کپسول های  اکسیژن پزشکی

Bajajlifecare قدیمی ترین و معتبرترین نام در بین تأمین کنندگان کپسول  کپسول  اکسیژن در سراسر هند با بهترین قیمت

توسط ELEMENTORSITE در 15 مرداد 1399
Bajajlifecare قدیمی ترین و معتبرترین نام در بین تأمین کنندگان کپسول  کپسول  اکسیژن در سراسر هند با بهترین قیمت و رقابتی است. قیمت ها در تولید کنندگان کپسول های  کپسول  اکسیژن در هند بهترین و بسته هستند.   Bajajlifecare دارای طیف گسترده ای از کپسول های  کپسول  اکسیژن و کیت های کپسول  اکسیژن از 0.5 کیت است که به مدت 10 تا 10 دقیقه بطور مداوم با ماسک بینی یا ماسک صورت اکسیژن و سیلندر جامبو - کپسول  اکسیژن 46.7 Ltr (نوع D / 200 cft) کار می کند این کپسول های  اکسیژن بهترین هستند برای بیمارستان ها ، کلینیک ها و مرکز اکسیژن درمانی ، کلینیک ها و سالن های اکسیژن.   ما طیف کاملی از سیلندرهای پزشکی و اکسیژن و تجهیزات پزشکی و لوازم جانبی مورد نیاز برای اکسیژن درمانی را داریم. [caption id="attachment_26074" align="aligncenter" width="800"]کپسول های  اکسیژن پزشکی کپسول های  اکسیژن پزشکی[/caption] کپسول های  اکسیژن دار فشرده شده باید:
  • زیر پوشش ، ترجیحا در داخل ، نگهداری شده و خشک و تمیز نگه داشته شده و در معرض گرما یا گرما شدید قرار نگیرد
و به دور از سهام مواد قابل احتراق است.
  • به طور جداگانه از سیلندرهای صنعتی و دیگر غیر پزشکی ذخیره می شود.
  • برای حفظ جداسازی بین سیلندرهای کامل و خالی ذخیره شده است.
  • در چرخش سخت بکار رفته است به گونه ای که ابتدا سیلندرهایی با اولین تاریخ پر شدن استفاده می شوند.
  • جدا از سیلندرهای پزشکی دیگر موجود در فروشگاه.
  • سیلندرهای اندازه F و بزرگتر باید به صورت عمودی ذخیره شوند. سیلندرهای اندازه E و کوچکتر باید ذخیره شوند
به صورت افقی   در صورت استفاده از کپسول  اکسیژن ، مراقبت های ویژه ای انجام می شود:
  • برای نوزادانی که غلظت الهام گرفته از آنها نباید بیشتر از 40٪ باشد به دلیل خطر ابتلا به آن
فیبروپلازی خلفی
  • برای بیماران سالخورده برونشیت مزمن که در آنها غلظت الهام شده فقط باید در مراحل بالا باشد
از 1٪ و احتمالاً نباید از 30٪ تجاوز کند.
  • در محفظه هایپر برقی در مدیریت شرایطی مانند مسمومیت با مونواکسید کربن ، بی هوازی
عفونت ها و بیماری ایسکمیک حاد. تبانی ممکن است بعد از چند ساعت در 3 bar (g) رخ دهد. برای اطمینان از مناسب بودن ، نظارت دقیق بر میزان اکسیژن روی نفس ، خون و بافت لازم است غلظت بیش از حد نیست. در جايي كه بيمار در معرض عواملي است كه براي ريه ها سمي است ، مانند پاركوات ، استفاده از از اکسیژن اضافی باید اجتناب شود. کپسول  اکسیژن فشرده غیر قابل اشتعال است اما به شدت از احتراق حمایت می کند و نباید از آن استفاده شود نزدیک منابع احتراق. در کاربری و استفاده از سیلندرهای گاز کپسول  اکسیژن به مراقبت احتیاج دارد. کپسول های  اکسیژن دار فشرده قبل از قرار گرفتن در نزدیکی بیمار باید تنظیم و آزمایش شوند. انجام ندهید سیلندر را روی تخت بیمار قرار دهید مگر اینکه جایگزینی مناسب برای نگه داشتن سیلندر وجود داشته باشد. سیگار کشیدن باید هنگام استفاده از کپسول  اکسیژن فشرده ممنوع باشد. در هیچ شرایطی نباید روغن یا گریس برای روغن کاری هر قسمت از پزشکی فشرده استفاده شود کپسول  اکسیژن یا تجهیزات جانبی مورد استفاده برای انتقال گاز به بیمار. در جایی که کرم های مرطوب کننده برای استفاده با صورت یا در معابر بینی لازم است ، کرم های روغنی استفاده می شود نباید استفاده شود بررسی کنید که دستها تمیز و عاری از هرگونه روغن و چربی باشد. در جاهایی که از ژلهای الکلی برای کنترل آلودگی متقابل میکروبیولوژیکی استفاده می شود ، اطمینان حاصل شود که همه الکل وجود دارد قبل از جابجایی کپسول های  کپسول  اکسیژن یا تجهیزات ، تبخیر می شود. مصرف سطوح بالاتر اکسیژن می تواند خطر سمیت ریوی در بیمارانی که بوده است را افزایش دهد Bleomycin ، Amiodarone و Nitrofurantoin یا آنتی بیوتیک های مشابه تجویز می شود. در این موارد اکسیژن باید با احتیاط اداره شود و در سطحی که ممکن است پایین نگه داشته شود. اکسیژن بر بارداری و شیردهی تأثیر منفی نمی گذارد. در شرایط عادی ، اکسیژن با سطح آگاهی تداخل نمی کند بلکه بیمارانی که نیاز دارند پشتیبانی مداوم اکسیژن به ارزیابی فردی در مورد توانایی رانندگی یا کارکرد آنها نیاز دارد دستگاه. سمیت اکسیژن می تواند همانطور که توسط:
  • فیبروپلازی رترولنتیکولار در نوزادان نارس در معرض غلظت اکسیژن بیشتر از 40٪.
  • سمیت سیستم عصبی مرکزی شامل سرگیجه ، تشنج و از بین رفتن هوشیاری فقط پس از آن
2-3 ساعت قرار گرفتن در معرض اکسیژن خالص در 2 یا بیشتر جو ، به عنوان مثال. ورزش و غواصی در اعماق دریا.
  • درد پشتی همراه با سرفه و مشکلات تنفسی ، که با سیگار کشیدن بدتر می شود
و قرار گرفتن در معرض هوای سرد بعد از تنفس اکسیژن خالص در فشار اتمسفر برای چند ساعت   منبع خرید ایرانی :   https://www.berankard.com/product-category/%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84/%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DB%8C/%DA%A9%D9%BE%D8%B3%D9%88%D9%84-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%DB%8C%DA%98%D9%86/
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن