14 ، 800 زمین سرخپوستان در 64 پرواز: هند مگا تخلیه برنامه ریزی میان مستند

بسیاری از این ویژه پرواز خواهد بود که توسط هوایی هند. (فایل)دهلی نو: هزاران نفر از سرخپوستان رشته در خارج از

توسط ELEMENTORSITE در 16 اردیبهشت 1399
14,800 Indians On 64 Flights: India's Mega Evacuation Plan Amid Lockdown: 10 Points

بسیاری از این ویژه پرواز خواهد بود که توسط هوایی هند. (فایل)

دهلی نو: هزاران نفر از سرخپوستان رشته در خارج از کشور به دلیل coronavirus بحران نمي تواند از طریق هوا و دریا از پنج شنبه در بزرگترین خارج از کشور تخلیه پس از استقلال. بیش از 14 ، 800 زمین سرخپوستان در 13 کشور خواهد بود به ارمغان آورد 64 پرواز در هفته اول می گوید وزارت امور خارجه. سه کشتی نیروی دریایی هند خواهد بادبان برای اتباع هند در غرب آسیا و مالدیو. سرخپوستان گرفتار شده بودند به دلیل بسته شدن حریم هوایی.

در اینجا 10 تحولات در این داستان:

  1. اولین روز از تخلیه را ببینید 10 پرواز به 2,300 سرخپوستان به گزارش خبرگزاری ANI.

  2. پرواز های از هند به آمریکا, فیلیپین, سنگاپور, بنگلادش, امارات متحده عربی, انگلستان, عربستان سعودی, قطر, سنگاپور, Phillippines و عمان و بحرین و کویت.

  3. در روز 2 حدود 2,050 سرخپوستان خواهد رسید در چنای کوچی بمبئی احمدآباد بنگلور و دهلی نو از نه کشور مختلف با توجه به طرح.

  4. روز بعد تعداد مشابهی است که انتظار می رود برای رسیدن به در بمبئی کوچی لکنو و دهلی نو از 13 کشور در سراسر خاورمیانه و اروپا و جنوب شرق آسیا و ایالات متحده آمریکا.

  5. در روز 4 طرح دولت را تخلیه 1,850 رشته اتباع از هشت کشور مختلف از جمله ایالات متحده و بریتانیا و امارات متحده عربی.

  6. بسته به نوع هواپیما بودن عمل هر پرواز باید بین 200 و 300 مسافر به اطمینان حاصل شود که اجتماعی فاصله دارد نگهداری می شود. قبل از سوار شدن به ویژه پروازهای مسافران نیاز به اعلام آیا آنها تب و سرفه دیابت و یا هر بیماری تنفسی است.

  7. فقط بدون علامت مسافران اجازه داده می شود به سفر دولت می گوید.

  8. سه کشتی های مستقر توسط نیروی دریایی شامل فهم Jalashwa که می توانید به 1,000 رشته سرخپوستان. این Jalashwa مستقر در ویساکاپاتنام دارای بخارپز به دریای عرب برای این ماموریت است.

  9. فهم Shardul و فهم Magar که شده مستقر خواهد شد که کاهش ظرفیت حمل به دلیل اجتماعی فاصله و خواهد بود قادر به بازگرداندن بیش از 300 مسافر در هر سفر.

  10. هند ممنوع تمام ورودی پروازهای بین المللی در اواخر ماه مارس به آن تحمیل شده یکی از دقیقترین ویروس مستندات خروج تعداد زیادی از کارگران و دانشجویان رشته. تا به حال دولت مقاومت کرده بود و این عمل با توجه به لجستیکی و ایمنی کابوس بازگرداندن و quarantining میلیون ها نفر از بازگشت شهروندان است.

پرواز تخلیه طرح NDTV در Scribd





tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن