11 کار از خانه راهنمایی های بهره وری از ماری کوندو کتاب جدید “شادی در محل کار”

ما به طور مستقل انتخاب این محصولات—اگر شما خرید از یکی از لینک های ما, ما ممکن است کسب درآمد کمیسیون.

به تازگی این ایده از یک دفتر منتقل شده از یک جسمی به اشتراک گذاشته شده در منطقه به یک فضای تعیین شده در صفحه اصلی است که شما عملا به اشتراک گذاری با همکاران. این سوئیچ آسان است—به خصوص برای کسانی که هرگز از خانه کار می کرد قبل از—و نیاز به تجدید نظر از آنچه در یک کار تولیدی منطقه باید باشد.

در مارس ماری کوندو انتشار کتاب جدید خود “شادی در محل کار” است که با هدف کمک به شما declutter و سازماندهی مجدد فضای کاری خود و در نتیجه افزایش بهره وری و بله شادی در کار است. در حالی که بسیاری از آن فصل ارائه نمونه از مردم در یک دفتر فیزیکی و بسیاری از توصیه های آن می توان به یک کنترل از راه دور محیط بیش از حد.

“فقط می خواهم در هر فضای اداری, حتی زمانی که شما در حال کار از خانه شما می خواهید برای شروع از خود بپرسید که چه نوع کاری را می خواهید؟” ماری کوندو گفته آپارتمان درمانی است. “تجسم هدف کلی خود تصور کنید که چگونه شما می خواهم برای شروع روز خود را هنگام کار از خانه. من فکر می کنم این سوالات هنوز هم اعمال می شود حتی زمانی که شما در دفتر.”

Kondo می گوید: اولین گام برای ایجاد یک ایده آل در محل کار در خانه است که انتخاب جای مناسب. “هنگامی که شما در حال نشستن و نگاه کردن شما می خواهید برای اطمینان از این دیدگاه می تواند به شما به همان اندازه تمرکز که ممکن است” گفت: Kondo. “من می دانم که آن را نمی توان یک وضعیت ایده آل چرا که ما همه کار در خانه, اما سعی کنید برای انتخاب یک نمایش و یا جهت چگونه شما نشسته است که به شما بیشتر سکون و تمرکز آنجا که آن را در واقع ممکن است.”

هنگامی که شما برداشت خود را در نقطه تعیین شده آن زمان به مقابله فیزیکی و غیر فیزیکی سازمان است که شما را به مدت طولانی در بهره وری و شادی. در اینجا بزرگترین راهنمایی از “شادی در محل کار.”

1. نگه داشتن به عنوان کمی در بالای میز کار خود را به عنوان امکان پذیر است.

“دسکتاپ خود را یک کار سطح ذخیره سازی کمد پس قاعده کلی این است که به فروشگاه هیچ چیز در آن” Kondo نوشت. “نگه داشتن این تصویر از دسکتاپ در ذهن خود را هنگامی که شما شروع به ذخیره سازی. افرادی که به انجام این کار معمولا در پایان تنها با یک لپ تاپ و یک زینت و یا گیاه گلدانی روی میز خود را.”

2. مطمئن شوید که اشیاء شما را نگه داشتن عمدی هستند.

در حالی که Kondo تاکید می کند که کمتر بیشتر است وقتی که می آید به آنچه در میز کار خود را در سطح این بدان معنا نیست که آن را به طور کامل برهنه. “اگر شما پیدا کردن آن را آسان تر به کار هنگامی که شما به نوشتن ابزار در یک قلم ایستاده بر روی میز کار خود را به جای اندود شده تا در یک کشو پس از آن که در آن شما باید آنها را ذخیره” Kondo نوشت.

3. ایجاد جعبه ذخیره سازی به نگه داشتن موارد به منظور.

استفاده از جعبه های کوچک است که شما در حال حاضر به فروشگاه چیز این است که آیا نگه داشته و بر روی میز خود را در سطح و یا داخل کشو. “جعبه نگه می دارد آنها را از هم پاشیده به یک ناشناس پشته و به شما اجازه دیدن در یک نگاه که در آن همه چیز وجود” Kondo نوشت. او نشان می دهد کسب و کار بازیافت جعبه کارت و یا شاید یک گوشی بسته است که شما نگه داشته ام در اطراف در طول سال.

4. حفظ که در آن تمام اشیاء قرار می گیرد/ذخیره شده برای افزایش بهره وری است.

Kondo گفت که یکی از راه های جلوگیری از درهم و برهمی عود است به یاد داشته باشید دقیقا همان جایی که شما محل هر یک از آیتم. “هنگامی که شما می دانید که در آن همه چیز را در فضای کاری خود را ذخیره شده است شما می توانید آهنگ از همه چیز خود را حتی زمانی که آنها شروع به زاد و ولد. چیزی که باعث می شود آن را ممکن است برای نگه داشتن فضای خود را مرتب. با یادگیری راه مناسب برای مرتب کردن هر کسی می تواند رسیدن به یک فضای شاد و هرگز دوباره بجای اول برگشتن.”

5. مقابله با کار های مربوط به آیتم های جداگانه از وسایل شخصی.

“اگر شما در خانه کار می کنند, مقابله با کار های مربوط به موارد به طور جداگانه از وسایل شخصی” گفت: Kondo. “برای مثال اگر برخی از کتاب ها و اسناد مربوط به کار در حالی که دیگران هنوز شناسایی تنها کار-موارد مربوط برای شرکت و تمرکز بر اهداف آنها را ترک وسایل شخصی برای تاریخ بعد زمانی که شما آماده برای مرتب خود را در خانه.”

در فضای مجازی

6. نگه داشتن کامپیوتر خود را از دسکتاپ به منظور.

آن را بیش از حد آسان برای ذخیره و یا کشیدن چیزی بر روی دسکتاپ خود را, اجازه فایل های توده ای را در سراسر روی صفحه نمایش خود را در طول زمان. (آخرین چیزی که شما می خواهید برای دیدن هنگامی که شما برای اولین بار ورود برای روز کاری.) به جای Kondo گفت: به منظور محدود کردن دسکتاپ خود را برای فوری اسناد و مدارک تنها که تنها وجود دارد به طور موقت. این می تواند شامل به موقع ارائه و گزارش های کار به عنوان به خوبی به عنوان فاکتور های پرداخت نشده در میان چیزهای دیگر.

7. ایجاد یک “جرقه شادی” پوشه برای زمانی که شما نیاز فوری pick-me-up.

یکی دیگر از چیزی Kondo نگه می دارد بر روی دسکتاپ یک “جرقه شادی” پوشه. “برای من این ممکن است شامل فایل های چنین به عنوان پژوهش و انتشار من واقعا افتخار اخیر آموزش ارزیابی و یا یک ویدئو کلیپ از یک زبان تعامل” Kondo نوشت. “من تازه این موارد به عنوان من انتشار مقالات جدید, آموزش جدید کلاس و یا در صحبت کردن مشتریان است.” دیجیتال تقویت اعتماد به نفس, اگر شما خواهد شد.

8. سازماندهی ایمیل خود را طرح کاملا بنابراین شما نمی اتلاف وقت در صندوق پستی خود را.

با توجه به خلاق رهبری مرکز 96 درصد از کارکنان احساس می کنند در حال اتلاف وقت با ایمیل های غیر ضروری در حالی که مطالعه دیگری Kondo سایت نشان می دهد که یک دفتر معمولی کارگر صرف حدود نیمی از روز خود را در برخورد با ایمیل. راه برای جلوگیری از این ؟ صرف کمی وقت اضافی ساختمان ایده آل ایمیل سازمان شما پس از آن آسان است برای حفظ حرکت رو به جلو.

“پس از شما تمیز صندوق پستی خود را و ثبت ایمیل های دور به نوبه خود به هر موجود و پوشه ها” Kondo نوشت. “شروع با شناسایی پوشه ها ارزش نگه داشتن. دور پوشه های که مورد نیاز نیست دیگر.”

9. نمی پاسخ به هر ایمیل.

هنگامی که شما پاسخ به یک ایمیل برگ های آن یک پنجره باز برای یکی دیگر از تماس های ورودی پاسخ آن شما خواهد شد و سپس احساس موظف به پاسخ و چرخه نگه می دارد. تنها به ارسال ایمیل های که لازم است برای دریافت کار انجام می شود و استفاده از CCing و “پاسخ به همه” نکنید. “شما همچنین تنظیم یک مثال خوب برای دیگران با ارسال تنها ایمیل های لازم برای دریافت کار انجام می شود. و با ارسال کمتر ایمیل شما به احتمال زیاد کمتر پاسخ.”

10. نگه داشتن گوشی خود را از دسترس زمانی که مشغول به کار است.

داشتن یک گوشی در این نزدیکی هست در حالی که شما در حال تلاش به کار شیرین کاری می توانید بهره وری خود را—احتمالا تکان دهنده اما یک یادآوری با این وجود. اگر آن را در نزدیکی غیر ممکن است برای نگه داشتن گوشی خود را به دور در طول روز سعی کنید برای رفتن را از طریق برنامه های خود را و حذف آنهایی که شما لازم نیست.

“فرد به طور متوسط با استفاده از گوشی های هوشمند و هشتاد و پنج بار در روز به اضافه کردن بیش از پنج ساعت. یک دلیل وجود دارد که” Kondo نوشت. “بسیاری از برنامه ها به طور خاص ساخته شده به اعتیاد آور می باشد و می تواند منحرف کردن ما از گرفتن کار انجام می شود.”

11. زمان را به صورت روزانه و انعکاس به اعتصاب تعادل کار و زندگی.

به منظور خود را به درستی مدیریت زمان و رسیدن به تعادل کار و زندگی, Kondo گفت: شما باید برای بررسی در با خودتان است. Kondo شوهر مجموعه کنار یک ساعت هر دو هفته به انجام خود صادقانه انعکاس, که در طی آن او از خود می پرسد “چرا او آنچه که او امیدوار است برای رسیدن به از طریق کار خود را و آنچه ایده آل خود را زندگی کاری است.” از وجود او اولویت تمام وظایف فعلی خود را و شروع هر روز با تصمیم گیری که آنهایی که او را به مقابله با.

در طول این خود بازتاب روند او همچنین حذف غیر ضروری و بی فایده وظایف اجازه می دهد او را به قرار دادن زمان و انرژی خود را به سمت مکان های راست. “من مطمئن هستم که او قادر بوده است به جرقه شادی در محل کار به خاطر او ساخته شده است آن را به یک عادت به گرفتن زمان برای بازتاب ارزیابی خود را از وضعیت فعلی و پیشرفت” Kondo نوشت.

آیا شما هر گونه علاقه در کار از خانه نکاتی برای بهره وری و کلی شادی ؟ اجازه دهید ما را در نظرات زیر می دانیم!

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im