11 اواسط قرن مدرن خانه برای فروش برای زیر $300,000

هنگامی که شما در نظر گرفتن طیف گسترده ای از سبک های معماری اواسط قرن مدرن (یا MCM)به نظر می رسد s به چند مورد

توسط ELEMENTORSITE در 9 تیر 1399

هنگامی که شما در نظر گرفتن طیف گسترده ای از سبک های معماری اواسط قرن مدرن (یا MCM)به نظر می رسد s به چند مورد علاقه. با آن, مربوط به اینده, طراحی صنعتی و امضای عناصر (built-ins پنجره های بزرگ و سقف مسطح و به نام چند) آن را آسان ببینید که چرا.

آن را نیز آسان است که فرض کنیم که خرید معتبر MCM خانه را به شما هزینه یک پنی. اما این لزوما اينطور نيست. بازار مسکن پر است از لیست برای MCM خانه -- بسیاری از آنها ذکر شده برای 300.000 دلار یا کمتر است. باور نمی آن ؟ اتمام این جذاب MCM خانه.

آدرس: 8004 W. Dreyer, Place, West Allis, ویسکانسین
قیمت: $209,900
حجم: 2,873 فوت مربع
اتاق خواب: 3
حمام و سرویس بهداشتی: 1.5+

اگر دوست دارید خنثی سنگ بیرونی این خانه ما یک خبر خوب: که همان مواد را می توان در داخل یک شومینه فراگیر است که طول می کشد تا تمام دیوار. Built-ins و یکپارچهسازی با سیستمعامل rec اتاق با یک نوار اضافه کردن جذابیت بیشتر به این مثال از Realty Executives.

آدرس: 2537 E. ادیسون سنت, Tucson, آریزونا
قیمت: $279,000
حجم: 1,967 فوت مربع
اتاق خواب: 4
حمام و سرویس بهداشتی: 2

با بیرونی سیم برش آجر این خانه ارائه می دهد اتاق های بزرگ و همچنین به عنوان به روز رسانی مانند انرژی کارآمد پنجره ها تخته سنگ کانتر آشپزخانه و کاشی در سراسر. میراث خود می تواند دیده می شود در خانواده اتاق بژ گرانیت شومینه و پاسیو کلاسیک آلومینیوم پوشش.

آدرس: 5016 بره درایو بلوط چمن, ایلینوی
قیمت: $231,111
حجم: 1500 متر مربع
اتاق خواب: 3
حمام و سرویس بهداشتی: 1.5

ساکنان نیاز به حفظ حریم خصوصی (و کافی ذخیره سازی کفش) را دوست دارم اتاق خواب بزرگ با کمد در این مرتع پرورش احشام. اتاق نشیمن—با طبقه چوب جنگلی و سنگ شومینه—مطمئن است به یک محبوب جمع آوری نقطه. به عنوان کامل زیرزمین با یک نوار اضافی 1500 متر مربع ناتمام زندگی در فضا است.

آدرس: 23650 S. جنگلی جاده بیچوود اوهایو
قیمت: $239 ٬ 000 دوبلکس
حجم: 2,332 فوت مربع
اتاق خواب: 3
حمام و سرویس بهداشتی: 2

زمانی که شما وارد این خانه در اصل طراحی شده در کالیفرنیا به سبک مدرن—شما استقبال بازدید از مناطق زندگی به عنوان به خوبی به عنوان بزرگ پاسیو و حیاط خلوت از طریق پنجره های شیشه ای بزرگ. چوب های فراوانی از جمله built-in کف پارکت و چوب-paneled دیوار.

آدرس: 25 بالا, جنگل, درایو, Belleville, ایلینوی
قیمت: $285,000
حجم: 3,615 فوت مربع
اتاق خواب: 4
حمام و سرویس بهداشتی: 2.5

ساخته شده توسط معمار چارلز نوع شناخته شده برای MCM, خانه, این خانه بسته بندی شده است با تجدید نظر شود. دیوار از کف به سقف پنجره ها اجازه دهید در نور طبیعی و هوای انداز در حالی که غرق ناحیه با یک شومینه عملا التماس برای شما به سالن در آن است. در پشت شما پیدا کردن یک بزرگ پاسیو و یک نمایش در خورشید ایوان—مناسب برای سرگرم کننده است.

آدرس: 405 McAdoo St., Little Rock, Arkansas
قیمت: $249,900
حجم: 2,522 فوت مربع
اتاق خواب: 4
حمام و سرویس بهداشتی: 3.5

دو نورگیرهای روشن باز floorplan از این خانه. به روز شده در آشپزخانه یک سرآشپز رویا با لوازم فولاد ضد زنگ بزرگ در مرکز جزیره ذخیره سازی کافی و فضای ضد و شیشه ای کاشی backsplash. همین حالا دفتر-slash-کتابخانه با چوب ساخته شده است-ins.

آدرس: 6927 بدفورد Ave. اوماها
قیمت: 210.000 دلار
حجم: 1,910 فوت مربع
اتاق خواب: 3
حمام و سرویس بهداشتی: 2

طبقه اصلی از این عزیز در خانه احساس می کند باز و روح با تشکر طاقی (با جذاب در معرض پرتوهای) و یک دیوار بزرگ از ویندوز. مدرن چراغ آویز گرانیت شمارنده و لوازم فولاد ضد زنگ اضافه کردن سبک به آشپزخانه در حالی که اتاق خواب استاد با رفتن در گنجه و غرور شده است به طور کامل بازسازی شد.

آدرس: 4877 کسلر بلوار. E. درایو, Indianapolis, Indiana
قیمت: $240,000
حجم: 3,464 فوت مربع
اتاق خواب: 3
حمام و سرویس بهداشتی: 2.5

این صفحه اصلی است که به خوبی یکپارچه به آن بسیاری (یکی دیگر از MCM امضا) که دارای سرسبز محوطه سازی و شاخ و برگ است که می تواند لذت می برد از این ایوان به نمایش با افزایش سقف. این refinished به طبقه چوب جنگلی و دو شومینه ventless گاز شومینه های زیبا می باشد که قدرت پردازش و خانواده ها با کودکان و نوجوانان قدردانی خواهد شد نورد چمن و کامل زیرزمین.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن