یخچال دوقلو سامسونگ از کجا بخرم؟

راهنمای خرید: چگونه یخچال انتخاب کنیم؟ انتخاب یخچال در فروشگاه یا آنلاین را می توان با رمزگشایی نقشه گنج مقای

توسط ELEMENTORSITE در 1 تیر 1400

راهنمای خرید: چگونه یخچال انتخاب کنیم؟

انتخاب یخچال در فروشگاه یا آنلاین را می توان با رمزگشایی نقشه گنج مقایسه کرد ... بدون اینکه هرگز آن را پیدا کنید.لیست قیمت یخچال ( https://genaveh22.com/product-category/refrigerator ) برای اینکه بفهمید کدام ظرفیت ، مدل یا کلاس قدرت را انتخاب کنید ، مدیران مشهور محصولات مارک تجاری برای کمک قیمت یخچال به سفارش شما ، رمزگشایی از پیشنهادات بازار هستند. برای شما دستگاهی خرید یخچال فریزر است که به خواسته ها و نیازهای شما پایبند است.

 

ایستا ، آماده ، تهویه ، بدون سرما ... کلاس A + ، A ++ ، A +++. ترکیبی ، آمریکایی ... کساکو؟ برای کمک به شما در انتخاب یخچال و فریزر خود برای سبک زندگی و آشپزخانه ، متخصصان لوازم خانگی از ویژگی های محصولات موجود در بازار جدا می شوند.

یخچال بیش از شومینه قرار می گیرد.

 

توماس گندرون ، رئیس کالاهای سفید Haier ، می گوید: "منطقه آشپزخانه در حال تبدیل شدن به مکانی واقعی برای زندگی در خانه است و خانواده های فرانسوی اهمیت بیشتری در انتخاب یخچال خود قائل می شوند." بنابراین وضعیت خانوادگی خانه در انتخاب یخچال تأثیر می گذارد. مونیا فکیه ، رئیس بازار شستشو و می گوید: "علاوه بر این ، عادت های مصرفی خانواده نیز وجود دارد (خریدهای هفتگی با غذای کم و بیش منجمد ...) که انتخاب یک فریزر مناسب نیز از آنها حاصل می شود." سرماخوردگی برانت

 

با این حال ، معیارهای دیگر نیز مهم هستند:

 

  • ابعاد: یخچال باید به مکان اختصاص داده شده در آشپزخانه احترام بگذارد ،

 

  • ظرفیت: روند بازار به سمت ظرفیت های بزرگ (بیش از 800 لیتر) در حال حرکت است ،

 

  • نوع سرماخوردگی: برای حفاظت بهتر ،

 

  • نوآوری: مصرف کننده به دنبال محصولی است که استفاده آسان و انعطاف پذیر داشته باشد. توماس گندرون می گوید: "برای این ، حایر نوآوری های بسیاری دارد ، مانند تلفن سه بعدی خود با 2 کشوی فریزر با دسترسی مستقیم برای ذخیره سازی آسان."

 

  • طرح،

 

  • قیمت: مصرف کننده به دنبال بهترین ارزش پول است.

 

معیارهای ثانویه مانند کلاس قدرت ، یخبندان و پمپ آب یا "خانه بار" (دسترسی سریع به وسایل روزمره) را می توان در هنگام خرید در نظر گرفت.

 

همه وسایل را برای تجهیز آشپزخانه خود پیدا کنید

یخچال و فریزر در چهار دوقلو سامسونگ اندازه ارائه می شود.

 

یخچال و فریزر با خواسته های شما ، شیوه زندگی ، قیمت یخچال فریزر دوقلو سامسونگ در گناوه آشپزخانه شما سازگار است. ابعاد و بنابراین قالب یک معیار مهم است. به عنوان یک قاعده کلی ، یک فرد مجرد حداکثر به 250 لیتر نیاز دارد ، یک زوج دارای فرزند یخچال 250 تا 330 لیتری را انتخاب می کنند و خانواده های بیش از 4 نفر ظرفیت دوقلو سامسونگ بیش از 330 لیتر را هدف قرار می دهند.

 

"در بازار ، محصولات مختلفی از چهار درب تا طیف وسیعی از یخچال فریزرهای چند درب و یخچال و فریزر با بیش از دو درب وجود دارد: مصرف کننده به دنبال نوآوری و سهولت ذخیره سازی استدوقلو سامسونگ. برای این ، بهترین راه حل این است که یخچال و فریزر کشو اضافه کنید. در سال 2016 ، Haier مجموعه ای از یخچالهای چهار درب آمریکایی را به نام "سری مکعب" با یک محفظه مدولار "منطقه فلکس" راه اندازی می کند بندر گناوه که به شما اجازه می دهد هر دو یخچال یا فریزر " توماس جندرون. از میان مدلهای ارائه شده ، برخی باید بپرسند ، برخی دیگر یکپارچه یا یکپارچه هستند. بستگی زیادی به هر مارک دارد. مونیا فکیه (برانت) می گوید: "در بازار 85٪ مورد پذیرش وجود دارد ، در مقابل 15٪ قابل ادغام." توماس جندرون می گوید: "در هایر ، ما فقط در بازار مستقل حضور داریم."

 

  1. طرح فرعی یخچال یا مینی بار.

 

یخچال کوچک ، یا در بالا یا در مینی بار ، برای افراد مجرد ، خانوارهای کوچک یا کسانی که از خرید روزانه خود لذت می برند مناسب است. در آشپزخانه های کوچک نیز متحد است.

 

  • قسمت بالای میز یخچال به گونه ای طراحی شده است که به زیر سطح کار بلغزد ،بندر گناوه که ارتفاع آن به طور کلی بین 85 تا 95 سانتی متر باشد با 50 تا 55 سانتی متر عرض ، نزدیک به 100-120 لیتر ظرفیت است. این می تواند با یا بدون فریزر باشد: این محفظه کوچک غذا را سرد نگه می دارد (بین -6 درجه سانتیگراد تا -12 درجه سانتیگراد) ، اما غذا را بیش از چند روز منجمد نگه نمی دارد.

لیبهر

 

  • ما از طراحی دهه 50 قدردانی می کنیم. نوار یخچال کوچک ... از اتاق های هتل دور شوید. در حدود 15-20 سانتی متر از یخچال زیر تخت کوچکتر است. این برای ذخیره نوشیدنی های سرد استفاده می شود ، به عنوان مثال ، در یک دفتر ، در اتاق تلویزیون ...

 

یخچال مینی بار اسمژ بژ

 

اسمیر

 

  1. یخچال 1 درب.

 

یخچال و فریزر یک درب 100٪ ظرفیت خنک کننده بندر گناوه را برای تازه نگه داشتن غذا ، به طور متوسط ​​250-400 لیتر ارائه می دهد. عرض معمول 60 سانتی متر ، ارتفاع 160 سانتی متر است. مخصوصاً برای خانواده های پرجمعیت یا افرادی که بندرت خرید خود را انجام می دهند مناسب است. این فریزر را شامل نمی شود ، اما می تواند فریزر را ارائه دهد. برای داشتن ظاهری کلی در کنار فریزر همان مجموعه در داشته باشید.

 

  1. یخچال و درب دوتایی ترکیبی.

 

یخچال ترکیبی دارای یک قسمت یخچال و یک فریزر در پایین است. تقریباً 1/3 از حجم کل را اشغال می کند. هنگامی که فریزر در بالای صفحه قرار دارد ، ما در مورد یخچال دو درب صحبت می کنیم. ظرفیت فریزر به 1/4 از کل کاهش می یابد.

 

حجم ترکیبی و دو درب حجم کل 250-400 لیتر را ارائه می دهد. دهانه دو قسمت برای حفاظت بهینه مستقل است. این نوع محصول نسبتاً جهانی است و برای خانوارهای متوسط ​​(1 تا 3 نفر) مناسب است. همانطور که برای یخچال یک درب ، عرض معمولی 60 سانتی متر ، ارتفاع - 160 سانتی متر است. البته می توانند برتر باشند.

 

  1. یخچال و فریزر با حجم زیاد.

 

  • یخچال و فریزر آمریکایی این یک مدل بزرگ ، مناسب برای خانواده های پرجمعیت است. من هنوز هم باید فضای کافی داشته باشم ... از آنجا که می تواند عرض یخچال را با دو درب در کنار هم (در کنار هم) یا 120 سانتی متر دو برابر کند. و ارتفاع از رکوردهایی که به بیش از 2 متر می رسند پیشی می گیرد! محفظه سمت چپ معمولاً به فریزر و سمت راست به یخچال اختصاص داده می شود. با این وجود ، بسته به نیاز کاربر ، می توان عملکردهای محفظه را به فریزر یا یخچال تغییر داد (به عنوان مثال گزینه منطقه فلکسی پیشنهاد شده توسط Haier). مونیا فکیه (برندت) می گوید: "این نوع یخچال فریزر اغلب به جلو و یخ و آب شیرین مجهز شده است." حجم آن بین 500 تا 600 لیتر متغیر است.

حایر

 

  • یخچال و فریزر چند درب بسیار بزرگ (بیش از 400 لیتر و تا 800 لیتر) از 3 یا 4 درب تشکیل شده است. راحتی مدرن استفاده را تضمین می کند و ذخیره مواد غذایی را تسهیل می کند. از کاربرد بسیار خوبی ، این نوع یخچال ها پر از محفظه های مدولار است. متداولترین مدل 3 درب است که "درب فرانسوی" نیز نامیده می شود *. ابعاد آن به اندازه یخچال های آمریکایی چشمگیر است.

 

ترکیب کننده درب چندگانه.

 

زیمنس

انواع سردخانه

 

مونیا فکیه (برندت) می گوید: "یخچال با سرمای ساکن تهویه ندارد ، بنابراین سرما کمتر همگن است." دما و رطوبت در سطوح مختلف یخچال متفاوت است ، ذخیره غذا تحت تأثیر قرار می گیرد. سبزیجات تازه را روی سینی قرار دهید. کم است ، جایی که دما حدود 8 درجه سانتیگراد است. گوشت و محصولات لبنی در بالا ذخیره می شوند (دمای بین 0 تا 4 درجه سانتیگراد). درب منزل ، کره ، شیر و نوشیدنی ها را ذخیره کنید. بازگشت به دمای مطلوب Silencer کند است زیرا بدون فن ، باید آن را به صورت دستی یخ زدایی کرد.

 

مونیا فکیه توضیح می دهد: "هنگامی كه یك پنكه روی دیواره عقب قرار می گیرد ، هوای داخل یخچال را برای دستیابی به همگنی درجه حرارت بهتر و مهار میعان در قفسه ها ، از دم كردن سرد یا پویا صحبت می كنیم". هوا فقط در هنگام کار موتور کشیده می شود ، معمولاً پس از باز شدن درب ، که دما را دو برابر سریعتر از استاتیک ثابت می کند.

  • به سرماي تهويه شده نيز بدون سرما گفته مي شود. در پایین یخچال ، یک ستون می تواند دستگاه را تهویه کند. توماس گندرون توضیح می دهد: "Haier در زمینه محافظت از یخ زدگی تخصص دارد ، که به شما امکان گردش همگن هوای خشک و سرد درون یخچال و فریزر را می دهد ، به طوری که غذا در سراسر یخچال به طور مساوی خنک می شود و دیگر قسمت انجماد ذوب نمی شود" یک صرفه جویی قابل توجه در جامعه ما که همه چیز باید سریع پیش رود! علاوه بر این ، در یک محیط بهینه نگهداری می شود ، غذا می تواند برای مدت طولانی تری حفظ شود. و یخ زدگی تشکیل نمی شود ، بنابراین یخ زدایی دستی وجود ندارد! تنها نکته منفی این است که قرار دادن برخی غذاها در جعبه ها ، در معرض خطر خشک شدن آنها به دلیل هوای خشک شده ، بسیار مهم است.

 

توجه داشته باشید که هنوز کلاس صوتی وجود ندارد. Monia Fekih (Brandt) می گوید: "دستگاه ها بین 40 تا 45 دسی بل هستند. وقتی موتور شروع به آوردن درجه حرارت حفره به یك یخچال و فریزر می كند ، یعنی هنگامی كه دستگاه تشخیص داده است كه دمای داخلی چیست افزایش یافته است ، به عنوان مثال

دسته های انرژی و کلاس های اقلیمی یخچال و فریزر.

 

Monia Fekih (Brandt) ارائه می دهد: "کلاس انرژی با توجه به میزان مصرف برق دستگاه (کیلووات ساعت در سال) محاسبه می شود." کلاس انرژی یخچال ها از A + به A +++ با توجه به استاندارد اروپا متفاوت است ، توماس جندرون (حایر) توضیح می دهد. کلاس A + پایین ترین در بازار است ، کلاس های A ++ و A +++ به ترتیب 25٪ و 40٪ انرژی کمتری نسبت به کلاس A + مصرف می کنند. "در بازار ، 80٪ از یخچال و فریزرها A + و 17٪ A ++ هستند. کلاس A +++ هنوز تقریباً وجود ندارد "، مونیا فکیه می گوید.

 

  • "کلاس اقلیمی یک محدوده دمای محیط مشخص برای عملکرد صحیح دستگاه را نشان می دهد. بنابراین ، در زیر یا بالاتر از مقادیر خاص ، عملکرد یخچال کاهش می یابد." اگر دمای خارج از حد کم باشد ، موتور ممکن است متوقف شود و اگر آن باشد بیش از حد بالا است ، واحد می تواند به طور مداوم و بدون هیچ گونه تضمین نتیجه کار کند "، می گوید Fekih.

 

4 کلاس اقلیمی وجود دارد. توماس جندرون می گوید: "این انتخاب به دمای محیط منطقه یخچال بستگی دارد." SN: دما بین 10 تا 32 درجه سانتیگراد افزایش یافته است. N: دمای گرم بین 16 درجه سانتیگراد و 32 درجه سانتیگراد ؛ ST: دمای نیمه گرمسیری بین 18 تا 38 درجه سانتیگراد ؛ و T: دمای گرمسیری بین 18 درجه سانتیگراد و 43 درجه سانتیگراد علاوه بر این کلاسهای اقلیمی پایه ، ترکیباتی مانند SN-ST یا SN-T وجود دارد. بعلاوه ، برای Monia Fekih ، بهترین کلاس SN-T است زیرا "از 10 درجه سانتیگراد تا 43 درجه سانتیگراد وسیع ترین کلاس بازار است. چه خیلی سرد باشد و چه خیلی گرم ، یخچال بسیار خوب کار می کند. بهینه" .

نوآوریهایی از نظر راحتی استفاده از یخچال.

 

در Haier ، Brandt و سایر مارک های بزرگ ، چندین نوآوری باعث راحتی در استفاده از یخچال شده است.

 

  • درمان ضد باکتری "ABT" باکتری ها را از بین می برد و هوای داخل یخچال را تمیز می کند.

 

  • نمایشگر دمای داخلی در.

 

  • تلگراف آب با یک مخزن داخلی کاملاً تخت.

 

  • صفحه LCD روی درب (با گزینه های مختلف مانند فوق العاده یخ زدگی).

 

  • روشنایی داخلی LED.

 

  • محفظه انعطاف پذیر "منطقه فلکس" به آن امکان می دهد هم فریزر باشد و هم یخچال.

 

  • کشوهای فریزر با دسترسی مستقیم امکان ذخیره و استفاده آسان را فراهم می کنند ...

 

درب با صفحه نمایش خارجی.

 

لیبهر

طراحی واضح یخچال ها.

 

مارک ها هر ساله نوآوری های جدیدی در طراحی به ارمغان می آورند. طیف رنگی در حال گسترش است: فولاد ضد زنگ ، آنتراسیت ، نارنجی ، قرمز ، کرم ، سیاه ، خاکستری ... فضای داخلی نیز با قفسه های جمع شونده ، بالکن های مدولار بهینه شده است ... اما بهترین 2016 درب های دوجداره با یک جداره شیشه ای ببینید چه چیزی در یخچال ذخیره شده است ، بدون اینکه آن را باز کنید. یک گام واقعی به جلو برای بهینه سازی نگهداری مواد غذایی. به عنوان مثال ، این مورد در مورد یخچال سری Cube با طراحی شیشه ای خونه به خونه در حایر وجود دارد.

آخرین مطالب