هدفون ورزشی Shokz OpenRun Pro Premium شما را وادار می کند بپرسید که آیا گوش شما باید آزاد باشد یا خیر

[ad_1] Shokz OpenRun Pro، همانطور که از نامش پیداست، هدفون بسیار خوبی برای استفاده در حین کار است. وقتی در ف

توسط ELEMENTORSITE در 18 دی 1400
[ad_1]

Shokz OpenRun Pro، همانطور که از نامش پیداست، هدفون بسیار خوبی برای استفاده در حین کار است. وقتی در فضای باز می دوم شنیدن محیط اطرافم حیاتی است، و این هدفون های هدایت استخوانی گوش های من را باز نگه می دارند و از انجام این کار کاملا آگاه هستند.

برای جلوگیری از ورود مستقیم به گوش، OpenRun Pro از فناوری رسانایی استخوان برای ارسال صدا از طریق استخوان گونه شما استفاده می کند. طبیعی است که در مورد عملکرد اینها شک داشته باشید، اما این جدیدترین هدفون نشان دهنده نسل نهم فناوری رسانایی استخوانی برای Shokz است، شرکتی که قبلا به عنوان AfterShokz شناخته می شد، و این نشان می دهد. صدا نسبت به بافت آن بسیار چشمگیر است.

مشکل این نیست که این هدفون ها کاستی های قابل توجهی دارند یا فناوری رسانایی استخوانی کار نمی کند، بلکه این است که در حال حاضر گران هستند. شما واقعاً باید از خود بپرسید که آیا می خواهید برای اینکه گوش خود را از هر چیزی برای صدا پاک کنید، حق بیمه ای بپردازید.

TL; دکتر

حرفه ای ها:

  • طراحی حداقلی دسترسی به دکمه های کنترل رسانه را تسهیل می کند
  • مقاوم در برابر عرق و پاشیدن آب

در برابر:

  • کابل شارژ اختصاصی
  • جعبه بسته بندی حجمی سفر

از شوکز خرید کنید.

با OpenRun Pro کار می کند

Shokz OpenRun Pro
این هدفون رسانای استخوانی جلوی گوش شما قرار می گیرد و به شما این امکان را می دهد که هنگام دویدن در بیرون از محیط اطراف خود بیشتر آگاه شوید. تایلر هیز

من به گوشی های زیادی برای دویدن در خیابان نگاه کردم. موارد مورد علاقه فعلی من Beats Fit Pro هستند زیرا دارای نوک بال های انعطاف پذیر هستند که بدون ایجاد ناراحتی ایمن می مانند. تنها نکته این است که قرار دادن آنها در گوش ممکن است برای هر موقعیتی عالی نباشد. OpenRun Pro گوش های شما را کاملا باز می گذارد، اما بسیاری از ویژگی های جذاب را برای ورزش در فضای باز حفظ می کند.

اگرچه آنها در یک جعبه نسبتا حجیم عرضه می شوند، هدفون های واقعی واقعاً حداقل هستند. از آنجایی که هر هدست از نظر فنی با یک نوار لاستیکی در پشت سر متصل است، مطمئن نیستم که آنها یک دستگاه بی سیم واقعی در نظر گرفته شوند یا خیر، اما کابل آویزان وجود ندارد و من راحت دیدم که آنها را پس از دویدن از گوشم بیرون بیاورم و بگذارم. آنها را روی گردن من

من متوجه سفت شدن جزئی شقیقه هایم از طرح بالای گوش شدم، اما در اجرای دوم ناپدید شد. در اجرای سوم یا چهارم، تقریباً فراموش کردم که اصلاً هدفون دارم. آنها راحت هستند. آیا آنها "تمام روز" راحت هستند؟ نمی دانم. مطمئناً به اندازه کافی راحت هستند که بتوانم تا زمانی که پاهایم مرا حمل می کنند - تقریباً 12 مایل در هر بار پوشیدن.

این هدفون دارای کلاس IP55 برای تعریق و پاشیدن آب است. (این شرکت در صورت تمایل شنا می فروشد.) من هر بار که می دویدم OpenRun Pro را با عرق زیادی تست کردم. اما حداقل یک بار به مدت 25 دقیقه زیر باران مداوم دویدم. در هر دو مورد ترک خوردگی صدا یا سایر اثرات رطوبت وجود نداشت.

Shokz OpenRun Pro
Shokz OpenRun Pro دارای طراحی مینیمال است که در هنگام اجرا سبک و تقریباً نامرئی است. تایلر هیز

در سمت چپ دکمه ای وجود دارد که رسانه را با پخش، مکث و پرش کنترل می کند. وقتی در خانه نشسته بودم، با فشار دادن آن مشکلی نداشتم، اما در تلاش برای دوبار کلیک کردن برای رد کردن آهنگ ها در حین دویدن، مشکلی داشتم. زمانی که در حال حرکت هستید، احساس کردن و فشار دادن به سمت راست سخت است.

برای تنظیم دکمه های صدا در سمت راست، پشت گوشم مشکل کمتری داشتم. بسیاری از هدفون‌ها کنترل صدا را کنار می‌گذارند، اما از آنجایی که می‌توانند در حین دویدن در بیرون بسیار مفید باشند - سر و صدای خیابان می‌تواند به میزان قابل توجهی متفاوت باشد - خوشحالم که این هدفون این گزینه را دارد.

با گوش دادن به پادکست ها در حین دویدن، می توانستم صداها را با وضوح زیادی بشنوم. متوجه شدم که برای شنیدن همه چیزهایی که گفته می شود، نیاز دارم که صدا حدود 75 درصد باشد. من فکر می کنم بیشتر چیزی که این "سطح حرفه ای" را ایجاد می کند، آخرین فناوری هدایت استخوانی است که در تلاش است تا کیفیت صدای کمی بهتر را فشرده کند.

شوکز فناوری TurboPitch خود را تبلیغ می کند که می گوید دو تقویت کننده باس برای صدای بهتر به مبدل ها اضافه می کند. مطمئناً می‌توانید کمی سر و صدا را احساس کنید، اما مطمئن نیستم که تفاوت زیادی ایجاد کند. از Beats Fit Pro، هرگز تحت تاثیر صدای موسیقی OpenRun Pro در حین دویدن قرار نگرفتم. البته، این دو محصول روش های بسیار متفاوتی برای گوش دادن به موسیقی هستند.

اگر رسانایی استخوانی می‌توانست همه چیز را داشته باشد، و وفاداری کامل به موسیقی را تضمین می‌کرد، در حالی که نیازی به قرار دادن گوشی در گوش‌هایتان نبود، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گرفت. تا آن زمان، این فناوری به سمت کیفیت موسیقی بهتر در حال حرکت است، اما به خصوص وقتی در فضای باز استفاده می شود، هنوز خوب است.

موسیقی OpenRun Pro همیشه قابل قبول بوده است، اما هرگز عالی نبوده است. «اکنون شروع نکن» اثر دوآ لیپا مثال خوبی است. با OpenRun Pro می توانید گیتار باس - ستون موسیقی آهنگ - را بشنوید، اما هنوز نمی توانید فرکانس پایین را به روشی عمیق تر که هدفون های سنتی اجازه می دهند، به طور کامل تجربه کنید.

عمر باتری

Shokz OpenRun Pro
یکی از معایب Shokz OpenRun Pro این است که آنها از کابل شارژ خود استفاده می کنند. خبر خوب این است که این هدفون عمر باتری بسیار خوبی دارد. تایلر هیز

شوکز به 10 ساعت عمر باتری برای OpenRun Pro اشاره می کند. در استفاده من متوجه شدم که باتری حداقل به همان اندازه خوب است و شاید کمی بهتر است. حدود دو هفته و 12 دویدن، بین 3 تا 6 مایل طول کشید تا از جعبه خارج شوم تا مجبور شوم هدفون را شارژ کنم. هنگامی که مجبور به شارژ آنها هستید، یک شارژ سریع 5 دقیقه ای می تواند 1.5 ساعت زمان گوش دادن را فراهم کند. با این حال، کابل شارژ متعلق به شماست، پس آن را گم نکنید.

زمانی که تمرین نمی کنید از OpenRun Pro استفاده کنید

نشستن روی مبل در یک خانه خالی در حالی که از OpenRun Pro برای گوش دادن به موسیقی استفاده می کنید، داستان کمی متفاوت از استفاده از آنها در بیرون است. در انزوا و در زمینه هدایت استخوان، آنها به طرز شگفت انگیزی با جزئیات به نظر می رسند. گوش دادن با صدای 50 درصد صدای زمزمه ای ضعیفی را منتشر می کند که دیگران در اتاق می توانند بشنوند. (با صدای 75 درصد، دیگران قادر خواهند بود صدای کافی از OpenRun را بشنوند که آزاردهنده باشد.)

شما می خواهید از برنامه تلفن همراه Shokz برای جابجایی بین حالت EQ استاندارد و صوتی استفاده کنید. می توانید لرزش باس را در حالت استاندارد احساس کنید. حالت آوازی هنگام گوش دادن به کتاب های صوتی یا پادکست کمک زیادی می کند.

آهنگ «اکنون شروع نکن»، اگر به عنوان خط پایه (اما نه خط بیس) استفاده شود، در داخل خانه کمی قدرت بیشتری دارد. برای معمولی ترین شنوندگان موسیقی، این هدفون می تواند برای اهداف عمومی کافی باشد.

دارای دو میکروفون حذف نویز برای تماس. من حتی از آن برای تماس در حالی که در حال اجرا بودم استفاده کردم و خوب کار می کند. همسرم به خوبی صدایم را می شنید. اگر از هدفون های گوش بلند زوم متنفرید، این ممکن است راه حل باشد. و اگر واقعاً آنها را برای روزهای طولانی می‌خواهید، Shokz نسخه ارزان‌تری را با میکروفون برجسته‌تر به فروش می‌رساند.

OpenRun Pro مطمئناً می تواند در بسیاری از موقعیت ها کار کند، اما من شخصاً در آرزوی تجربه ای پایدارتر هنگام گوش دادن به موسیقی در خانه هستم.

آیا باید Shokz OpenRun Pro بخرم؟

من فکر می کنم Shokz OpenRun Pro برای استفاده برای ورزش عالی است. اینها فقط هدفون های تناسب اندام عالی با گوش های باز نیستند، بلکه برای تناسب اندام به طور کلی، بدون نیاز به هیچ مدرک دیگری عالی هستند. صدای موسیقی به اندازه ای خوب است که با هر فعالیت در فضای باز همراه باشد. چیزی برای دوست داشتن در این بسته کامل وجود دارد.

تنها نقطه ضعفی که در اینجا می بینم قیمت است. برچسب تقریباً 180 دلاری برای هدفون ارزان نیست اگر فقط به دویدن یا فعالیت های خاص تناسب اندام عادت دارید. Beats Fit Pro کمی گران‌تر است، اما بسیار انعطاف‌پذیر است، با ANC برای سفر هوایی یا کار، و صدایی عالی برای گوش دادن به موسیقی دارد.

اگر شما یک ورزشکار اختصاصی هستید یا اگر عمر باتری اضافه شده و صدای کمی به نوعی به شما کمک می کند تا به اهداف تناسب اندام خود دست یابید، ممکن است قیمت بازدارنده کمتری باشد. بقیه واقعاً باید به این فکر کنند که چقدر از هدفون استفاده می کنند. یا شاید Shokz OpenRun کلاس پایین را در نظر بگیرید.

از Shokz با 179.95 دلار خرید کنید.

Newsweek ممکن است از پیوندهای موجود در این صفحه کمیسیون دریافت کند، اما ما فقط محصولاتی را توصیه می کنیم که پشتیبانی می کنیم. ما در برنامه های مختلف بازاریابی وابسته شرکت می کنیم، به این معنی که ممکن است برای محصولاتی که توسط ویراستاران خریداری شده از طریق پیوندهای ما به سایت های خرده فروش انتخاب شده اند، کمیسیون دریافت کنیم.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن