"من 9-5 کارم را ترک کردم تا برای امرار معاش با لگو کار کنم"

[ad_1] وقتی جوانتر بودم، هنر وسیله ای بود که می توانستم خودم را با خیال راحت بیان کنم. من واقعاً از خانواده

توسط ELEMENTORSITE در 11 دی 1400
[ad_1]

وقتی جوانتر بودم، هنر وسیله ای بود که می توانستم خودم را با خیال راحت بیان کنم. من واقعاً از خانواده خلاقی نبودم، اما همیشه مجذوب پازل و هنر بودم. حتی در دوران نوجوانی در کانکتیکات، بیشتر اوقات فراغت خود را به نقاشی و نقاشی در اتاق هنر مدرسه می گذراندم. من مجذوب هنر دیواری و کارهای هنری عظیم بودم، بنابراین می خواستم به مدرسه هنر بروم، اما نمی دانستم که آیا در چنین صنعت نازکی موفق خواهم شد یا نه، بنابراین به جای آن سرمایه گذاری های مالی و بازارها را مطالعه کردم. فکر می کردم قرار است کالج را ترک کنم و مستقیماً به وال استریت بروم، اما در سال 2010 درست پس از رکود بزرگ فارغ التحصیل شدم، بنابراین این اتفاق نیفتاد.

تصمیم گرفتم نقاشی‌هایم را در کنار هم بفروشم و یکی از دوستانم گفت که هنرمندی را که می‌شناسد به من معرفی می‌کند: رابرت ویلسون. ما از استودیوی هنری رابرت در استمفورد، کانکتیکات بازدید کردیم، و به یاد دارم که آمدم و بلافاصله مجذوب کار او شدم. او یک قطعه انتزاعی بزرگ داشت که فکر می‌کردم مکانیک کیهان نام داشت.

او یک هنرمند واقعی بود و بعداً فهمیدم که هست دفتر پدر بازیگر رین ویلسون! رابرت کسی بود که به نمونه کارهای من نگاه کرد و به من گفت که در ایجاد نقاشی های دیواری واقعاً خوب خواهم بود. او واقعاً برای من خاص بود زیرا یک هنرمند جدی بود و صرفاً از روی مهربانی به "هیچ کس" کمک نمی کرد. او در سال 2020 درگذشت، اما این افتخاری بود که برای یک دهه مربیگری توسط فردی با استعداد بود.

وقتی بالاخره تصمیم به فروش نقاشی گرفتم، اولین سفارشم یک نقاشی دیواری در یک رستوران بود. یکی از بزرگترین تأثیرات من کلود مونه است. من عاشق قطعات بزرگ او هستم، مانند سریال نیلوفر آبی، که از دور به وضوح می توانید ببینید، اما وقتی نزدیک تر می شوید، نقطه ها یا لمس هایی از رنگ است. من این ایده را دوست دارم که قطعات زیادی از نزدیک وجود دارد، اما وقتی به عقب برمی‌گردید، واقعاً تصویر بزرگ‌تری را می‌بینید. اندی وارهول، نه کلیشه ای، هنرمند معاصر مورد علاقه من است. من فقط از روشی که او شمایل نگاری را به گونه ای بازیگوش و منحصر به فرد گرفته است، خوشم می آید، اگرچه خود تصاویر منحصر به فرد نیستند.

سال‌ها تمام وقت کار کردم و هنر را به عنوان یک سرگرمی دنبال کردم. من به نمایش می‌روم و تا زمانی که بتوانم نقاشی‌های دیواری می‌سازم. من همیشه یک هنرمند ترکیبی بوده ام. اولین سریال من از ورق بازی بود و بعد با صفحات پاره شده کتابها شروع به هنرسازی کردم. اما یک شب در سال 2016، خواب دیدم که آهنگی به نام لگو لینکلن ساختم. پرتره لگو از آبراهام لینکلن. فکر می کردم آنقدر عالی است که از خواب بیدار شدم و بلافاصله آن را روی یک تکه کاغذ یادداشت کردم زیرا می ترسیدم فراموشش کنم. صبح روز بعد برای اولین بار به فروشگاه لگو رفتم. نمی‌دانستم همه این قطعات و قطعات وجود دارد که می‌توانید بخرید، اما همه با هم جمع شدند. اولین لگو لینکلن تا حدی نقاشی و قسمتی لگو بود، و من آن را در یک نمایشگاه هنری در کانکتیکات برگزار کردم.

یک گالری دار معتبر گفت که او را در گالری خود می خواهند. سپس یک گالری دوم او را دید و او را خواست و من متوجه شدم که چیزی دارم. یک گالری بیشتر از همان سبک می خواست، بنابراین من پرتره ای از لگو مرلین مونرو و تصویری از کفش Lego's Christian Louboutin ساختم. سپس هنر لگو من به همراه مجموعه‌ای از جری گارسیا و اثری از سالوادور دالی در نمایشگاهی ارائه شد. یک هفته بعد، صاحب گالری به من گفت که او به قطعات بیشتری نیاز دارد، زیرا مال من خسته شده است.

سپس من واقعاً شروع کردم به باور خودم. من به ساختن هنر لگو ادامه دادم و واقعاً به شدت به این فکر کردم که چگونه هنر را به تمرکز اصلی خود تبدیل کنم. سپس، در اوایل سال 2019، بدون هیچ درآمد یا بیمه درمانی، کارم را ترک کردم تا هنر لگو را تمام وقت انجام دهم. در ابتدا پولی به دست نیاوردم که واقعاً ترسناک بود، اما بعد از حدود شش ماه قطعه‌ای را فروختم که برای شخصی در فهرست میلیاردرهای فوربس ساخته شده بود و شروع به جذب موجی از افراد علاقه‌مند به کارم کردم.

روز اصلی من ساختن خلاقیت ها و آثار هنری مختلف از لگو است. من سفارش های زیادی دریافت می کنم و یک استودیوی خانگی دارم زیرا دوست دارم همه چیز را در دست داشته باشم. اما اگر یک نقاشی دیواری بزرگ بسازم، یک استودیو در محل ایجاد می کنم. طول نقاشی دیواری آبشار ماوراء بنفش نقره ای من 5 فوت در 20 فوت بود و بزرگترین نصبی که تا به حال از لگو خالص ساخته ام از حدود 100000 قطعه لگو استفاده می کرد و ساخت آن چهار روز طول کشید. راستش من نمی دانم تا به حال چند کار لگو انجام داده ام.

یکی از سخت‌ترین بخش‌های ساخت آثار لگو، یافتن تمام قطعات مورد نیاز است، زیرا هر قطعه لگو در فروشگاه ساخته نمی‌شود. من به قطعات خاصی در رنگ های خاص نیاز دارم، بنابراین باید آنها را آنلاین بگیرم. من خیلی هزینه کردم، در کل باید بیش از 150000 دلار باشد. من آدم ثروتمندی نیستم، اما وقتی یک نصب با این همه قطعات انجام می‌دهید، بسته به مقدار لگو که استفاده می‌کنم، می‌تواند 50000 تا 100000 دلار هزینه داشته باشد. برخی از قطعات کوچک هر کدام 50 سنت یا 1 دلار هستند، بنابراین می توان آنها را جمع کرد، و من توافقی با لگو ندارم، بنابراین باید قطعات غیر معمولی را که به آن نیاز دارم را آنلاین پیدا کنم.

نصب لگو آرت توسط جسیکا 'راگزی' عوض
نصب هنری دیواری لگو، آبشار فرابنفش آرام، ساخته جسیکا 'راگزی' اوود. جسیکا «راگزی» عوض

بعد از اینکه کارم را ترک کردم، در آگوست 2019 با من تماس گرفتند و از من پرسیدند که آیا من همان دختری هستم که هنر لگو ساخته است؟ این مرد می خواست من در یک برنامه حضور داشته باشم، لگو مسترزجایی که مردم آثار لگو را می سازند. من تازه شروع به افزایش سرعت برای کارم کرده بودم و هیچ چیز در مورد نمایش نمی دانستم، بنابراین فکر کردم کسی با من شوخی می کند.

در پایان، من گفتم بله و در سال 2019 فیلمبرداری کردیم و برنامه در سال 2020 پخش شد. این یک تجربه شگفت انگیز بود زیرا باید با تعداد نامحدودی از رسانه های مورد علاقه ام خلاقیت می کردم. لگو خیلی گران است و من به میلیون ها قطعه دسترسی داشتم! البته چالش‌هایی داشتیم، اما می‌توانستم شاهکارهای بزرگ‌تری را بدون هیچ بار مالی خلق کنم. من و شریکم سام سوم شدیم. آخرین قطعه ما یک لگو طاووس بود که در حال حاضر در لگولند در کالیفرنیا به نمایش گذاشته شده است. من به دلیل کووید نتوانستم او را ببینم، که ناراحت کننده است. دوستش دارم.

ساختن آثار لگو برایم شادی می‌آورد. من مربیان زیادی داشتم که به من کمک کردند تا به آنچه امروز هستم برسم. قبل از اینکه بگذرد؛ رابرت ویلسون برای من پیامی فرستاد و گفت که به موفقیت من افتخار می کند. ممنونم که هر روز به دنبال اشتیاقم به هنر هستم و تا الان هم خوب کار کرده ام و موفق بوده ام.

تا به امروز، من در مرکز راکفلر، موزه و مرکز هنر براتلبورو و بسیاری از گالری‌هایی که هنرمندان معاصری مانند جف کونز، دیمین هرست و ران انگلیسی را به نمایش گذاشته‌اند، به نمایش گذاشته‌ام. اما هیچ تضمینی وجود ندارد. تلاش هر هنرمندی این است که شما می توانید یک سال ثروتمند و سال دیگر فقیر باشید. من همین الان با هنرمند رون انگلیش به آرت بازل رفتم، او گفت که می توانی سالی چند میلیون دلار درآمد داشته باشی و بعد تا پنج سال آینده هیچ کاری نکنی. زندگی یک هنرمند برای همه نیست، زیرا هرگز نمی توانید پیش بینی کنید که چه زمانی چیزی را بفروشید و چه زمانی نخواهید فروشید.

هنر لگو توسط جسیکا 'راگزی' عواد
جسیکا راگزی عواد پرتره ای از مرلین مونرو از لگو خلق کرد. جسیکا «راگزی» عوض

من اخیراً شروع به ایجاد آثار هنری دیجیتال از آجر، بلوک و پیکسل کردم و آنها را در زنجیره ای از بلوک ها به فروش رساندم. NFT و نوع هنر دیجیتالی که من می سازم با ارز دیجیتال خریداری می شود. یکی از آهنگ های من، "Ghosted" که تنها NFT ناپدید شده من است، در حال حاضر با قیمت 100 اتریوم به فروش می رسد. یکی از من خرید و دوباره روشنش کرد. در حال حاضر، احتمالاً حدود 500000 دلار قیمت دارد، اما البته، اگر بازار کریپتو سقوط کند، می تواند بسیار کمتر هزینه کند.

سریال NFT من "Byte Candy" نام دارد. آنها قلب های دیجیتالی کوچکی هستند که به شکلی شبیه به نسخه پیکسلی قلب های شیرین ولنتاین طراحی شده اند، اما عبارات شیطانی روی آنها وجود دارد. هیچ قطعه ای در قلب ها وجود ندارد، زیرا برای من مهم است که همیشه قلب خود را به روی فرصت های جدید باز نگه دارید. همچنین پیامی است که دل به نوعی ناقص است. من حدود 700000 فالوور در شبکه های اجتماعی خود دارم، بنابراین فقط قلبم را در آنجا می گذارم و اگر کسی بخواهد آن را بخرد، این کار را می کند. تا کنون 70 NFT فروخته ام و هفت اتریوم ساخته ام.

من عاشق ارسال جملات انگیزشی در شبکه های اجتماعی خود هستم، و یکی از آنها که هر از گاهی پست می کنم می گوید: "اگر پسر 16 ساله ام می توانست الان مرا ببیند." گاهی اوقات این به نظر من سورئال می رسد. به عنوان یک جوان، هرگز فکر نمی کردم که بتوانم در اوایل زندگی ام یک حرفه هنری داشته باشم. این الهام بخش است که ببینم چه کاری توانستم انجام دهم فقط با وارد کردن همه چیز و گذاشتن قلب و روحم در آن کار.

Jessica 'Ragzy' Ewud یک هنرمند لگو است که در نیویورک زندگی و کار می کند. می توانید او را در اینستاگرام ragzyart@ در TikTok @ragzyart دنبال کنید و در مورد کارهای او در ragzyart.com بیشتر بدانید.

تمام نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به خود نویسنده است.

همانطور که به جنی هوارد گفته شد.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن