کارمند مکدونالد که خودش را توصیف میکند، با انتشار ویدئویی که ظاهراً نشان میدهد کارمندان رستورانهای فست فود وقتی مشتریان یک ظرف بزرگ سفارش میدهند، سیبزمینیهای سرخ کرده کمتری سرو میکنند، باعث اختلاف نظر میان مفسران شد.
@ nnennaaaa6، یکی از کاربران TikTok با بیش از 12000 فالوور، ویدیویی را منتشر کرد که نشان میدهد سیبزمینیهای سرخ شده را در یک سینی تقریباً خالی نقرهای ریخته و سپس سیبزمینیهای سرخ شده را در ظرف بزرگی قرار میدهند. با این حال، به نظر می رسد که کارمند ظرف را به اندازه کامل باز نمی کند.
متن روی ویدیو در TikTok چنین است: "چگونه سیب زمینی سرخ کرده بزرگ خود را درست کنیم... سیب زمینی سرخ کرده را تا آخر باز نکنید، سیب زمینی های سرخ شده بیشتری را برای دیگران ذخیره می کنید."
سفارش سیب زمینی سرخ کرده بزرگ در مک دونالد باید تقریباً 150 گرم وزن داشته باشد که تقریباً 5.3 اونس یا یک سوم پوند است. بررسی غیرعلمی سایت خبری مستقر در بریتانیا لسترشایر زنده دریافتند که دو مکان مک دونالد در انگلستان بین 84 تا 100 سیب زمینی سرخ کرده را در ظروف بزرگ خود سرو می کنند.
نیوزویک برای نظر دادن با مک دونالد تماس گرفت.
بسیاری از مفسران TikTok در ویدیوی فوق عصبانیت خود را از اینکه "دزدیده شده اند" ابراز کردند. برخی دیگر پرسیدند که چرا کارمندان فست فود نمی توانند در صورت نداشتن غذای کافی برای پر کردن ظروف، از فروش مقادیر زیاد خودداری کنند.
مفسران دیگری که میگویند در مکدونالدز کار میکنند، میگویند که آموزش دیدهاند تا ظروف کاملاً بزرگ سرخ کردنی را برای نگهداری سیب زمینی سرخ کرده باز نکنند.

در پاسخ به این ویدئو، یکی از مفسران TikTok به نام ویلتون در زندگی واقعی نوشت: "اشتباه است. من شش سال در مکدونالدز کار کردم و اگر بخواهیم چنین کاری انجام دهیم، مدیر کل ما سرمان را میکشد.»
شخصی با اظهار نظر پاسخ داد که این عمل ممکن است فقط برای مکدونالدز، جایی که کاربر TikTok در آن کار میکند، اعمال شود.
مفسر دیگری به نام تیفانی هادکینز نوشته است: «همه مکدونالدها تنبل نیستند، شما به همه ما، دیگر کارگران سختکوش، بد نام میدهید!»
به گزارش پایگاه خبری ViacomCBS PopCulture.com، مک دونالد در سطح بین المللی با کمبود سیب زمینی مواجه است که فروش سیب زمینی سرخ کرده بزرگ در جاهای ژاپنی و مالزیایی را محدود کرده است.
تاموتسو هیرو، مدیرعامل مکدونالد، در این باره گفت: کمبود در کشورهای آسیایی ناشی از کندی عرضه سیبزمینی است که ناشی از «سیل گسترده در نزدیکی بندر ونکوور... و بحران در زنجیره تامین جهانی ناشی از همهگیری ویروس کرونا است». پایان ماه گذشته
از 24 تا 30 دسامبر سال گذشته، رستوران های ژاپنی در مک دونالد تنها بخش های کوچکی از سیب زمینی سرخ کرده را می فروختند.
در 24 ژانویه 2022، مکدونالدز مالزی به مشتریان اطلاع داد که این مکانها به طور موقت فروش بخشهای زیادی از محصولات سرخشده را متوقف خواهند کرد. مکان های موجود در کشور همچنان به فروش قطعات متوسط و کوچک ادامه دادند.
مکان های مک دونالد در ایالات متحده تحت تأثیر کمبود سیب زمینی قرار نگرفته اند.
[ad_2]
مقالات مشابه
- دکتر, اولین بار برای دریافت پلاسما درمانی تا درگذشت
- این مجسمه شمع آپارتمان خود را احساس می کنم مثل یک موزه
- ممنوعیت سفر را فراموش کنید تا با نوع Omicron مبارزه کنید، روی واکسیناسیون آفریقایی ها تمرکز کنید: Dr.
- چین پاسخ وقتی پرسیده شد که در مورد هند حمایت بزرگ در شورای امنیت سازمان ملل متحد
- مستند تسهیلات در مارس 4 برای بسیاری از مناطق می گوید: وزارت
- آتی سهام کمی تغییر به عنوان سرمایه گذاران ارزیابی اقتصاد بازگشایی در میان ناآرامی های مدنی
- پس از کمک های مالی تهدید با مغلوب ساختن پیشی جستن ما روند شروع به بیرون از که
- ما پلیس که Kneeled در را گردن متهم سوم-قتل درجه
- تخت حمام و فراتر از نزدیک به 200 فروشگاه بیش از 2 سال به عنوان سقوط فروش تقریبا 50 ٪ در طول همه گیر
- 42-بعد شهابی شروع این ماه—در اینجا هنگامی که شما باید نگاه کردن