سینما کرستن "به طرز خیره کننده ای آسیب پذیر" در سال 2024 پس از رای گیری فیلی باستر

[ad_1] سناتور Kirsten Cinema (D-AZ) ممکن است پس از رأی گیری این هفته علیه تغییر قوانین سنا که برای اجازه تصوی

توسط ELEMENTORSITE در 1 بهمن 1400
[ad_1]

سناتور Kirsten Cinema (D-AZ) ممکن است پس از رأی گیری این هفته علیه تغییر قوانین سنا که برای اجازه تصویب قانون حق رأی طراحی شده است، در خطر جدی از دست دادن کرسی خود قرار گیرد.

سینما به سناتور جو مانچین (D-WV) و همه جمهوری‌خواهان در مخالفت با این تغییر پیوست، که به اصطلاح «فیلباستر صحبت کردن» را تحمیل می‌کند و به دموکرات‌ها اجازه می‌دهد به جای 60 رای معمول، با اکثریت ساده به بحث پایان دهند.

عدم تغییر قوانین مربوط به قانون حق رای به این معنی است که قانون جان لوئیس در مورد حقوق رای و قانون آزادی رای تقریباً مرده است.

حتی قبل از رای‌گیری روز چهارشنبه سینما، مدت‌هاست که صحبت از یک چالش بزرگ برای دموکرات آریزونا و کارشناسان سیاسی که با نیوزویک اشاره کرد که سناتور در خطر بسیار واقعی از دست دادن صندلی خود بود.

یکی از نام هایی که اغلب ذکر می شود، نماینده روبن گالگو از ناحیه 7 آریزونا است.

او روز پنجشنبه از رد احتمال تبدیل شدن به یک چالش بزرگ برای سینما خودداری کرد.

من در حال حاضر چنین تصمیمی نخواهم گرفت. گالگو گفت که شهروندان آریزونا این تصمیم را خواهند گرفت و افزود که سناتور اراده رای دهندگان خود را نادیده می گیرد.

به نظر می رسد گالگو و دیگر رقبای بالقوه دموکرات شانس واقعی برای سقوط سینما دارند.

شرکت‌های شرط‌بندی Betfair، که بزرگترین صرافی شرط‌بندی جهان را اداره می‌کنند، شانس 3/1 را برای شکست دادن سنا به سینما می‌دهند. شانس این سناتور برای شکست مجدد در انتخابات در صورت نامزدی در سال 2024، 4/5 است.

اضافه کردن به مشکلات احتمالی سینما، سیاسی روز پنج‌شنبه اعلام کرد که گروهی از کمک‌کنندگان دلاری تهدید کرده‌اند که حمایت از سناتور را به دلیل موضع‌گیری او در مورد قانون‌گذاری فیلیباستر و حقوق رای قطع خواهند کرد.

همه این عوامل می تواند در شکست سینما در سال 2024 - در صورتی که دوباره اجرا شود - کمک کند.

آیا برای بیل آماده می شوید؟

مارک شاناهان دانشیار دپارتمان سیاست و روابط بین‌الملل در دانشگاه ریدینگ بریتانیا و سردبیر نشریه ریاست جمهوری ترامپ: از مسیر مبارزات انتخاباتی تا صحنه جهانی. او گفت نیوزویک که سینما شبیه کسی بود که آماده تعظیم در برابر سیاست است.

شاناهان گفت: «آیا می‌توان تعجب کرد که آیا سینما کرستن قصد دارد از کرسی خود در سنا در سال 2024 دفاع کند یا خیر. «اقدامات او در حال حاضر شبیه اقدامات کسی است که پس از دو دهه در سیاست ایالتی و ملی، می‌تواند برای انتخابات بعدی آماده شود.

شاناهان گفت: اگر سینما این مسیر را ادامه دهد، با انتخابات مقدماتی دموکرات‌ها با مخالفان بسیار قوی‌تری نسبت به سال ۲۰۱۸ روبرو خواهد شد.

شاناهان افزود: جایگاه سینما هدف بزرگ حزب جمهوری خواه در سال 2024 خواهد بود. استراتژی آن ممکن است جلب نظر رأی دهندگان مستقل و قرمز کم رنگ باشد، اما با مخالفت با نکات کلیدی در پلاتفرم بایدن مانند حق رأی، حتی ممکن است نتواند یک کمپین مقدماتی معتبر را طی دو سال اجرا کند.

او گفت: "پول در حال صحبت است، و اگر او به طور ناگهانی دوستان اهدا کننده جمهوری خواه پیدا کند، ممکن است چیزی برای گفتن نداشته باشد."

درباره Filibuster

این چیزی است که پل کویرک، دانشمند علوم سیاسی در دانشگاه بریتیش کلمبیا در کانادا می گوید. نیوزویک موضع‌گیری سینما در قبال مخالفت سنا می‌تواند به قیمت کار سیاسی او تمام شود.

کویرک با اشاره به نظرسنجی‌هایی که نشان‌دهنده عدم محبوبیت سناتور در آریزونا است، گفت: «درک دفاع قاطعانه سناتور سینما از برنامه شغلی‌اش سخت است.

کویرک گفت: «اگر گروه‌های دموکرات جمع‌آوری کمک مالی از یک چالش بزرگ حمایت کنند، شانس بقای آن در انتخابات اولیه و عمومی بسیار اندک خواهد بود.

«شما نمی توانید در ایالت بنفش به عنوان یک دموکرات که در کنار رای دهندگان جمهوری خواه سرکوب می شود، در انتخابات شرکت کنید. او هشدار داد که چنین نواری وجود ندارد.

کویرک گفت که حتی اگر سینما به حزب جمهوری‌خواه بپیوندد، «شانس واقعی برای انتخاب مجدد جمهوری‌خواه» نخواهد داشت.

کویرک ادامه داد: تا آن زمان باید پذیرفت که سینما حاضر است به نام جایگاهش در فیلیباستر، کرسی خود را در سنا از دست بدهد. «این نگرش را می‌توان به‌عنوان یک اصل توضیح داد، اما می‌توان آن را به یک ویژگی حاشیه‌ای و بحث‌برانگیز دموکراسی - انحراف سنا - به قیمت بالقوه اساسی‌ترین - انتخابات آزاد و منصفانه مرتبط دانست.

به طرز شگفت انگیزی آسیب پذیر است

به گفته توماس گیفت، موسس مرکز سیاست ایالات متحده در دانشگاه کالج لندن، سینما هم در انتخابات اولیه اولیه دموکرات ها و هم در انتخابات عمومی با مشکل جدی مواجه است، اما هنوز نمی توان آن را حذف کرد.

گیفت گفت: «هنوز برای نوشتن سنگ نگاره سیاسی کریستن سینما زود است، اما واضح است که برای حفظ کرسی خود در سنا با نبرد سختی روبرو خواهد شد. نیوزویک.

او گفت: "با توجه به اینکه بسیاری از جناح چپ او و جو مانچین، مدیر همکار خود را به عنوان موانع اصلی در دستور کار قانونگذاری خود می بینند - از Build Back Better گرفته تا حق رای دادن به اصلاحات فیلیباستر - مترقیان در طول انتخابات مقدماتی دموکرات ها هدف قرار خواهند گرفت."

گیفت گفت، حتی اگر سینما از انتخابات مقدماتی جان سالم به در ببرد، جمهوری خواهان بدون شک آریزونا را ایالتی می بینند که در آن می توانند در سال انتخاباتی که از قبل انتظار می رود دموکرات ها مبارزه کنند، پیشرفت کنند.

گیفت سینما را به عنوان یک "تازه وارد نسبی به سنا" توصیف کرد که سطحی از حمایت سیاسی در آریزونا ایجاد نکرد که "به منحرف کردن چالش‌های سیاسی عمده کمک کند."

گیفت گفت: «همه اینها باعث می شود که سینما در سال 2024 به طرز خیره کننده ای آسیب پذیر شود.

بهتر از منچین

این چیزی است که دیوید ای. بیتمن، دانشیار دولت در دانشگاه کرنل گفت نیوزویک شاید سینما شانس بیشتری برای انتخاب مجدد نسبت به سناتور جو مانچین داشته باشد که در سال 2024 نیز دوباره انتخاب خواهد شد.

بیتمن گفت: «فکر نمی‌کنم سناتوری از یک ایالت نوسانی که شهرت حساب‌شده‌ای برای ابهام ایدئولوژیک پیدا می‌کند، ایده خوبی باشد.» احتمالاً سینما برای انتخاب مجدد بهتر از مانچین است.»

به نقل از سناتور مارک کلی، بیتمن گفت که دموکرات‌ها می‌توانند در آریزونا بسیار بهتر از آن چیزی که سینما ظاهر شود، عمل کنند.

او گفت: بر خلاف مانچین و ویرجینیای غربی، آنها خوش شانس هستند که بدن گرمی دارند که حرف D در کنار نامشان وجود دارد.

بیتمن گفت: «بنابراین خشم دموکرات ها از سینما منطقی است. «این قطعاً یک ایالت ارغوانی است، اما دولتی که در آن نامزدهای لیبرال میانه‌رو می‌توانند پیروز شوند. بنابراین باید کمی آزاردهنده باشد که ببینیم سینما تمام تلاش خود را برای خنثی کردن جاه‌طلبی‌های قانون‌گذاری حزب و رئیس‌جمهور انجام می‌دهد و با مالیدن بینی دموکرات‌ها به آن توهین به آسیب می‌افزاید.»

بیشتر شبیه مک کین است

با این حال، بیتمن گفت نیوزویک که سینما «احمق نیست» و می‌تواند مانند سناتور فقید جان مک‌کین، جمهوری‌خواه آریزونا، «بی‌تفاوت» باشد.

او اهداکنندگان خود را بهتر از آنها می شناسد سیاسی بیتمن گفت: "او می داند چه کسی را می تواند نجات دهد و چه کسی را نمی تواند."

بیتمن گفت سینما می‌تواند «بهتر از ما منظره انتخاباتی آریزونا را بخواند» و انتخاب او «تقریباً مطمئناً برای ایجاد شهرتی است که به گفته او در آن محیط به او کمک می‌کند».

او گفت: "این کشوری است با سابقه طولانی به ظاهر "مستقل" - سیاستمدارانی که تصمیم می گیرند شهرت استقلال را مقدم بر تعهدات سیاسی حزب خود قرار دهند."

شکی ندارم که او با رای دهندگان - و به ویژه اهداکنندگان - ملاقات می کند که از او می خواهند بیشتر شبیه مک کین باشد و هر بار که تیترهای مورد نظرش را دریافت می کند، می گویند "به همین منوال ادامه بده" و دستور کار رئیس جمهور را ناامید می کند.

بیتمن گفت: "آیا این یک حرکت هوشمندانه از سوی او است؟ من شک دارم که این یک حرکت احمقانه باشد." نیوزویک، با اشاره به اینکه به نظر می رسد سینما در بین جمهوری خواهان محبوب تر از دموکرات ها است.

اگر سال 2024 برای دموکرات‌ها سال بدی به نظر برسد، می‌تواند به عموم مردم بگوید، من تنها کسی هستم که می‌توانم یک کرسی سنا را به دست بیاورم. از نظر تاریخی، این یک استدلال بسیار محکم است، "او افزود.

کرستن سینما در جلسه ای صحبت می کند
سناتور کریستن سینما، یک دموکرات آریزونا، در جلسه استماع کمیته مالی سنا در مورد نامزدی کریس مگنوس به عنوان کمیسر بعدی گمرکات و حفاظت از مرزهای ایالات متحده در کنگره آمریکا در 19 اکتبر 2021 سخنرانی کرد. سینما ممکن است با مشکل مواجه شود. چالش بزرگ در سال 2024 ماندل نگان / استخر / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن