نیویورک برای ورود کودکان 5 تا 11 ساله به رستوران‌ها، سالن‌های ورزشی، تئاتر و سایر مکان‌ها، به مدرکی مبنی بر واکسیناسیون ویروس کرونا نیاز دارد.

شهردار بیل دی بلازیو صبح روز دوشنبه با اشاره به نسخه جدید Omicron و افزایش مستمر دلتا به عنوان دلایلی برای برداشتن گامی جدید برای کاهش شیوع ویروس کرونا، این دستور را اعلام کرد. شهردار همچنین دستور واکسن «در سراسر کشور» را برای تمام کارگران بخش خصوصی اعلام کرد که از 27 دسامبر اجرایی می شود.

دی بلازیو به MSNBC گفت: «ما Omicron را به عنوان یک عامل جدید داریم. "ما هوای سردتری داریم که واقعا چالش های جدیدی را با گزینه دلتا ایجاد خواهد کرد. ما مجالس تعطیلات داریم. ما در نیویورک تصمیم گرفته‌ایم از یک اعتصاب پیشگیرانه استفاده کنیم تا کاری واقعا جسورانه انجام دهیم تا از افزایش بیشتر کووید و خطراتی که برای همه ما ایجاد می‌کند، جلوگیری کنیم.»

کودکان بین 5 تا 11 سال باید اولین عکس خود را بگیرند تا بتوانند در رستوران ها غذا بخورند، از مناطق تناسب اندام سرپوشیده و فضاهای سرگرمی سرپوشیده مانند سینما، موزه ها، پاساژها و غیره استفاده کنند. به گفته دنیل فیلسون، سخنگوی De Blasio، تنها 20 درصد از کودکان در این گروه سنی قبلاً واکسینه شده اند.

از آنجایی که برنامه موسوم به «کلید نیویورک» در ماه آگوست راه اندازی شد، بزرگسالان ملزم به ارائه مدرکی مبنی بر واکسیناسیون برای ورود به چنین مناطقی هستند.

این یک داستان در حال تکامل است و به محض در دسترس قرار گرفتن با اطلاعات بیشتر به روز می شود.

نیویورک به وعده‌های غذایی داخل خانه برای کودکان نیاز دارد، مدرک واکسیناسیون
نیویورک برای ورود کودکان 5 تا 11 ساله به رستوران‌ها، سالن‌های ورزشی، تئاتر و سایر مکان‌ها به مدرک واکسیناسیون نیاز دارد. در بالا تابلویی وجود دارد که از بازدیدکنندگان می‌خواهد در 3 آگوست در ورودی رستورانی در مرکز شهر منهتن ماسک بزنند. Betancur / AFP از طریق Getty Images