مانچین و سینما کلید دموکرات ها را در دست دارند: احترام به تفاوت های منطقه ای

[ad_1] در طول مذاکرات طولانی و طولانی بر سر قانون جاه طلبانه جو بایدن برای ساخت و ساز بهتر، دو سناتور به عنوا

توسط ELEMENTORSITE در 16 آذر 1400
[ad_1]

در طول مذاکرات طولانی و طولانی بر سر قانون جاه طلبانه جو بایدن برای ساخت و ساز بهتر، دو سناتور به عنوان کیسه های بوکس برای دموکرات های مشتاق تصویب این لایحه ظاهر شدند: جو مانچین از ویرجینیای غربی و سینما کرستن از آریزونا. دو حزب میانه‌رو در مورد امتناع خود از حمایت از عناصر جاه‌طلبانه‌تر این لایحه شفاف بودند، که باعث محکومیت آن‌ها و حتی برخی سوءاستفاده‌های آنلاین توسط دموکرات‌های همکارشان شد که معتقدند تعداد نظرسنجی‌هایشان برای کمک به آنها برای زنده ماندن از ضرب‌الاجل‌های موقت نیاز به بازگشت بهتر دارد.

با این حال، سینما و مانچین دست به کاری زده اند که می تواند خونریزی دموکرات ها را متوقف کند. به ویژه، دموکرات ها از رویکردی بیش از حد ملی رنج می برند که به جای احترام به تفاوت های منطقه ای، تنش های منطقه ای را تشدید می کند. و آنچه آنها برای رقابتی ماندن نیاز دارند دوز سالم منطقه گرایی است - دقیقاً همان چیزی که مانچین و سینما روی میز ارائه می کنند.

سینما و مانچین نمایانگر شهرهای کوچک، حومه ها و شهرهای ایالت خود هستند. و به جای انصراف از رای دهندگان خود، گوش دادند. این بدان معناست که آنها می‌دانند که پرزیدنت بایدن یک سگ سیاسی در کشورهایشان است، به لطف تعدادی از تغییرات اداری: افغانستان، بحران مرزی، پذیرش ایدئولوژی فرهنگی چپ افراطی، و بی‌اعتمادی در مورد تورم.

چگونه با عدم محبوبیت دولت مبارزه کنیم؟ برای دموکرات ها، درک تفاوت های منطقه ای بسیار مهم است. مکان‌هایی که اکنون به بایدن تکیه داده‌اند - جنوب، غرب میانه، جنوب غرب - نیز همان‌هایی هستند که هم قدرت جمعیتی و هم اقتصادی را به دست می‌آورند. در همین حال، پایگاه به شدت شهری دموکرات ها برای دهه ها سهم خود را از جمعیت از دست داده است و به نظر می رسد این روند در حال تسریع است.

برای پیروزی در آینده، دموکرات ها باید به چیزی بیش از یک حزب از شهرهای بزرگ و شهرهای دانشگاهی تبدیل شوند. متأسفانه، ما عکس آن را از بسیاری از دموکرات‌های سطح بالا می‌بینیم: سیاستمداران به تک‌فرهنگ شهرهای بزرگ متمایل شده‌اند و به لیبرال‌های نخبه‌ای که در آنها زندگی می‌کنند، پاداش می‌دهند.

بنابراین، تلاش‌های موفقیت‌آمیز نویسندگان پشت صحنه لوایح پلوسی برای گسترش قابل توجه حذف مالیات‌های محلی، هدیه‌ای برای ابرثروتمندان، که در متروی آبی با مالیات‌های بالا گروه‌بندی شده‌اند. بر اساس یک تحلیل، بهترین 0.1 درصد از برندگان به طور متوسط ​​بیش از 150000 دلار کاهش مالیات دریافت خواهند کرد، در حالی که خانواده های با درآمد متوسط ​​حدود 37 دلار پس انداز خواهند کرد. در همین حال، امتناع دموکرات‌ها از تامین مالی برنامه‌های اجتماعی مجلل‌تر چپ همراه با امتناع از افزایش مالیات بر سرمایه خصوصی بود، که نشان می‌دهد در حالی که دموکرات‌ها وانمود می‌کنند که ابرثروتمندان را دوست ندارند، از کمک‌های مالی کمپین و توانایی‌شان برای تامین مالی نیز استقبال می‌کنند. یک دولت رفاه محلی گسترده بهتر است از کشاورزان، شرکت‌های انرژی و کسب‌وکارهای کوچکی که تمایل به حمایت از طرف اشتباه دارند، مالیات بگیرید.

بدتر این است که پلت فرم آب و هوای دموکرات ها اغلب برای سیاستمداران دموکراتیک مهم تر از مبارزه با نابرابری به نظر می رسد. و این نیز به جای احترام به اختلافات منطقه ای، تنش های منطقه ای را تشدید می کند. توقف سوخت‌های فسیلی ممکن است به ترتیب در سانفرانسیسکو یا بروکلین، خانه‌های نانسی پلوسی و چاک شومر، منطقی به نظر برسد، اما هرکسی که دیدگاه منطقه‌ای‌تری داشته باشد، می‌تواند بلافاصله متوجه شود که این امر منجر به از دست دادن شغل و کاهش درآمدهای مالیاتی در مکان‌هایی مانند راکی، آلاسکا، اوهایو، نیومکزیکو، پنسیلوانیا و اوکلاهما. تنها در تگزاس ممکن است تا یک میلیون شغل با درآمد خوب از بین برود. در مجموع، طبق گزارش اتاق بازرگانی، ممنوعیت کل کشور 14 میلیون شغل را به همراه خواهد داشت که بسیار بیشتر از 8 میلیون شغل از دست رفته در دوران رکود بزرگ است.

همه اینها در حالی است که دولت به دنبال کاهش قیمت گاز از سوی اوپک است. افزایش قیمت انرژی بر سایر صنایع مانند تولید، کشاورزی و حمل و نقل نیز تأثیر می گذارد. فروپاشی صنعتی کنونی اقتصاد تولیدی آلمان که زمانی فراگیر بود، عمدتاً به دلیل هزینه های بالای انرژی و عرضه ناسازگار، باید ما را نگران کند، به ویژه در زمانی که چین، منبع اصلی گازهای گلخانه ای در جهان، به دنبال تسلط بر همه بخش های اقتصادی است.

سینما کرستن
سناتور آریزونا، کرستن سینما (l) و سناتور جو مانچین، سناتور ویرجینیای غربی در این تصویر تقسیم شده نشان داده شده اند. ائتلافی از گروه‌ها از قانون‌گذاران خواسته است تا مخالفت خود را با طرح «ساخت بهتر» دولت بایدن کنار بگذارند. گتی

به بیان ساده، منافع منطقه ای از نظر انرژی به طور قابل توجهی متفاوت است. یک کارخانه پتروشیمی لغو شده در اوهایو ممکن است متولیان سازمان های غیرانتفاعی در سانفرانسیسکو را هیجان زده کند، اما برای کارگران در هارتلند، جایی که انرژی ارزان، شرکت های صنعتی، از جمله خارج از کشور را فریب می دهد، یک فاجعه است. ایندیانا، ویسکانسین، میشیگان، آیووا و آلاباما بین دو تا سه برابر بیشتر از نیویورک، ماساچوست یا حتی کالیفرنیا که همگی زمانی نیروگاه های صنعتی بودند، به اشتغال صنعتی وابسته هستند.

به طور خلاصه، دموکرات ها باید به طور انحصاری به پایگاه خود در شهرها و حومه ها اهمیت ندهند و اگر می خواهند در انتخابات پیروز شوند، به فکر دیگران باشند. واضح است که در چنین کشوری متنوع، سیاست ها باید برای بیش از چند منطقه جغرافیایی معنا داشته باشد. و این به معنای انعطاف پذیر بودن است.

به جای تحمیل سیاست‌هایی برای کاهش مصرف انرژی، دولت فدرال باید دستورالعمل‌های معقولی را صادر کند و ایالت‌ها را وادار کند تا بهترین راه را برای اجرای آنها طراحی کنند، مانند ترویج کار از راه دور به جای صرف پول برای سیستم‌های ترانزیت کم استفاده. این به دنبال ایده قدیمی نیکسون از "فدرالیسم جدید" خواهد بود. و این کار می‌کند: در مردم آمریکا، دولت‌های ایالتی و محلی بسیار بیشتر از کنگره، که تنها از هر سه آمریکایی یک نفر به آن اعتماد دارند، اعتماد دارند. گالوپ گفت در همین حال، مجالس ایالتی از حمایت سه پنجم کشور برخوردار هستند و شوراهای محلی 70 درصد اعتماد دارند.

متأسفانه به نظر می رسد بایدن با بسیاری از مناطق خارج از کریدور شمال شرق و غرب ساحلی آشنایی نداشته باشد. یک سوم کابینه او به هاروارد رفته است و با فشارهای پیشرونده برای مرزهای کاملاً باز، آزادی پلیس و جرم زدایی از جرم، خوب به نظر می رسد.

اما همانطور که در ماه گذشته دیدیم، این موقعیت ها حتی در مناطق آبی مانند نیویورک، بوفالو، مینیاپولیس و سیاتل که همه پیشروها شکست خوردند، محبوب نیستند. و شاید بدترین چیز این است که آنها با آمریکایی های لاتین از ایالت مرزی که اکنون به سمت جمهوری خواهان حرکت می کنند، خوب بازی نمی کنند.

در تعقیب آنچه که به نظر می رسد یک استراتژی شهر بزرگ با تمرکز بر تراکم و حمل و نقل باشد، دموکرات ها ارتباط خود را با آینده کشور از دست داده اند. «گرم ترین» متروهای آمریکا از نظر شغل و مهاجرت، سانفرانسیسکو، لس آنجلس یا نیویورک نیستند که از بالاترین نرخ بیکاری در این کشور رنج می برند. سریعترین رشد مترو با بیش از یک میلیون نفر در رالی کری، آستین، اورلاندو، سالت لیک سیتی، نشویل، فینیکس، دالاس-فورث و شارلوت، حتی در خدمات حرفه ای و تجاری است.

به نظر می رسد دموکرات ها نیز از حومه شهرها دور شده اند، جایی که در سال های 2018 و 2020 بسیار خوب عمل کردند، عمدتاً به دلیل بیزاری آنها از ترامپ. اما در حالی که حومه‌ها بیش از 90 درصد از رشد کلان‌شهرهای بزرگ را در دهه گذشته تشکیل می‌دهند، روندی که اکنون آشکارا در حال گسترش است، به نظر می‌رسد دولت از برمیدهای ضد حومه‌ای قدرت سیاسی مترقی استقبال می‌کند.

اگر آنها می خواهند از مسیر فاجعه بار فعلی خود بازگردند، دموکرات ها باید جغرافیا را تازه کنند. سیاست‌هایی که صنایع منطقه‌ای را به پیش می‌برند و مشاغل طبقه متوسط ​​را تحریک می‌کنند، ممکن است برای برخی دموکرات‌های شهرهای بزرگ مضر باشد، اما در حومه‌ها و مراکز رشد کشور محبوب خواهند بود.

برای برنده شدن در آینده، دموکرات‌ها باید بدانند که هر چه فانتزی‌هایشان باشد، تگزاس و حومه‌ها هنوز وجود دارند و شهرهای بزرگ، شمال شرق و حتی کالیفرنیا دیگر از نظر جمعیت در حال افزایش نیستند. جمهوری خواهان به نوبه خود باید بدانند که حوزه انتخابیه آنها نیز در حال تغییر است، متنوع تر می شود و کمتر احتمال دارد ایده های دیوانه وار راست را بپذیرد.

آمریکا فقط یک ذهن کندو یا یک مفهوم نیست. این شامل بسیاری از منافع رقابتی است. نبردهای ایدئولوژیک ملی ممکن است برای رسانه ها دشوار باشد، اما در سطح محلی است که مردم در آن زندگی و کار می کنند که آینده ما شکل خواهد گرفت.

جوئل کوتکین پژوهشگر ریاست جمهوری در زمینه آینده شهری در دانشگاه چپمن و مدیر اجرایی موسسه اصلاحات شهری است. کتاب جدید او، آمدن نئوفئودالیسم، اکنون خارج از Encounter است. می توانید او را در توییتر دنبال کنید: @joelkotkin.

نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به خود نویسنده است.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن