چطور آب میوه گیری مناسب را انتخاب کنیم و چه مارکی خوبه

آبمیوه گیری برقیاب میوه گیری چه مارکی خوبه ، یک آبمیوه گیری ، که به عنوان عصاره گیری آب نیز شناخته می شود ، اب

توسط ELEMENTORSITE در 8 دی 1399

آبمیوه گیری برقی

اب میوه گیری چه مارکی خوبه ، یک آبمیوه گیری ، که به عنوان عصاره گیری آب نیز شناخته می شود ، ابزاری است که برای فرآوری آب میوه ها ، گیاهان ، سبزیجات برگ دار و سایر انواع سبزیجات در فرآیندی به نام آب گیری استفاده می شود. [1] این آب را از بین پالپ خرد ، خرد و یا فشرده می کند. [2]

برخی از انواع آبمیوه گیری ها همچنین می توانند به عنوان یک غذاساز عمل کنند. [3] بیشتر آبمیوه گیری های دنده ای و جونده افقی دارای ضمیمه هایی برای خرد کردن گیاهان و ادویه ها ، اکسترودر ماکارونی ، رشته فرنگی یا نان های چوبی ، تهیه غذای کودک و کره مغز ، آسیاب قهوه ، تهیه شیر خشکبار و ... هستند.
Reamers
از یک فشار دهنده به سبک دستی برای جدا کردن آب مرکبات از تفاله آن استفاده می شود.

از فشار دهنده ها برای فشردن آب مرکبات مانند گریپ فروت ، لیمو ، لیموترش و پرتقال استفاده می شود. [4] آب میوه با فشار دادن یا آسیاب كردن یك مرکبات نصف شده در امتداد مركز مخروطی برجسته آبمیوه گیری و دور ریختن پوست استخراج می شود. برخی از ریمرها ثابت هستند و کاربر باید فشار دهد و میوه را بچرخاند ، در حالی که برخی دیگر الکتریکی هستند ، هنگام فشار میوه به طور خودکار مرکز دندانه دار را می چرخانند.

اب میوه گیری چه مارکی خوبه


آبمیوه گیری سانتریفیوژ

یک دستگاه آب میوه گیری سانتریفیوژ میوه یا سبزی را با یک تیغه برش تخت قطع می کند. [نیاز به منبع] سپس محصول را با سرعت زیاد می چرخاند تا آب آن از تفاله جدا شود.

آبمیوه گیری معطر

یک دستگاه آبمیوه گیری http://ibtl.ir/buy-best-juicer  که به عنوان آبمیوه گیری با فشار سرد یا آبمیوه گیری کند شناخته می شود ، قبل از اینکه آب آن را از طریق یک صفحه ثابت خارج کند ، در حالی که خمیر کاغذ از طریق یک مجرا جدا می شود ، از یک دستگاه کوچک برای فشرده سازی و خرد کردن محصولات در بخشهای کوچکتر استفاده می کند. [نیاز به منبع]

آبمیوه گیری با دقت

دستگاه های آب میوه گیری با دقت (آبمیوه گیری دنده ای دوقلو) دارای دو دستگاه بلند کننده دوقلویی برای خرد کردن و فشار دادن محصولات هستند.

پرس آب گیری

پرس آب گیری مانند دستگاه پرس میوه یا شراب پرس ، پرس بزرگتر است که در تولید محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. این پرس ها می توانند ثابت یا متحرک باشند. مطبوعات موبایل این مزیت را دارند که می توانند از یک باغ به باغ دیگر منتقل شوند. این فرآیند در درجه اول برای سیب ها استفاده می شود و شامل یک دسته پوره سیب است که در پارچه ای مشبک پیچیده می شود و سپس زیر 40 تن تحت فشار قرار می گیرد. این ماشین آلات در اروپا محبوب هستند و اکنون به آمریکای شمالی معرفی شده اند.

http://itlib.ir/best-brand-of-juicer

استخراج آب بخار
یک دستگاه استخراج آب بخار اجاق گاز به طور معمول یک گلدان برای تولید بخار است که برای گرم کردن دسته ای از انواع توت ها (یا میوه های دیگر) در یک گلدان سوراخ دار روی بالای یک ظرف جمع آوری آب که بالای گلدان بخار قرار دارد ، استفاده می شود. آب میوه بدون ابزار مکانیکی استخراج می شود ، بنابراین کاملاً شفاف است و به دلیل گرم شدن بخار ، برای ذخیره سازی طولانی مدت نیز پاستوریزه می شود.

http://xp3.ir

آخرین مطالب