نتایج اولیه نشان می دهد که رای دهندگان به شدت موافق فراخواندن کشما ساوانت، عضو سوسیالیست شورای شهر سیاتل هستند.

در اولین شمارش که سه شنبه شب توسط مقامات منتشر شد، حدود 53 درصد به فراخواندن ساوانت، باسابقه ترین عضو شورا، رأی مثبت دادند. سیاتل تایمز گزارش شده است.

این انتخابات با رای گیری پستی برگزار می شود و در روزهای آینده آرای اضافی شمارش می شود. مطابق با بار.

موضوع فراخوان در برگه رای به یک تخلف جزئی در امور مالی مبارزات انتخاباتی اشاره می کند که ساوانت آن را پذیرفت و جریمه پرداخت کرد.

عضو شورای شهر سیاتل Kshama Savant
Kshama Savant، عضو شورای شهر سیاتل، قبل از تصدی مسئولیت و رویداد Tax Amazon 2020 Kickoff در سیاتل، واشنگتن در 13 ژانویه 2020 با خبرنگاران صحبت کرد. جیسون ردموند / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

او همچنین به تصمیم خود برای فرستادن جمعیتی از معترضان به عدالت نژادی به تالار شهر اشاره کرد در حالی که در ژوئن گذشته به دلیل همه‌گیری COVID-19 بسته بود. او افتتاح تالار شهر را رد نمی کند، اما می گوید که اقدامات او هیچ قانونی را نقض نکرده است.

اتهام سوم او را به رهبری یک راهپیمایی اعتراضی به سمت خانه شهردار جنی دورکان متهم می کند، اگرچه آدرس دورکان به دلیل کار قبلی او به عنوان دادستان فدرال توسط قانون حریم خصوصی ایالات متحده محافظت می شود.

ساوانت اعتراف می کند که در کمپین شرکت کرده است، اما بردن او به خانه دورکان را انکار می کند.

اگر ساوانت فراخوانده شود، در 17 دسامبر از سمت خود برکنار خواهد شد. هشت عضو باقیمانده شورا تا انتخابات ویژه در نوامبر 2022 معاون خود را تعیین خواهند کرد.

این یک خبر فوری است و به روز خواهد شد.