فقط چند کلیک با خرید تجهیزات پزشکی فاصله دارید

امروزه بسیاری از مراکز درمانی در سراسر کشور مانند بیمارستان ها ، کلینیک ها و بسیاری از پزشکان و حتی مشتریان خا

توسط ELEMENTORSITE در 19 اسفند 1399

امروزه بسیاری از مراکز درمانی در سراسر کشور مانند بیمارستان ها ، کلینیک ها و بسیاری از پزشکان و حتی مشتریان خانگی به تجهیزات پزشکی نیاز دارند.


تجهیزات پزشکی همانطور که به زندگی مردم می پردازد ، باید استانداردهای لازم را داشته باشد تا بتواند سلامت جامعه را تأمین کند.


در این راستا ، اداره کل تجهیزات پزشکی با ارائه تولیدکنندگان ، توزیع کنندگان و واردکنندگان لوازم پزشکی سعی در جلوگیری از سو abuse استفاده افراد و شرکت های غیر معتبر داشت. زیرا دستگاه ها یا دستگاه های پزشکی غیر استاندارد می توانند خطای پزشکان ، متخصصان و مراکز درمانی را افزایش داده و باعث کاهش سطح سلامت در جامعه شوند.


لزوم پرداختن به این موضوع مهم این سازمان را بر آن داشت تا لیستی از قیمت های مصوب برای فروش تجهیزات پزشکی ارائه دهد تا کاربران خانگی و سایر آژانس ها بتوانند قیمت واقعی کالاها را درک کنند و مجبور به فروش آنها نباشند. از توزیع کنندگان غیر قابل اعتماد با قیمت های بیش از حد.


شرکت سدان مد با 15 سال تجربه در زمینه تجهیزات پزشکی ، امروز فعالیتهای خود را در زمینه تامین تجهیزات پزشکی در تهران و شهرستانها گسترش داد. از جمله اقدامات مفید این شرکت برای تأمین نیازهای اساسی مردم به تجهیزات پزشکی از جمله تجهیزات بیمارستانی ، تجهیزات کلینیک ، تجهیزات کلینیک های عمومی و تخصصی ، تجهیزات آمبولانس ، تجهیزات کلینیک های پتروشیمی و سکوهای نفتی و همچنین کشتی ها و ناوگان حمل و نقل را می توان نام برد


لوازم پزشکی
یکی از انواع مواد مصرفی پزشکی ، مواد مصرفی جراحی است که شامل منگنه ، تروکار ، لوله تراشه ، کلیپر ، مش جراحی ، بخیه ، گیره جراحی ، نوار بند ، جراحی الکتروشیمی ، کاتتر و ... می باشد. بیمارستانها به دلیل حساسیت بالا ، این لوازم پزشکی باید از بهترین مارک ها باشند تا سلامت بیماران را حفظ کنند و برای بقای آنها مشکلی ایجاد نکنند.


سدان مد ، مرجع تخصصی محصولات پزشکی ، در تلاش است تا با تمرکز و تجربه لازم در این زمینه ، فعالیت های خود را برای بهبود کیفیت و سطح بهداشت و ایمنی کالاهای مصرفی پزشکی گسترش دهد و بیماران را در تمام مراحل درمان همراهی کند. این شرکت تلاش می کند تا اطمینان حاصل کند که بیماران یا کاربران خانگی برای تأمین نیازهای تجهیزات پزشکی خود مجبور به تلاش نیستند و با تهیه سریع تجهیزات لازم می توانند برخی از مشکلات بیماری خود را برطرف کنند.


همچنین فروشگاه Sedan Mod برای تجهیزات پزشکی با ارائه محصولات استوما ، بانداژ و گاز ، بانداژ و ... با مارک های مختلف و قیمت های متفاوت سعی در تأمین نیاز مصرف کنندگان با هر سطح توانایی مالی دارد.


علاوه بر این ، خرید و فروش تجهیزات پزشکی جدید و دست دوم نیز از دیگر فعالیت های این شرکت جهت تأمین نیاز مراکز درمانی است.


این سدان مد قصد دارد برای جلب رضایت سازمان ها و ارگان های پزشکی با بیشترین دامنه ممکن ، تجهیزاتی مانند تجهیزات پزشکی جدید و دست دوم را به فروش برساند.



این شرکت همچنین با فروش تجهیزات دست دوم با کیفیت ، سطح توانایی مالی سازمان های دولتی را در نظر گرفته و از هیچ تلاشی برای تأمین نیاز اقشار نیازمند جامعه دریغ نکرده است.


فروشگاه تجهیزات پزشکی
از آنجا که یافتن کالایی در بازار و خرید آن می تواند کاری دشوار و طاقت فرسا باشد که وقت و انرژی زیادی را از شما می گیرد ، امروزه فروشگاه های آنلاین خرید را برای مردم بسیار آسان می کنند. در بین فروشگاه های تجهیزات پزشکی آنلاین ، فروشگاه تجهیزات پزشکی سدان مد امان خرید آنلاین تجهیزات پزشکی را برای همه هموطنان عزیز در اقصی نقاط ایران تضمین کرده است.


شما می توانید برای هر مورد لیست تمام محصولات با مارک های مختلف را در این فروشگاه بررسی کرده و مشخصات هر محصول را با جزئیات در این فروشگاه آنلاین بخوانید و سپس در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید. علاوه بر این ، فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی سدان های پزشکی گزینه پرداخت خونه به خونه را برای خریداران در تهران فراهم کرده است.


تجهیزات و دستگاه های پزشکی بیمارستان
محصولات موجود در این شرکت در کلیه شعب پزشکی از جمله تجهیزات و دستگاه های پزشکی بیمارستانی و بالینی ، مراقبت در منزل ، امداد و نجات و آمبولانس و همچنین تجهیزات پزشکی عمومی و تخصصی موجود است که امکان خرید با خیال راحت و راحت را برای شما فراهم می کند. قابل قبول


لوازم پزشکی می تواند یک یا چند باشد. دستگاه های یکبار مصرف ، همانطور که از نامش پیداست ، در بسته هایی برای جلوگیری از انتقال عفونت هایی که فقط یکبار قابل استفاده هستند ، ارائه می شود. این محصولات شامل لباس های یکبار مصرف بیمارستان ، چسب های ضد حساسیت پزشکی ، دستکش یکبار مصرف ، تپانچه ، سرنگ است


آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن