طراحی داخلی نما مغازه فرآیندی چند وجهی است

طراحی نما مغازه فرآیندی چند وجهی است که توجه به سمت راست مشتریان یکی از مهم ترین وجه های تاثیر گذار خواهد بود.

توسط ELEMENTORSITE در 15 آبان 1400

طراحی نما مغازه فرآیندی چند وجهی است که توجه به سمت راست مشتریان یکی از مهم ترین وجه های تاثیر گذار خواهد بود. دکوراسیون داخلی مغازه باید به گونه ای انجام شود تا مشتریان با اجناس جدید و خاص شما نیز آشنا شوند اما در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه توجه به سمت راست باید بیشتر شده و اجناس بیشتری اعم از پرفروش و خاص ها در کنار یکدیگر جایگذاری شوند. با این کار مشتریان شما با دیگر محصولاتتان نیز آشنا خواهند شد.

 

توجه به مسیر حرکت مشتری در پیاده سازی طراحی داخلی مغازه

مسیر مشتریان خود را بررسی کنید. البته این موضوع تا حدودی وابسته به محیطی است که مغازه در آن قرار دارد اما به این نکته توجه داشته باشید که مسیر صحیح و پیش بینی تمایلات مشتریان می تواند فاکتور بسیار مهمی در طراحی داخلی مغازه باشد. این موضوع سبب می شود تا افرادی که به سمت مغازه شما می آیند وارد مغازه شده یا از همان راهی که آمده اند، برگردند.

سعی کنید پرفروش ترین محصولات را در معرض دید مسیر مشتریان خود قرار دهید. این کار باعث می شود تا کسانی که به دنبال اجناس شما هستند از وجود محصولات اطمینان حاصل کرده و برای خرید مراجعه کنند. طراحی نمای بیرونی مغازه و مسیر حرکت مشتریان ارتباط مستقیم با یکدیگر دارند، بهتر است از این فاکتور مهم نهایت استفاده را ببرید این کار سبب می شود تا شما ارتباطی موثرتر با مشتریان خود برقرار کنید. البته سعی کنید در این فاکتور زیاده روی نکنید، ممکن است بعضی از افراد روی به افراط آورده و مسیر مشتریان خود را بسیار شلوغ و زننده طراحی کنند این کار باعث فراری دادن مشتریان احتمالی می شود و حتی امکان دارد مشتریان به محل ورود مغازه شما نیز وارد نشوند.

 

طراحی سمت چپ مغازه

یکی دیگر از فاکتورهایی که در طراحی داخلی مغازه باید در یک شرکت طراحی داخلی به آن دقت داشته باشید، سمت چپ مشتریان است. همان طور که اشاره شد مشتریان بعد از ورود ابتدا به سمت راست خود توجه می کنند اما سمت چپ نیز دارای اهمیت ویژه ای است. پیشنهاد می شود برای طراحی سمت چپ مشتریان خود صندوق را در نظر بگیرید. زیرا مشتریانی که قصد خرید دارند در این حالت دیگر به دنبال صندوق و پرداخت هزینه نخواهند بود و دسترسی به شیوه های پرداخت برای مشتریان آسان خواهد شد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن