ویژگی ها و مشخصات ادکلن بلک افغان اصل

ادکلن بلک افغان به سبب ویژگی هایی که دارد یکی از محبوب ترین ادکلن های موجود است. در این مطلب با مشخصات ادکلن ب

توسط ELEMENTORSITE در 12 آبان 1400

ادکلن بلک افغان به سبب ویژگی هایی که دارد یکی از محبوب ترین ادکلن های موجود است. در این مطلب با مشخصات ادکلن بلک افغان آشنا می شویم.


ویژگی ها و مشخصات ادکلن بلک افغان اصل

 

ادکلن بلک افغان یکی از معروف ترین ادکلن های برند ناسوماتو است که طرفداران زیادی دارد. رایحه های دلنشین و متفاوت این ادکلن باعث شده طیف زیادی از سلیقه ها را به خود جذب کند. اگر شما هم جزو طرفداران ادکلن افغان بلک هستید باید ابتدا با قیمت ادکلن اصل بلک افغان آشنا شوید. سپس از طریق مراکز فروش ادکلن بلک افغان آن را تهیه کنید. با ما همراه باشید تا شما را با قیمت بلک افغان و مشخصات آن آشنا کنیم.  

ادکلن ناسوماتو بلک افغان 

ادکلن ناسوماتو بلک افغان محصولی از برند "ناسوماتو" است که در بین خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. ادکلن بلک افغان اصل در بطری های 30 میلی لیتری توزیع می شود و دارای مایعی سیاه با یک درب چوبی بزرگ است. ظاهر زیبای این عطر باعث شده به یکی از عطرهای لوکس تبدیل شود و افراد زیادی از آن به عنوان یک هدیه زیبا بهره ببرند. در هنگام خرید ادکلن بلک افغان اصل به نام Black Afgano که با خط سیاه بر روی یک کادر سفید نوشته شده است دقت کنید. از دیگر راه های شناخت ادکلن بلک افغان اصل این است که ماندگاری بسیار بالایی دارد به گونه ای که پس از چند روز استفاده، بوی آن بر روی الیاف لباس حس می شود.

اگر به دنبال پیدا کردن عطری هستید که بتوانید با همسرتان به صورت مشترک استفاده کنید تهیه بلک افغان ادکلن از سرزمین تولد بهترین پیشنهاد برای شما است. در ثانیه های اولی که این عطر را روی پوست و یا لباستان اسپری می کنید بوی شاهدانه و نت های سبز را حس خواهید کرد. پس از مدتی نت های میانی این عطر با رایحه های چوبی، قهوه، تنباکو و صمغ خودشان را نشان می دهند. این رایحه باعث ایجاد آرامش و تمرکز در شما می شود اما بعد از گذشت مدت زیادی با نت پایانی و اصلی این عطر یعنی بوی بخور و عود روبرو خواهید شد که حس امنیت و آرامش را در شما ایجاد می کنند. 

رایحه های ادکلن بلک افغان اصل به شرح زیر هستند:

1- رایحه اولیه: نمونه های شاهدانه

2- رایحه میانی: رزین و صمغ، قهوه، برگ توتون، نمونه های چوبی

3- رایحه پایه: بخور ، عود

آخرین مطالب