گلدن گلوب در روز یکشنبه ستاره یا جایگاه تلویزیونی نخواهد داشت که ارتباط آن را زیر سوال می برد.

[ad_1] او را به خاطر ننوشیدن کافی قهوه یا ناتوانی در دیدن نام‌ها از میان سایه‌های تیره‌اش سرزنش کنید، اما شخص

توسط ELEMENTORSITE در 19 دی 1400
[ad_1]

او را به خاطر ننوشیدن کافی قهوه یا ناتوانی در دیدن نام‌ها از میان سایه‌های تیره‌اش سرزنش کنید، اما شخصیت رسانه‌ای با کلاه قرمز و درخشش آرام معمولی‌اش خوب عمل کرد که تلفظ اشتباه او، از جمله نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بن افلک در نقش «بین» را رد کرد. U-fleck".

این اشتباه ناخوشایند که بلافاصله توسط اسنوپ دوست داشتنی اصلاح شد، حتی در حین اجرا بعداً در افلک که فیلم جدیدش را تبلیغ می کرد به غذا تبدیل شد. نوار مناقصه بر جیمی کیمل زنده. کیمل زمانی که برنده اسکار را در حین حضور در صحنه معرفی کرد، به شوخی ویدیو را با کشته شدن نام افلک قطع کرد.

افلک به شوخی با اشاره به این ویدئو و ضرب و شتم اخیر مطبوعات پس از خارج شدن بخش هایی از مصاحبه دو ساعته با هاوارد استرن که در آن افلک اظهار داشت که اگر در آنجا بماند باز هم مشروب می خورد، گفت: "یک تحقیر دیگر". ازدواج او با جنیفر گارنر."

نتیجه اعلامیه بیهوده ماه گذشته در بورلی هیلتون (برخلاف سال های گذشته با گروه معمول گروه های خبری و مجلات سرگرمی) ممکن است این باشد که تلفظ نادرست نامزدهای نامزدها به یاد ماندنی تر از اخبار مربوط به خود نامزدها شده است. .

هلن هیون و اسنوپ داگ
(LR) هلن هوئن، رئیس انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (HFPA)، و اسنوپ داگ در اعلان هفتاد و نهمین نامزدی گلدن گلوب، 13 دسامبر 2021، در هتل بورلی هیلتون در بورلی هیلز، کالیفرنیا شرکت کردند. NBC سال گذشته اعلام کرد که مراسم آتی را پخش نخواهد کرد. رابین بک / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

گلدن گلوب که سال ها به عنوان "بزرگترین مهمانی هالیوود" شناخته می شود، پس از رد آن توسط NBC به دلیل انتقاد از عدم تنوع نژادی و سایر مسائل، از تلویزیون پخش نشد. و حتی اگر بود، آیا کسی تماشا می کرد؟ تحریم انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (HFPA) توسط بسیاری از بزرگ ترین ستاره های Thinsel Town، پس از فراخوانی برای عدم تنوع، باعث شده بسیاری از سلبریتی ها تمایلی به حضور نداشته باشند، چه اصولاً و چه به دلیل ترس از واکنش هالیوود بیدار.

او گفت: "بخشی از دلیل اینکه این امر تجملات و شرایط عادی نخواهد بود این است که هیچ سلبریتی ظاهر نمی شود." تنوعاز مایکل اشنایدر نسخه داخلیجیم مورت در مصاحبه ای در مراسم نامزدی گلدن گلوب در 13 دسامبر. "هیچ راهی وجود ندارد که آنها ستاره بزرگی را به دست بیاورند."

دیدگاه هلن هونه، رئیس جدید HFPA، زمانی که مورت با او مصاحبه کرد کمی لطیف تر و قطعا مطلوب تر بود.

ما به مدت هشت ماه به عنوان یک سازمان تلاش کردیم تا بهتر شویم. ما همچنین 21 عضو جدید داریم که بزرگترین و متنوع ترین عضو در حال حاضر در تاریخ 79 ساله آن است. ما همیشه گفته‌ایم که این یک رویداد سلبریتی مانند گذشته نخواهد بود، بنابراین فرش قرمز نخواهیم داشت، اما همچنان بهترین‌های سینما و تلویزیون را جشن خواهیم گرفت و همچنین نگاه خواهیم کرد، شاید این اتفاق بیفتد. نور بر انساندوستی ما که بسیار به آن افتخار می کنیم."

روز پنجشنبه، HFPA اعلام کرد که گلوب به عنوان یک رویداد خصوصی بدون فرش قرمز یا افراد مشهور برگزار خواهد شد و برندگان فقط به صورت آنلاین اعلام خواهند شد. در طول این برنامه، کایل بوسر، معاون ارشد دفتر هالیوود NAACP، در مورد ائتلاف Reimagine، یک ابتکار مشترک پنج ساله برای افزایش تنوع، برابری و گنجاندن در صنعت سرگرمی جهانی بحث خواهد کرد.

هونه گفت: «اعضا و جوایز را انتخاب کنید - اینها کسانی هستند که ما در روز یکشنبه از آنها تقدیر می کنیم. نیوزویک، با اشاره به اینکه برندگان به گروه کوچکی از اعضا و اعطا کنندگان اعلام خواهند شد که بخشی از این تصمیم به دلیل افزایش اخیر پرونده های Omicron گرفته شده است. ما امیدواریم که بتوانیم قلب منتقدان خود را به دست آوریم، اما تمرکز ما واقعاً روی تغییر قابل توجه و کاری است که انجام داده ایم. ما هم می خواهیم احترام بگذاریم و می دانیم که با اومیکرون رنج زیادی وجود دارد. این جشن سال نخواهد بود."

یک سال پیش، گلدن گلوب از نظر اندازه جوایز هالیوود پس از اسکار در رتبه دوم قرار داشت. آنها همچنین به تحریک کمپین های نامزدهای اسکار کمک کردند. اما از فوریه گذشته، HFPA - اعضای رای دهنده پشت جوایز - بیشتر به دلیل درگیر شدن در جنجال شناخته شده است.

اگرچه این سازمان در گذشته با برخی رفتارهای بحث برانگیز مواجه شده است، تحقیقات جدی با الف آغاز شد لس آنجلس تایمز فاش کرد که در میان سایر شکایات، بدنه 87 نفری HFPA هیچ عضو سیاه پوستی ندارد. این افشاگری که با خشم جهانی در مورد قتل جورج فلوید سیاه پوست غیرمسلح توسط پلیس در مینیاپولیس برجسته شد، به تعطیلی HFPA حتی بیشتر منجر شد.

انتقاد طولانی مدت از اعضای HFPA نیز حول شهرت آنها به دلیل پذیرش هدایایی از جمله سفر و دسترسی به ستاره ها از طرف تبلیغاتی است. اعضای خارجی مستقر در کالیفرنیا نیز متهم شده اند که کمتر از روزنامه نگاری قابل توجه یا نوشتن برای نشریات جزئی انجام می دهند.

پس از آن بود که سال گذشته HFPA به دلیل نادیده گرفتن نامزدی فیلم‌های سیاه‌پوست مورد انتقاد قرار گرفت، که برخی از رسانه‌های سرگرمی از آن به عنوان یک الگو یاد کردند.

همانطور که ستاره ها و استودیوها شروع به تحریم HFPA کردند، همه چیز در سازمان به پایین افتاد. یک مشاور تنوع استراتژیک جدید استخدام شده است که قول داده است 13 درصد از اعضای آن سیاه پوست باشند. این هشت دوره قبل از اینکه رئیس جمهور و فیلیپ بورک، عضو کهنه کار 44 ساله 88 ساله، پس از یک ایمیل "کپی و چسبانده شده" که شامل مقاله و نظر محافظه کارانه ای بود که به اشتباه بنیانگذار Black Lives Matter (BLM) اشاره می کرد، اخراج شود. کولرهای پاتریس او همچنین BLM را یک "جنبش نفرت" خواند و حامیانش را "شورشیان نژادی (که ساختمان ها را می سوزانند و جوامع را به وحشت می اندازند" توصیف کرد. پس از آن، شرکت ارتباطات بحران HFPA و مشاور تنوع رفتند.

نتفلیکس، آمازون استودیو و وارنر مدیا اعلام کرده‌اند که HFPA را تا زمانی که یک تغییر اساسی رخ دهد تحریم خواهند کرد. در ماه می، NBC اعلام کرد که گلدن گلوب را در سال 2022 پخش نخواهد کرد.

با این حال، برخی از اعضای HFPA، که مایلند ناشناس باقی بمانند، نظرات خود را در مورد این وضعیت دارند. آنها به رفتار ناعادلانه ای که از سوی تبلیغاتگرانی که در پرتو تحریم، از مصاحبه با مشتریان مشهور خود و عدم دسترسی به محصولاتی که آنها به عنوان رای دهنده باید با هم مقایسه کنند، جلوگیری کرده اند، اشاره می کنند. آنها می گویند که معیشت آنها به شدت تحت تأثیر قرار گرفته است و خاطرنشان می کنند که در وهله اول تبلیغات گران باید تا حدی مسئول ارائه مهمان نوازی، مسافرت و سایر هدایا باشند.

هونه گفت: «ببینید، ما واقعاً به برخی از گام‌های اشتباه خود فکر کرده‌ایم - برخی از انتقادات ممکن است موجه باشد - چیزی که من می‌خواهم ببینم این است که مردم با تغییر به کارهای خود ادامه دهند. "شما باید تغییر کنید و بهتر شوید و اشتباهات را اصلاح کنید، اما هنوز هم می توانید در حالی که هنوز کار را انجام می دهید، کار کنید."

اکنون، پس از اصلاحات جدیدی که شامل تعداد بیشتری از اعضای سیاه‌پوست و افرادی از دیگر پیشینه‌های کم‌نماینده بود، گلوبز با امید به پخش برنامه در ژانویه 2023 به جلو می‌رود. هوهن گفت که او اذعان داشت که تغییر مهم‌تر هالیوود به زمان نیاز دارد. مشارکت پنج ساله با NAACP شکل گرفت.

ما در این هشت یا نه ماه کار زیادی انجام دادیم، اما می دانید که این یک تعهد و یک سفر است - و ما آن را یاد گرفته ایم - این یک سفر جدید برای ما است و ما بسیار خوشحالیم که با هم کار می کنیم و از این ابتکار حمایت می کنیم - و ما امیدواریم راه را برای هنرمندان جوان و روزنامه نگاران رنگین پوست هموار کنیم.

به گفته هوهنه، این سازمان اکنون از 48 درصد زن، 29 درصد سیاه پوست، 24 درصد آسیایی و 29 درصد در آمریکای لاتین تشکیل شده است.

او گفت: "ما بسیار هیجان زده هستیم که اکنون این تنوع روزنامه نگار از 50 کشور جهان را داریم."

با این حال، نارضایتی بیشتری در مورد برخی از اعضای HFPA وجود دارد که اعتبار روزنامه نگاری اعضای مختلف جدید احتمالاً کمتر از پیشینه قومی آنها اهمیت دارد. آنها خاطرنشان می کنند که در تلاش برای تغییر بدنه HFPA مملو از رای دهندگان غیرماهر با قومیت های نامنظم، خود را با گروه بزرگتری از رای دهندگان فاقد صلاحیت از نسبت های مختلف - البته متنوع تر - گروه های قومی دیدند.

کلی کارتر، عضو جدید HFPA گفت نیوزویک او این دیدگاه را "بسیار توهین آمیز" می داند. کارتر به عنوان یک نویسنده ارشد سرگرمی برای The Undefeated از ESPN کار می کند و قبلا برای آن کار کرده است. USA Today و BuzzFeed، در میان رسانه های دیگر.

کارتر با اشاره به دیگر اعضای جدید HFPA، KJ Matthews از DW News و Yong Chavez از ABS-CBN، گفت: "هر یک از افرادی که با آنها آمدم، عموماً یکی از فعال ترین روزنامه نگاران سرگرمی برای انتشارات خود هستند." متأسفانه باید تلاش کنیم تا برخی اشتباهات را بنویسیم، بسیاری از مواقع که در باز می شود، فکر می کنم همیشه دافعه ای وجود خواهد داشت.

کارتر همچنین خاطرنشان کرد که نگرانی اولیه او در مورد اینکه به نظر برسد برای مسابقه خود استخدام شده است.

کارتر گفت: «من قطعاً برای خریدار لحظه‌ای پشیمان شدم، زیرا نمی‌خواستم یک سیاه‌پوست نمادین باشم - شغل من برای من بسیار مهم است. "من نمی‌خواستم آن فرد تنها باشم، اما می‌خواستم صدایی داشته باشم و پشت میز بنشینم، زیرا باید صدایی داشته باشم... باید می‌توانستم آنچه را که فکر می‌کنم در میان آن‌ها است، بگویم. بهترین و درخشان ترین . من یک روزنامه نگار جهانی هستم."

با این حال، برخی در محافل هالیوودی تعجب می کنند که از آنجایی که مراسم یکشنبه این هفته منهای یک مراسم تلویزیونی بدون مجریان، شرکت کنندگان و مجریان است، چه برسد به ستاره های سینما، کارگردانان و نویسندگان، آیا اصلاً تأثیری خواهد داشت یا خیر.

چه افلک در رده خود برنده شود یا نه، طرفداران این فرصت را نخواهند داشت که ببینند او دوست دختر جدیدش جنیفر لوپز را در نمایشگاه بورلی هیلتون تماشا می کند، همانطور که معمولا بینندگان انجام می دهند. این، و اینکه چگونه برخی از اعضای سابق HFPA احساس رها شده‌اند، این سوال را ایجاد می‌کند که آیا گلدن گلوب در نهایت امسال زنده می‌ماند یا خیر.

برای صنعت سرگرمی، این بستگی به این دارد که عوامل مطبوعاتی و ستاره ها و استودیوهای ناراضی چگونه به اعضای متنوع تر و سایر تغییراتی که در حال حرکت هستند واکنش نشان دهند. باید دید که آیا تماشاگران پس از اینکه ببینند هالیوود به تعبیری خود را لغو کرده است، در نهایت نگران خواهند شد یا خیر.

هونه گفت: "امیدوارم سنت ما - کاری که 79 سال انجام داده ایم - تاریخ زیبایی داشته باشد و امیدوارم تا هشت دهه آینده اینجا باشیم." "ما آماده تغییر هستیم - این یک سفر است. همه ما در حال یادگیری هستیم."


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن