سیسیلیا استرانگ از SNL در The Shed در نیویورک، "Smart Life" را می پوشد

[ad_1] سیسیلی استرانگ شاید بیشتر به خاطر تقلیدهای بصری خود از جانین پیرو و کیمبرلی گیلفویل شناخته شده است - ا

توسط ELEMENTORSITE در 13 دی 1400
[ad_1]

سیسیلی استرانگ شاید بیشتر به خاطر تقلیدهای بصری خود از جانین پیرو و کیمبرلی گیلفویل شناخته شده است - او از سخنرانی اولیه جیغ در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در سال 2016. شنبه شب زنده. او همچنین برای ایفای نقش ملیسا گیمبل در کمدی + پارودی تلویزیون اپل مورد تحسین بسیاری قرار گرفت. اشمیگادون!. او اکنون اولین حضور خود در نیویورک را در فیلم The Shed انجام می دهد جست‌وجوی نشانه‌هایی از حیات هوشمند در کیهان در چیزی که به نظر می رسد یکی از رویدادهای واقعاً هیجان انگیز فصل تئاتر باشد.

اینها فقط شخصیت هایی نیستند - 11 نفر از آنها هستند - که توسط تاملین بازی شده اند و از نزدیک با او مرتبط هستند، بلکه شخصیت هایی هستند که نوشته شده اند. برای او توسط جین واگنر، شریک و همسر دیرینه تاملین.

عجیب است که هیچ کمپین بزرگی از سوی استرانگ برای به دست آوردن این شغل وجود نداشت. مانند بسیاری از مسابقات در تجارت نمایش، انتخاب استرانگ 90 درصد استعداد و 90 درصد شانس بود.

نوع مناسب آجیل

او گفت نیوزویک"من در این کار شانس زیادی داشتم. اما همچنین احساس می‌کنم کمی شانس است. این هیجان‌انگیزترین کاری است که تا به حال در زندگی‌ام توانسته‌ام انجام دهم، اما همین تابستان امسال یک ایمیل از نماینده من که به ساخت این نمایش کمک کرد... و آنها فقط فکر کردند، حداقل بر اساس جنین پیروت من، من فکر می کنم، "خوب، او می تواند این کار را انجام دهد. او فرد مناسبی است."

استرانگ تجربه گسترده‌ای در سبک کمدی و بازیگری دارد، که به وضوح کمک می‌کند، اما حتی او فکر می‌کند هنوز دشوار است. "این بزرگترین سرمایه گذاری است که من در زندگی خود داشته ام. احساس می کنم واقعاً بیشتر از همیشه روی مغزم کار کرده ام. من تصمیم گرفتم که که همچنین ایده خوبی خواهد بود. این یک چالش واقعی و در عین حال افتخار است. و رسیدن به او باعث افتخار است دارند چالش. "

جستجو برای نشانه های زندگی هوشمند مجموعه‌ای 90 دقیقه‌ای از طرح‌هایی از شخصیت‌ها، در میان چیزهای دیگر درباره هنر، انسانیت و فمینیسم است. او در برادوی در سال های 1985-1986 و دوباره در فصل های 2000-2001 بازی کرد و نسخه سینمایی آن در سال 1991 ساخته شد. استرانگ گفت: "الان فیلم را زیاد تماشا کردم." نیوزویک. "اما من خیلی حسودم. من نتوانستم اجرای زنده را ببینم. اما اکنون می توانم این کار را انجام دهم."

لیلی تاملین سیسیلی زندگی هوشمند قوی
سیسیلی استرانگ، سمت چپ، نقشی را بازی می‌کند که برای و توسط لیلی تاملین، سمت چپ، در آخرین ساخته «جستجوی نشانه‌های زندگی هوشمند در جهان» در The Shed در نیویورک ساخته شده است. در بالا، یک عکس ترکیبی از تاملین و استرانگ. عکس لیلی تاملین از جنی ریچر

بیشتر اینها مدیون کارگردان آن لی سیلورمن است، که استرانگ برای او چیزی جز لذتبخش نیست: «لی سیلورمن شگفت انگیز است، نمی توانم به اندازه کافی بگویم. او دلیلی است که همه ما این نمایش را اجرا می کنیم. او دلیلی است که جین و لیلی با دادن برکت و کمک به ما به ما اجازه اجرای نمایش را می دهند. همه اینها به این دلیل است که لی توضیح می دهد که چرا این نمایش برای او است و چگونه آن را در 11 سالگی دید. او مطمئن شد که ما یک تیم طراحی کاملاً زن داریم. این فقط الهام بخش است."

به کارگردانی لی سیلورمن
لی سیلورمن، کارگردان «جستجوی نشانه‌های حیات هوشمند در کیهان»، می‌داند چگونه یک خط سرگرم‌کننده ایجاد کند.

علاوه بر این، سیلورمن تجربه بسیار خوبی در کارگردانی کمدی دارد که کار او در Bess Wohl's گواه آن است. افق های بزرگ استرانگ گفت در برادوی در سال 2020 نیوزویک که سیلورمن می داند چگونه و چه زمانی باید جوک بسازد. "این یک تصویر بزرگ و کوچک بسیار خوب است: "این چیزی است که ما می خواهیم انجام دهیم، اما بیایید این خط را تسریع کنیم، زیرا بیایید به شوخی برویم."

برخی از بازیگران ترجیح می‌دهند بازی بازیگر دیگری را نبینند، به‌خصوص در جایی که نقش (ها) تا این حد به هم مرتبط هستند. با این حال، استرانگ با تماشای اجرای این نمایش سینمایی تاملین مشکلی نداشت. "من نمی توانم کاری را انجام دهم مگر اینکه به هر حال آن را انجام دهم. من واقعاً نمی توانم عملکرد شخص دیگری را تقلید کنم."

با این حال او به رفتار کوچک هواداران اعتراف کرد: «زبان اشاره او را یاد گرفتم نشویل چون فکر می کردم خیلی زیبا بود. "استرانگ گفت که هرگز این را به تاملین نگفته بود. من به استرانگ اطمینان دادم که راز او نزد من محفوظ است.

علاوه بر این، قوی گفت نیوزویک که او کار تاملین را در این فیلم تحسین کرد نشویل: "این کسی است که به خاطر کمدی و ساخت این اجراهای بزرگ و غول پیکر شگفت انگیز و این کمدی غم انگیز معروف است و می تواند کاری شبیه به این را انجام دهد. [Linnea Reese in Nashville]. صمیمی و کوچکتر اما زیبا. او چنین مجری شگفت انگیزی است."

به روز رسانی روزانه

در حالی که نمایش برای Tomlin نوشته شده بود، تا حدی برای Strong تنظیم شده است. او گفت نیوزویک که "جین یک نویسنده پرکار است و امروز یک نمایش کاملاً جدید می نویسد. او احتمالاً همیشه خطوط جدیدی را برای ما می نویسد." او خندید و گفت: "یادمه در یک نقطه فکر کردم: خوب، خوب، اولین پیش نمایش دو هفته دیگر است، پس بیایید نتیجه گیری کنیم. مغز من واقعاً در اینجا بهترین کار را انجام می دهد بدون اینکه بیشتر به آن بپردازد.

استرانگ در پاسخ به این سوال که اوضاع چگونه تغییر کرده است، گفت نیوزویک"به روز شده است، اما از بسیاری جهات یکسان است. من فکر می کنم بسیاری از چیزها وجود خواهد داشت که افرادی که نسخه اصلی را دیده اند به یاد خواهند آورد. اما همچنان احساس می کنم چیزی جدید است که امسال، حتی دیروز نوشته شده است. و این پر از غافلگیری برای مخاطبان.»

تجربه حرفه‌ای استرانگ عمدتاً در سبک کمدی است، اما ریشه‌های او در تئاتر به عقب برمی‌گردد - بسیار دور. او گفت نیوزویک"فکر می‌کنم اولین کلاس نمایشنامه‌ام را زمانی که 3 ساله بودم یا چیزی شبیه به آن را گذراندم، و در 8 سالگی وارد تئاتر عمومی شدم، و سپس تئاتری را در شیکاگو اجرا کردم - غیر برابری و عدالت، از حدود 11 سالگی. سپس موفق شدم لیسانس من در تئاتر از [California Institute of the Arts]. بعد از کالج بود که من واقعاً شروع به غواصی در بداهه نوازی و طراحی کردم. بنابراین من احتمالاً وارد تئاتر شده ام - فراموش می کنم چند ساله هستم [She's 37, at least according to Wikipedia]-بسیار طولانی [than sketch comedy]"

زندگی هوشمند جین واگنر
جین واگنر، نویسنده پرکار، به طور مداوم کتاب «جستجوی نشانه های زندگی هوشمندانه در جهان» را بازنویسی و به روز می کرد. با بازی سیسیلی استرانگ

اگرچه ممکن است کسی فکر کند که طراحی و تجربه تئاتری او به آماده سازی استرانگ برای این کار کمک می کند، او گفت: "این احساس متفاوت از تئاتری است که من انجام داده ام، به خصوص در جنبه یک زن و این واقعیت که من بازی می کنم. شخصیت های مختلف من نقش شخصیت هایی را بازی می کنم که با یکدیگر صحبت می کنند. و جغرافیای یک شخصیت وجود دارد: جایی که من نگاه می کنم، ویژگی های حرکاتی که با صداها مرتبط است. انگار هیچ وقت همچین کاری نکردم

«به نوعی وارد یک کمدی اسکچ شدم چون کار شخصیت ها را دوست داشتم، نه برعکس. من از یک هنرمند تئاتر آمدم که عاشق کار کمدی بود. من واقعاً از اجرای کل تئاتر لذت بردم، اما در خنداندن مردم واقعاً خوب بودم، فکر می‌کنم و می‌خندم.»

استرانگ معتقد است که بیشتر نقش های بازیگری واقعاً غنی برای زنان در کمدی و به ویژه در فیلم است جستجو برای نشانه های زندگی هوشمندهیچ چیز مانند این نمایش وجود ندارد که بتوانم نقش مردان و زنان را از سن 14 سالگی تا هر سنی بازی کنم. تخمین قوی این است که او 11 شخصیت را بازی می کند، اما او می گوید که تعیین این تعداد در واقع دشوار است زیرا «شخصیت های دیگری هستند که با آنها صحبت می کنم و با آنها پاسخ می دهم. بنابراین من آنها را می شنوم، اما نه نمایشنامه آنها مورد نیاز است. چه حس خیلی خوبی داره [about this play] این است که من چیزی را به اشتراک می گذارم که کمی جادویی به نظر می رسد."

قهرمان او "با نوعی نمودار کار می کند تا انسانیت را درک کند" گویی او می داند که ما چگونه انسان هستیم. ما در مورد افراد زیادی صحبت می کنیم که نه تنها به دنبال یک زندگی هوشمندانه هستند، بلکه به دنبال معنای زندگی خود هستند. و بعد شاید به نقطه ای برسیم که هست، شاید معنی نداشته باشد. این در مورد چیزهایی است که بین آنها وجود دارد. از معنای آن لذت ببرید نه معنا پیدا کنید و از رمز و راز لذت ببرید. و پیدا کردن ارتباطات و چیزهای دیگر."

با این حال، همه اینها تصویر کوچکی برای Strong است. حضور در این نمایش فقط یک لحظه بسیار خاص است. و با هم بودن در تئاتر در حال حاضر، به خصوص در نیویورک. من کاملاً به اقدامات احتیاطی که در The Shed انجام می شود اعتقاد دارم زیرا من یک فرد بسیار مضطرب هستم. و این افتخار بیشتری برای بودن با یکدیگر در این لحظه. من این نمایشنامه را به اشتراک خواهم گذاشت. ما می توانیم با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم - گروهی از غریبه ها در تاریکی.

و، البته، موضوع سالم ماندن است، و او تلاش می کند تا آنچه را که برای انجام این کار لازم است انجام دهد جستجو برای نشانه های زندگی هوشمند اتفاق افتاد

"من سعی می کنم - لعنتی یا نه - ایمن باشم. من واقعاً دوست و عضو خانواده بسیار بدی هستم - برای انجام این کار، واقعاً تلاش می کنم. فقط نمی دانم چه خواهد شد. من نمی دانم که آیا من فقط یک نمایش دریافت خواهم کرد. نمی دانم آیا می توانم خودم را فقط برای دو نفر معرفی کنم؟ بنابراین من هنوز هم روز به روز می روم و تا جایی که می توانم از آن لذت می برم."

جست‌وجوی نشانه‌هایی از حیات هوشمند در کیهان تا 6 فوریه در The Shed در نیویورک بازی می کند. برای اطلاعات بیشتر و بلیط، به سایت TheShed.org مراجعه کنید.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب