از آمریکا و اروپا به گزارش بیشترین تعداد جدید روزانه موارد است. آن را نشان دهنده یک مرحله جدید از این ویروس گسترش آن به اوج خود رسید و در چین در ماه فوریه قبل از شیوع بیماری در اروپا و آمریکا. آمریکای لاتین اختصاص حدود یک سوم از 91,000 موارد گزارش شده در اوایل این هفته; اروپا و آمریکا اختصاص بیش از 20 درصد در هر.

  10. پزشکان در چین هشدار داده اند که ویروس ممکن است ارائه متفاوت در یک خوشه از موارد در شرق کشور نشان می دهد پاتوژن ممکن است تغییر در ناشناخته راه. بيماران در شمال و شمال شرقی استان به نظر می رسد به حمل ویروس دیگر و دیگر را برای تست منفی است.





tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن