کولر گازی آکس

در این مطلب از مجله تخصصی دماپویا با ارائه ی مطالبی به بررسی در خصوص آشنایی با کشور سازنده کولر گازی AUX اشاره

توسط ELEMENTORSITE در 29 مرداد 1400

در این مطلب از مجله تخصصی دماپویا با ارائه ی مطالبی به بررسی در خصوص آشنایی با کشور سازنده کولر گازی AUX اشاره خواهیم داشت. به طور کلی سیستم های تهویه مطبوع از اولویت ها و نیازهای اساسی سازه ساختمانی است که در واقع کولر گازی به دلیل برخورداری از مزیت های متعددی و ایجاد هوایی مطلوب از پرکاربردترین تجهیزات در این صنعت به شمار می آیند. این سیستم ها به نوعی طراحی شده که با قابلیت عملکرد سرمایشی و گرمایشی علاوه بر روزهای تابستان، در فصل سرما نیز کارایی موثری دارا می باشند. به همین جهت طرفداران بسیاری به خود اختصاص داده اند. با توجه به نیاز بازار شرکت های داخلی و خارجی بسیاری در خصوص طراحی و ساخت انواع مدل های کولر گازی در حال فعالیت هستند و هریک محصولی با سطح کیفیت متفاوت تولید و عرضه می کنند بنابراین برای خرید کولر گازی گزینه های متعددی پیشرو دارید که با در اختیار داشتن اطلاعات در خصوص برند و کشور سازنده می توانید خریدی بهینه و مقرون به صرفه را تجربه نمایید. یکی از برندهای مطرح موجود در بازار آکس AUX می باشد که در ادامه به بررسی بیشتر در خصوص اینکه کولر گازی آکس ساخت کجاست اشاره خواهیم نمود.

در این بخش از مقاله به معرفی کشور سازنده کولر گازی AUX اشاره خواهیم داشت که در این خصوص لازم به ذکر است کمپانی به منظور طراحی و ساخت انواع سیستم های تهویه مطبوع از جمله کولر گازی فعالیت عمده ای داشته و با بهره مندی از تکنولوژی های جدید توانسته محصولاتی مدرن و کاربردی را تولید و به بازار ارائه می نماید. این کارخانه در سال 2009 میلادی با هدف ارائه تکنولوژی روز اروپا در کشور چین تاسیس و به بهره برداری رسید که محصولات این کمپانی مطابق جدیدترین فناوری های روز دنیا و با رعایت استانداردهای بین المللی با بالاترین سطح کیفیت تولید و عرضه می گردند. نکته ی مهم درباره ی این محصول این بوده که به دلیل تنوع در مدل و ظرفیت هوادهی، این محصولات می توانند در زمینه های مختلف به منظور تامین هوایی مطلوب بدون محدودیت نصب مورد استفاده قرار گیرند. در ادامه به آشنایی با انواع مدل های ارائه شده در رابطه با اینکه که کولر گازی آکس ساخت کجاست خواهیم پرداخت.

انواع مدل های کولر گازی AUX

در رابطه با این نوع از سسیستم های تهویه مطبوع و یا سرمایشی باید گفت این تجهیزات که تحت عنوان کولر گازی AUX در بازار شناخته شده توانسته با رعایت استانداردهای بین المللی و و بهره گیری از جدیدترین فناوری روز محصولات خود را طراحی و جهت عرضه به بازار به تولید برساند که در این رابطه استفاده از متریال و قطعات اصلی در ساخت این محصولات همچنین بکارگیری ایده های نوآورانه، موجب شده سیستم از قدرت هوادهی و طول عمر بالایی برخوردار باشند. در رابطه با اینکه کولر گازی آکس ساخت کجاست باید گفت این کمپانی این محصولات را به گونه ای طراحی نموده که به جهت مورد استفاده قرار گرفتن در هر زمینه دارای انواع و مدل هایی میباشد که از آن باید به مدل های ایستاده و دیواری در ظرفیت هوادهی متنوع اشاره نمود که با توجه به این میزان از تنوع در مدل و همچنین قابلیت عملکرد سرد و گرم، میتوان در فضاهای مختلف از این سیستم ها به جهت به کارگیری در کاربری های متفاوت بهره مند شد.

کولر گازی اینورتر اکس

کولر گازی اسپلیت اینورتر AUX

گفتنی است این نوع از کولر گازی AUX تحت عنوان اینورتر ها از موقعیت نصب دیواری و ظرفیت هوادهی متنوع برخوردار بوده و بر همین مبنا نیز برای عرضه به بازار طراحی و تولید می شوند. موضوع حائز اهمیت دیگر در رابطه با اینکه کولر گازی آکس ساخت کجاست بررسی نمونه های موجود از این تجهیزات است به این معنا که این سری از محصولات آکس در ظرفیت هوادهی 9000 ، 12000 ، 18000 btu /h با قدرت هوادهی بالا و خنک کنندگی مطلوب تولید و عرضه می گردند. لازم به ذکر بوده بهره مندی از تکنولوژی اینورتر در ساخت این محصولات از ویژگی های منحصر بفرد آنها به شمار می آید چرا که کیت اینورتر موجب 60 درصد صرفه جویی در مصرف انرژی را با خود به همراه دارد علاوه بر این کمپرسور بکار رفته از نوع روتاری و گاز مبرد آن R410 بوده که از سازگاری بالایی با محیط برخوردار است. همچنین دریچه های خروجی هوا به نوعی طراحی شده که امکان تنظیم به چهار طرف را دارا و سیستم تنظیم پرتاب باد در نهایت توزیع هوایی یکنواخت را با خود همراه داشته و در نتیجه سراسر فضا را پوشش می دهد. اگر بخواهیم از مزایای این سیستم نام ببریم باید به نمایشگر دیجیتال مخفی که در پنل داخلی تعبیه شده اشاره کنیم که موقعیت دستگاه را به کاربر اطلاع می دهد و نیزبا استفاده از ریموت کنترل میتوان دمای مورد نیاز را تنظیم نمود.

کشور سازنده کولر گازی Aux

کولر گازی ایستاده AUX

کولر گازی ايستاده آکس با موقعیت نصب ایستاده با قدرت خنک کنندگی بالا با ظاهری شیک و منحصر بفرد تولید و عرضه می گردد. کولر گازی ایستاده به دلیل برخورداری از قدرت هوادهی بالا به طور عمده در فضاهایی با متراژ بالا مورد استفاده قرار می گیرد. در تکمیل بررسی این موضوع کولر گازی آکس ساخت کجاست باید گفت این محصولات نیز قابلیت عملکرد سرمایشی و گرمایشی دارا می باشند و می تواند جایگزین مناسی برای سایر سیستم های مشابه باشد. کولرگازی ایستاده آکس در ظرفیت هوادهی 36000 ، 48000 ، 60000 btu/h با قدرت هوادهی مطلوب تولید و عرضه می گردد. کمپرسور بکار رفته از نوع روتاری، اسکرال و گاز مبرد R22  و R410 سازگار با محیط استفاده شده است. این تجهیزات به نوعی طراحی شده که با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین کاربرد و بازدهی را دارد و در مدت زمان کوتاهی دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رساند.

منبع : tasisat.com

آخرین مطالب