کماندوهای مخفی با قدرت تیراندازی و کشتار در کاپیتول بودند

[ad_1] در این مجموعه روزانه، نیوزویک به بررسی مراحلی می‌پردازد که منجر به قیام کنگره در 6 ژانویه شد.روز یکشنب

توسط ELEMENTORSITE در 13 دی 1400
[ad_1]

در این مجموعه روزانه، نیوزویک به بررسی مراحلی می‌پردازد که منجر به قیام کنگره در 6 ژانویه شد.

روز یکشنبه، 3 ژانویهرهبران تیم‌های عملیات ویژه دولتی در کوانتیکو، ویرجینیا برای گفتگو درباره تهدیدات احتمالی، موقعیت‌های پیش‌بینی‌نشده و برنامه‌هایی برای جلسه مشترک آتی کنگره ملاقات کردند. ملاقات و استقرار بعدی این کماندوهای پنهان در 6 ژانویه هرگز فاش نشده است.

بلافاصله پس از سال نو، جفری ای. روزن، سرپرست دادستان کل در 6 ژانویه، اجرای طرح های اضطراری طولانی مدت را که با شدیدترین احتمالات سروکار دارد، تصویب کرد: حمله به رئیس جمهور دونالد ترامپ یا مایک پنس، معاون رئیس جمهور، حمله تروریستی، از جمله سلاح های کشتار جمعی و اعلام اقدامات برای اجرای تداوم حکومت که مستلزم حفاظت و جابجایی وارثان رئیس جمهور است.

روزن به طور یکجانبه تصمیم گرفت اقدامات مقدماتی را برای استقرار وزارت دادگستری و نیروهای به اصطلاح "ملی" انجام دهد. هیچ درخواست رسمی از پلیس کنگره ایالات متحده، سرویس مخفی یا اداره پلیس متروپولیتن وجود نداشت - در واقع، هیچ درخواست خارجی از هیچ سازمانی وجود نداشت. وزارت دادگستری و اف‌بی‌آی بدترین اتفاق را پیش‌بینی کردند و تصمیم گرفتند به طور مستقل عمل کنند و نیروهای عملیات ویژه در پشت صحنه کمین کنند.

شورش FBI در 6 ژانویه در پایتخت دونالد ترامپ
کماندوهای مخفی مجاز به تیراندازی برای کشتن در کاپیتول بودند. اف‌بی‌آی و مقامات مجری قانون ATF با حامیان رئیس‌جمهور دونالد ترامپ هنگام تظاهرات در ساختمان کنگره ایالات متحده در 6 ژانویه 2021 در واشنگتن دی سی روبرو شدند. برنت استورتون / گتی ایماژ

"من به وزارت دادگستری اعتقاد دارم [Department of Justice] روزن بعداً به کنگره گفت: "روزن بعداً به کنگره گفت: "روزن بعداً به کنگره گفت: "روزن بعداً به کنگره گفت که به طور منطقی برای شرایط اضطراری قبل از 6 ژانویه آماده شده است، و متوجه شد که ابهام قابل توجهی در مورد تعداد افراد وارد شده، این افراد چه کسانی خواهند بود. نقش در کنترل جمعیت "که آنها بر روی عملیات "پرخطر" متمرکز بودند.

جلسه واکنش اضطراری 3 ژانویه شامل تیم نجات گروگان FBI، تیم فرصت امنیت ملی FBI، تیم SWAT FBI از دفتر میدانی بالتیمور، تیم های واکنش ویژه از اداره الکل، تنباکو، سلاح گرم و مواد منفجره (ATF) و گروه عملیات ویژه خدمات مارشال های ایالات متحده.

همه این دارایی‌ها از قبل مستقر شده بودند و برای استفاده در آخر هفته 2-3 ژانویه آماده بودند و از مجموعه آکادمی FBI در Quantico، 30 مایلی جنوب ساختمان کاپیتول خارج شدند. اگر تسلیحات کشتار جمعی یا حمله تروریستی رخ می داد، واحدها باید با هلیکوپتر به محل حادثه می رفتند. فعال‌سازی واحدهای واکنش فاجعه‌آمیز، که بر روی طرح‌هایی کار می‌کنند که قبلاً توسط رئیس‌جمهور ترامپ تأیید شده است، به چراغ سبز خودکار منجر شده است که به واکنش‌گران فدرال اجازه می‌دهد ابتکار عمل را به دست گرفته و منابع، از جمله قدرت تیراندازی برای کشتن، برای مقابله با آن صرفه‌جویی کنند. -غیر معمول. وضعیت.

تیم 350 نفره نجات گروگان در سال 1983 به عنوان یک نیروی ملی ضد تروریسم تشکیل شد و یک گزینه "تاکتیکی" - یک گزینه نظامی - برای غیرمعمول ترین موقعیت های اجرای قانون در ایالات متحده ارائه کرد. قبل از 11 سپتامبر، HRT اصلی ترین واحد داخلی ضد تروریسم بود. پس از حمله، این تیم ماموریت های دیگری از جمله همکاری با فرماندهی عملیات ویژه مشترک در خارج از کشور در حملات با مشخصات بالا و هدف قرار دادن اهداف با ارزش را بر عهده گرفت.

جفری روزن، شورش در پایتخت در 6 ژانویه
جفری روزن به طور یکجانبه تصمیم گرفت اقدامات مقدماتی را برای استقرار وزارت دادگستری و نیروهای به اصطلاح "ملی" انجام دهد. در اینجا، روزن هنگام سخنرانی در وزارت دادگستری در 21 اکتبر 2020 در واشنگتن دی سی، ماسک صورت خود را برداشت. (عکس از یوری گریپاس-پول / گتی ایماژ)

FBI آژانس اصلی چیزی است که خودی ها آن را "توانایی پاسخگویی بدون شکست، 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته، 365 روز در سال" می نامند. در سال 1999، این دفتر مسئولیت مأموریت تضمین امنیت را به عهده گرفت، که اصطلاحی است برای اقدامات فوق‌العاده و کاملاً طبقه‌بندی‌شده که باید در موارد مفقود، سرقت یا مخفی‌شده تسلیحات هسته‌ای یا رادیولوژیکی انجام شود. FBI قبلاً مسئولیت اصلی مبارزه با تروریسم داخلی از جمله اقدامات شبه نظامی علیه گروه های مسلح در ایالات متحده را بر عهده گرفته است. پرزیدنت بیل کلینتون قوانین جدیدی را تصویب کرده است که "پاسخ ملی" FBI (که قبلا در وزارت دفاع بود) را تعریف می کند. اف‌بی‌آی یک نیروی واکنش سریع ویژه تشکیل خواهد داد، و تجهیزات واکنش فنی از بخش‌های مختلف به این به اصطلاح نیروی مأموریت ملی، به رهبری یک فرمانده دارایی‌های ملی، یک کارمند FBI که توسط دادستان کل منصوب شده و به او گزارش می‌دهد، اعزام خواهند شد. کاخ سفید.

در آوریل 2005، FBI تیم های مختلف واکنش اضطراری خود را تحت واحد پاسخگویی دارایی ملی (NARU) که ​​مسئول منطقه شهری واشنگتن، دی سی است، ادغام کرد. نیروهای ویژه واکنش سریع، آماده استقرار در هر نقطه از ایالات متحده ظرف دو ساعت پس از اطلاع رسانی، در دوران دولت اوباما با عناصر واکنش ملی ویژه وزارت انرژی و نیروهای اضافه شده از فرماندهی عملیات ویژه مشترک ارتش، به آمادگی عملیاتی رسیدند. .

همپوشانی بین مبارزه با تروریسم و ​​کشتار جمعی کشتار جمعی باعث ایجاد این نیروی استثنایی شده است که تحت دستورات کاملاً محرمانه و تقسیم شده ریاست جمهوری عمل می کند. با این حال، نیروهای میسیونر ملی مجبور بودند برای سایر موارد احتمالی در واکنش به بحران، مانند نجات گروگان ها و ادامه دولت، برنامه ریزی کنند. وظایف اخیر همچنین می تواند تحت کنترل عملیاتی سرویس مخفی (یکی از عناصر وزارت امنیت داخلی) یا فرماندهان نظامی که در واکنش به شرایط اضطراری قریب الوقوع عمل می کنند قرار گیرد.

اکثر متون به اشتباه می گویند که فرماندهی عملیات ویژه مشترک (JSOC) - از جمله، همانطور که به خوبی شناخته شده است، واحدهایی که قبلاً به عنوان نیروی دلتا و تیم SEAL 6 شناخته می شدند - مأموریت اصلی ملی است. اف‌بی‌آی پاسخ می‌دهد، اگرچه در خارج از کشور، نیروی مبلغ ملی اغلب به‌عنوان یک گروه عملیات ویژه مشترک (با افزایش FBI)، متشکل از تیم‌های ویژه اختصاص داده شده به JSOC در ایالات متحده کار می‌کند.

در صبح روز 6 ژانویه، بیشتر این نیروها به مرکز شهر واشنگتن نزدیک شدند، به ویژه پس از اینکه منابع اطلاعاتی تهدید احتمالی را برای ساختمان مقر FBI یا دفتر FBI در واشنگتن فاش کردند. تیم‌های تاکتیکی اف‌بی‌آی اوایل روز به منظور کمک به جمع‌آوری شواهد در مکان‌هایی - از جمله مقرهای ملی جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها - که در آن مواد منفجره پیدا شد، وارد کاپیتول هیل شدند. تیم های FBI SWAT و تک تیراندازها برای محافظت از دفاتر کنگره در مجاورت مستقر شدند. سایر ماموران FBI امنیت گزینشی را در اطراف ساختمان کنگره آمریکا فراهم کردند و از اعضا و کارکنان کنگره محافظت کردند.

یک تیم تاکتیکی از تیم نجات گروگان یکی از اولین سازمان‌های خارج از فدرال بود که پس از هجوم معترضان به ساختمان، واقعاً وارد کاپیتول شد. علاوه بر افزایش دارایی‌های امنیتی اضطراری، یک تیم در حال هماهنگی با پلیس کنگره و سرویس‌های مخفی ایالات متحده است تا از معاون رئیس‌جمهور پنس که به پارکینگ زیرزمینی زیر ساختمان کاپیتول منتقل شده بود، محافظت بیشتری انجام دهند، جایی که قرار بود تخلیه شود. اما پنس حاضر به ترک ساختمان نشد و در عوض در زیر زمین ماند.

حضور این نیروهای اضطراری تحت کنترل دادستان کل - و عمدتاً بر اساس برنامه‌های اضطراری که کنگره کنگره و پلیس ایالات متحده از آن بی‌اطلاع بودند - لایه‌ای از واکنش بسیار مسلحانه را اضافه کرد. نقش ارتش در این عملیات فوق محرمانه هنوز مشخص نیست، اگرچه منابع FBI می گویند نیوزویک اپراتورهای نظامی اعزام شده به اف بی آی و آنهایی که به عنوان بخشی از نیروی مبلغ ملی در حالت آماده باش هستند در منطقه شهری حضور دارند. سوال ادامه این است: وزارت دادگستری چه چیزی را دید که باعث شد 6 ژانویه را به عنوان یک رویداد خارق العاده ببیند، چیزی که مشخصاً سایر نهادها از قلم افتاده است.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب