2021: سال سرکوب طبقه حاکم علیه مخالفان

[ad_1] 2020 سال بود بسته شدنزمانی که طبقه حاکم به طور خودسرانه، هوسبازانه و گزینشی پایه حقوق طبیعی را که زندگ

توسط ELEMENTORSITE در 13 دی 1400
[ad_1]

2020 سال بود بسته شدنزمانی که طبقه حاکم به طور خودسرانه، هوسبازانه و گزینشی پایه حقوق طبیعی را که زندگی آمریکایی – در واقع خود زندگی – بر آن تکیه می کند، تعلیق می کند.

سال 2021 به پایان می رسد سرکوبزمانی که طبقه حاکم قدرت های خود را مسلح کرد تا مخالفان ارتدوکسی ویکیست ها و علمای خود را در گسترده ترین، گستاخانه ترین و غیرقانونی ترین حمله به آمریکایی ها توسط دولت و بخش خصوصی آن در تاریخ ملت ما سرکوب کند.

این سالی بود که پردیس به کشور تبدیل شد. کسانی که در سخنرانی هایی شرکت می کنند که مخالف خط حزبی طبقه حاکم است، به عنوان یک خطر فیزیکی برای میهن تلقی می شوند، و نیاز به نیروی کامل بخش های عمومی و خصوصی برای بازدارندگی، مجازات و تحت سلطه درآوردن آنهاست.

هر فرد آزاد اندیش به یک دونالد ترامپ بالقوه تبدیل شده است که به دلیل جرأت عبور از رژیم در پورتال روسیه برای کل جامعه در معرض طرد، آزار و مجازات قرار می گیرد.

6 ژانویه، که دامنه نقش خود طبقه حاکم هنوز برای آن آشکار می شود، به عنوان پلی از ترامپ به ده ها میلیون حامی او، که طبق پیش بینی بعد از آن، از طریق آنها پیروز شد، عمل کرد.

استراتژی ملی مبارزه با تروریسم، بولتن های مربوط به تهدیدات امنیت داخلی و دستورالعمل های سیاست رسمی دادگستری/اف بی آی، سرکوب مخالفان را به یک هدف رسمی دولت تبدیل کرده است.

قله های فرماندهی جامعه مدنی دست در دست رژیم کار کردند، زیرا این رژیم بخشی جدایی ناپذیر از آن است. سانسور، سرکوب الگوریتمی، پلتفرم‌زدایی، لغو، ازدحام رسانه‌های اجتماعی، اخراج، احضار، تظاهرات، نظارت - اینها بخشی از طبل‌های روزانه شده‌اند و حساسیت ما را نسبت به چیزی که معمولاً غیرعادی و غیر آمریکایی تشخیص می‌دهیم کاهش می‌دهند.

پاکسازی دوره ای حساب های رسانه های اجتماعی اکنون عجیب به نظر می رسد. امروزه، آمریکایی‌های روزمره نه تنها می‌توانند به راحتی توانایی خود را برای برقراری ارتباط در میدان عمومی دیجیتال از دست بدهند، بلکه اگر در لیستی از جرایم روانی در حال تغییر قرار بگیرند - یا حتی از دریافت آن امتناع کنند، می‌توانند بانک، کار یا تشکیل خانواده با آرامش را از دست بدهند. ضربه یک داروی آزمایشی

گاهی اوقات جرایم روانی خود قانونی می‌شدند و پوچ بودن همه آن‌ها را نشان می‌داد، مانند سیل سرگیجه‌آور فلیپ‌فلاپ‌ها و تغییر پرتو همه چیز از نظریه آزمایشگاه نشت کووید گرفته تا اثربخشی استتار. دوره های انزوا و بستری شدن در بیمارستان داده ها منعکس کنند.

این جهاد، اغلب تحت عنوان "ضد تروریسم"، از خود گروهی سرچشمه می گیرد که اکنون فریاد می زنند که چگونه "دموکراسی" در صورت پیروزی جمهوری خواهان در سال 2022 در تعادل است. اقدامات ضد دموکراتیک و ظالمانه طبقه حاکم و اکنون طبقه حاکم به دنبال مشروعیت زدایی از قبل است.

سه موضوع بیش از همه وجود داشت که آمریکایی ها نمی توانستند بدون مواجهه با خشم رژیم مطرح کنند: صداقت انتخابات 2020. سیاست‌ها و اعلامیه‌های سخت‌گیرانه، غیرعلمی و ظاهراً تنبیهی چین در مورد ویروس کرونا؛ و تلقین در نظریه انتقادی نژادی - مارکسیسم نژادی - در مدارس.

چه چیزی این سه شی را مقدس کرد؟ به چالش کشیدن حساب رسمی هر یک از آنها به شیوه ای منحصر به فرد، مشروعیت، قدرت و امتیازات رژیم را تهدید می کند.

یکپارچگی اولین انتخابات اساساً غیرقابل حسابرسی پستی دسته جمعی در تاریخ آمریکا را زیر سوال ببرید، که طبقه حاکم با افتخار سعی در دستکاری آنها داشت - اوم، "تقویت" - که در آن مقامات ایالتی آشکارا قوانین انتخابات را نادیده گرفتند و در آن انواع بی نظمی ها دنبال شد، و شما مشروعیت حاکمیت رژیم را زیر سوال می برند. بدتر از آن این است که شما می توانید یک "شورش مسلح" باشید - علیرغم این واقعیت که از 6 ژانویه از میان بیش از 700 متهم به اصطلاح "شورشی"، هیچ کس در کاپیتول اسلحه حمل نکرده است و هیچ کس به دلیل "مورد تعقیب قرار نگرفته است." قیام." .

سیاست‌ها و اعلامیه‌های کروناویروس چینی را زیر سوال ببرید و توانایی مقامات را برای غصب حداکثری کنترل بر زندگی ما تهدید می‌کنید - پازل داستان‌هایی که نسخه Xi (همچنین به عنوان "Omicron" شناخته می‌شود) در هفته‌های آخر سال 2021 منتشر می‌شود، نشان می‌دهد. سیاست "علم" "برای همه ببینند. بدتر از آن این است که می‌توانی زنده باشی، نفس بکشی، اگر نگوییم بیماری، مرگ و ویرانی، اطلاعات غلط خطرناکی را منتشر کنی.

تئوری نژاد انتقادی را زیر سوال ببرید و ایدئولوژی رژیم را به چالش بکشید. بدتر از آن این است که شما نه تنها می توانید یک نژادپرست شوید (با رد ذات گرایی نژادی)، بلکه با جرأت رساندن صدای خود در مورد آنچه فکر می کنید فرزندانتان باید در مدارسی که برای آن پول می آموزید به گوش دیگران برسند، حتی ممکن است یک تروریست داخلی باشید. .

به طور خلاصه، اختلاف نظر خطرناک است و قابل تحمل نیست.

تا حدودی به همین دلیل است که 6 ژانویه - رویدادی که داستان طبقه حاکم تا حد زیادی در آن فروپاشیده است، اما به عنوان مبنایی برای پاکسازی طبقه حاکم در سراسر جامعه عمل می کند - بسیار مهم است.

دکتر آنتونی فائوسی، مدیر Nat
دکتر آنتونی فائوچی، مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی و مشاور ارشد پزشکی رئیس‌جمهور، اطلاعات به‌روزی را در مورد نسخه Omicron COVID-19 در کنفرانس مطبوعاتی روزانه کاخ سفید در 1 دسامبر 2021 ارائه می‌کند. واشنگتن دی سی آنا پولساز / گتی ایماژ

طبقه حاکم با تلقی نقض کنگره آمریکا در 6 ژانویه به نوعی معادل هجوم هواپیماها به مرکز تجارت جهانی، القاعده را به تعداد بی نهایت کوچکی از آمریکایی ها تبدیل کرده است که ساعت ها متوالی رقت انگیز عمل کردند - و ده ها میلیون ترامپ. حامیان در متحدان بالقوه

تبدیل مخالفان سیاسی خود به تروریست - در حالی که در تابستان 2020 آنها تخریب شهرها و جنبش ضد پلیسی را که اکنون منجر به ثبت جنایات خشونت آمیز شده است، تحسین می کردند - برای توجیه ترور خود لازم بود زیرا آنها به دنبال غصب حداکثری قدرت بودند.

فکر کنید که شورشیان کاپیتول چقدر آزاردهنده بودند، مهم نیست که اقدامات بدترین بازیگران در میان آنها چقدر تحقیرآمیز بودند. افرادی بدون سابقه جنایی قبلی هستند که در پیشرفت هایی که اکنون در یک زندان وحشتناک دی سی برای ماه ها در حال پوسیدن هستند درگیر بوده اند. بازداشت در بازداشت، که گفته می شود با حملات روبرو می شوند، ساعت ها در روز در انزوا می مانند و مجبور می شوند در برابر قضاتی که از عقاید سیاسی خود پشیمان هستند در تلاش برای آزادی خود اعتراض کنند. فرآیند مجازات است. موضوع ظلم است. پیام به آمریکایی‌ها واضح است: شما دیگر در کشوری زندگی نمی‌کنید که چیزی شبیه به عدالت بی‌طرفانه و برابر باشد. دشمنان رژیم به رتبه پنجم خواهند رسید. رزمندگان را بیدار کنید برای عدالت اجتماعی بدون هیچ مشکلی فرار می کنند. این هدف هم ایجاد رعب و وحشت در مخالفان و هم تضعیف روحیه است.

همچنین به عنوان یک مانع اولیه برای مخالفت عمل می کند، زیرا آمریکایی ها می دانند که هرگونه واکنش انتقادی که توسط طبقه حاکم برانگیخته شود، بهانه دیگری برای سفت کردن پیچ ها برای "نجات دموکراسی" فراهم می کند. ما مضامین مشابهی را در آزار و اذیت دشمنان سیاسی کاملاً مسالمت آمیز رژیم - ده ها و ده ها نفر از آنها - مشمول عدالت شوروی در کمیته منتخب نامشروع و نامحدود در 6 ژانویه می بینیم.

همچنین ارزش دارد که نگاهی به تحقیر منحصر به فرد دولت بایدن نسبت به آمریکایی های واکسینه نشده بیندازیم - گوه ای شوم، شرم آور و دلخراش که در جامعه ما ایجاد کرده است. چرا قربانی شدن این ده ها میلیون آمریکایی از هر نژاد، مذهب و پیشینه سیاسی لازم است؟ زیرا امتناع از دریافت ضربه - یا تعداد روزافزون ضربات - برای برآوردن تعریف "کاملاً واکسینه شده"، رای مستقیم "عدم اعتماد" به رژیمی است که هیچ کاری برای جلب این اعتماد انجام نداده است. و شما به سادگی نمی توانید اجازه داشته باشید که رژیم را به چالش بکشید - از این رو نیاز به اقدامات تنبیهی روزافزون برای واداشتن توده های واکسینه نشده و شسته نشده به تبعیت وجود دارد.

بدیهی است که هر اقدام رژیم برای بالا بردن قیمت مخالفت به اوج بزرگی است که سقوط خواهد کرد - لعنت بر آزادی و عدالت، زمین خوردن برای حکومت کامل.

واقعیت این است که تنها تهدید آمریکایی‌های مخالف، قدرت نامحدود طبقه حاکم است. ارعاب و زورگویی او متناسب با شکست او در حفظ قدرت به دلیل شکست برنامه کاری است. هر چه بیشتر دست بزند، بیشتر تخریب می کند. و از اینکه برای آن فراخوانده شود متنفر است.

مشکل اصلی پیش روی طبقه حاکم در حین حرکت به جلو این است که در حالی که میهن پرستان غیر مترقی را که از تسلیم شدن در برابر حکومت آن سرباز می زنند، رستگاری می کند، تهمت می زند و سرکوب می کند، نمی تواند افکار عمومی را از این واقعیت که برنامه اش در حال کشتن کشور است منحرف کند.

طبقه حاکم می تواند اخراج فرزندانش از مدرسه، تورم مارپیچ، شکست زنجیره تامین، افزایش جرم و جنایت، تعلیق حاکمیت و انواع سیاست های ظالمانه را که شکاف بین طبقه حاکم و آمریکا را افزایش می دهد تحمل کند. اما خود آمریکا نمی تواند.

در آخرین روزهای سال 2021، طبقه حاکم با مظهر چهره گیج، تحریک پذیر و شکننده خود - رئیس جمهور ایالات متحده - به خط پایان رسید.

او بین عطش قدرت و ضرورت سرکوب مخالفان سیاسی خود از یک سو و تمایلش برای بقا گیر کرده است - با مردم آمریکا که در سال 2021 حکومت آنها را در صندوق های رای رد کردند و در سال 2022 حتی تهدید به طرد شدن بیشتر کردند. از سوی دیگر.

بگذارید در این سال جدید تصمیم بگیریم که بدترین ترس طبقه حاکم را به واقعیت تبدیل کنیم - آن را به خاطر رنجی که بر جمهوری ما تحمیل کرده مجازات کنیم.

بن وینگارتن عضو ارشد مرکز مطالعات سیاست لندن، عضو موسسه کلرمونت و عضو ارشد در فدرالیست. او نویسنده است ناسپاس آمریکایی: ایلهان عمر و تسلط اسلامگرایان مترقی بر حزب دموکرات (Bombardier، 2020). بن بنیانگذار و مدیر عامل ChangeUp Media LLC، یک شرکت مشاوره و تولید رسانه است. در خبرنامه او در bit.ly/bhwnews مشترک شوید و او را در توییتر دنبال کنید: @bhweingarten.

نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به خود نویسنده است.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن