سایت‌های کلاسیک، کلکسیونر و حراج برای حراج‌های خودرو که با Bring Trailer رقابت می‌کنند.

[ad_1] پلتفرم حراج خودرو Bring a Trailer، مقصدی محبوب برای خودروهای کلاسیک و کلکسیونی، اخیراً رکورد فروش جدید

توسط ELEMENTORSITE در 1 بهمن 1400
[ad_1]

پلتفرم حراج خودرو Bring a Trailer، مقصدی محبوب برای خودروهای کلاسیک و کلکسیونی، اخیراً رکورد فروش جدیدی را برای سال 2021، هم در کل فروش و هم در ارزش خودرو در سایت اعلام کرده است.

سال گذشته، این سایت 21349 حراج با 17846 فروش موفق به مبلغ 828 میلیون دلار برگزار کرد - افزایش 108 درصدی نسبت به سال 2020. همچنین تریلر را بیاورید که درصد فروش بیش از 83 درصد را برای سال نشان داده است.

رندی نوننبرگ، یکی از بنیانگذاران و رئیس جمهور، گفت: «با تغییر زمان خودروهای کلاسیک یا کلکسیونر، Bring a Trailer بیش از هر زمان دیگری با طیف وسیعی از حراج‌ها و داده‌های روند ارزش‌گذاری ما مرتبط شده است.» فشار. رهایی.

"گسترش جامعه BaT، کارمزدهای پایین ما و دیده شدن روزافزون تبلیغات آنلاین ما چیزی است که چنین رشدی را تحریک می کند. تیم ما کار باورنکردنی در حفظ کیفیت برند و نرخ فروش بالا حتی در این مقیاس انجام داده است."

داده های Bring a Trailer به راحتی قابل دسترسی است، بنابراین خریداران و فروشندگان می توانند تصمیمات آگاهانه ای در مورد ارزش خودرو و روند بازار بگیرند.

چندین سایت رقیب انواع موجودی و مشوق ها را برای پیوستن ارائه می دهند. Newsweek لیستی از برخی از مسابقات Bring Trailer تهیه کرده است.

CoPart

چیزی که به عنوان یک انبار نجات واحد در کالیفرنیا در اوایل دهه 1980 آغاز شد، به یک مقصد جهانی برای حراج های آنلاین خودرو تبدیل شد. به گفته وب سایت آنها، کوپارت که اکنون در دالاس مستقر است، بیش از 200 مکان را در 11 ایالت با بیش از 175000 وسیله نقلیه برای حراج روزانه اداره می کند. Copart در فروش مجدد و بازاریابی مجدد خودروهای دست دوم، عمده فروشی و وسایل نقلیه تصادفی تخصص دارد.

خودروی نجات خودرویی است با مدارک رسمی که نشان می دهد آسیب دیده است و از نظر شرکت بیمه خسارت کامل محسوب می شود. Copart وسایل نقلیه خود را از فروشندگان مختلفی از جمله شرکت های بیمه، شرکت های کرایه اتومبیل، شهرداری های محلی، موسسات مالی و خیریه خریداری می کند. کسانی که مایل به فروش هستند می توانند فرمی را در وب سایت Copart پر کنند.

طیف گسترده موجودی این شرکت برای برچیده‌کنندگان، تعمیرگاه‌ها، خریداران نجات و مشتریان فردی جذاب است و هر سال بیش از 2 میلیون فروش خودرو را جمع‌آوری می‌کند. برای ثبت نام، خریداران بالقوه باید گواهینامه رانندگی معتبر یا مدرک شناسایی رسمی و کلیه مجوزهای تجاری قابل اجرا را داشته باشند.

این سایت سه نوع عضویت را ارائه می دهد. عضویت مهمان رایگان است و برای افرادی که فقط می خواهند فهرست موجودی را مرور کنند بهترین است. عضویت پایه 59 دلار در سال است و خریداران فردی که هر سال فقط چند خرید انجام می دهند، قدرت خرید 10 درصد از کل پرداخت را دارند. عضویت برتر 199 دلار در سال با سپرده یکباره 400 دلار با سپرده کاملاً قابل استرداد با مزایای "قدرت خرید قابل توجه" است.

Copart طیف وسیعی از هزینه‌ها را در وب‌سایت خود فهرست کرده است، از هزینه دسترسی 59 دلاری برای همه خریدهای Copart تا هزینه مرور خودرو به میزان 10 درصد قیمت نهایی، که برای خودروهایی اعمال می‌شود که در عرض هشت روز تقویمی به طور کامل پرداخت نشده‌اند.

Copart انواع گزینه های پرداخت را می پذیرد، از جمله وجوه ناامن مانند کارت های اعتباری و برنامه های کیف پول تلفن همراه تا سقف 20000 دلار. این سایت کارت های نقدی، حواله های بانکی، حواله پول، چک های صندوق دار، گرم های نقدی و حساب های بستانکاران شرکتی در کانادا را توصیه می کند. سایر اشکال پرداخت منوط به تایید هستند.

حراج ماشین سرمایه

Capital Auto Auction در اواخر دهه 1980 در واشنگتن تاسیس شد و در دهه 1990 گسترش یافت و شامل فیلادلفیا، پنسیلوانیا، منچستر، نیوهمپشایر و تمپل هیلز، مریلند شد.

این سایت همه چیز را از اتومبیل های اسپرت و موتور سیکلت گرفته تا قایق های معمولی یا کمپینگ ها ارائه می دهد. برای فروش در سایت، مالکان باید بدون هیچ گونه تصرفی مالکیت وسیله نقلیه را داشته باشند. حراج خودرو سرمایه هر هفته تعداد محدودی از محموله ها را بر اساس اولویت اول می پذیرد.

خریداران بالقوه می توانند خودروهای موجود برای مناقصه را تقریباً یک هفته قبل از تاریخ حراج مشاهده کنند. تنها راه پیشنهاد برای این خودروها ایجاد یک حساب کاربری است. هزینه های فروش بر اساس قیمت فروش خودرو در مقیاس کشویی می باشد و همراه با خودروها درج می شود. بسته به محل زندگی خریدار می توان هزینه های اضافی را تعیین کرد.

Capital Auto Auction فقط پول نقد، چک های بانکی تایید شده در ایالات متحده، ویزا و مسترکارت را می پذیرد.

مزایده بیمه خودرو

Insurance Auto Auctions (IAA) یک بازار دیجیتال جهانی است که خریداران و فروشندگان را به هم متصل می کند. این شرکت که در Westchester، Illinois فعالیت می کند، بیش از 200 سایت در بیش از 170 ایالت دارد، با فروشندگانی به عنوان بیمه گذار، نمایندگی، شرکت های اجاره ناوگان و اجاره خودرو و موسسات خیریه.

برای کسانی که می خواهند خرید کنند، IAA برای شروع مناقصه نیاز به ثبت نام دارد. مناقصه گران بالقوه می توانند به عنوان مهمان به صورت رایگان ثبت نام کنند، اما تا زمانی که یک حساب خریدار تجاری عمومی یا دارای مجوز ایجاد نکنند، نمی توانند پیشنهاد دهند. برای ایجاد یک حساب عمومی، باید گواهینامه رانندگی یا شناسه دولتی را آپلود کنید و 200 دلار حق عضویت بپردازید.

برای مناقصه در سایت، مشتریان می توانند از یک کارگزار استفاده کنند یا در طول پنجره مناقصه به تنهایی پیشنهاد دهند. پس از خرید، برای هر خودرو فروخته شده، هزینه خریدار به همراه هزینه های مختلف اینترنت و خدمات دریافت می شود.

IAA روزانه تا سقف 500 دلار، حواله، چک های صندوق دار، چک های تایید شده، چک های مسافرتی، حواله های بانکی، کارت های اعتباری و نقدی، حساب اعتباری، پی پال و تامین مالی را می پذیرد.

مرکز خرید خودرو

مرکز حراج خودرو به طور خاص برای افراد معمولی طراحی شده است که طبق وب سایت آنها معمولاً فقط برای فروشندگان به حراج دسترسی ندارند. این سایت به هر کسی در هر نقطه از جهان اجازه می دهد تا با استفاده از مجوز نمایندگی خود به هر حراج بزرگی برای نجات و بیمه وسایل نقلیه در ایالات متحده دسترسی داشته باشد.

از آنجایی که سایت فقط به فروشندگان اجازه ورود به مزایده را می دهد، امکان فروش مستقل از طریق سایت را ندارد.

برای شروع مناقصه، خریداران علاقه مند باید فرم ثبت نام در سایت را پر کنند. در حالی که ثبت نام رایگان است، مناقصه گران باید قبل از مناقصه پیش پرداخت را پرداخت کنند. ودیعه باید 10 درصد از مبلغی باشد که می خواهید برای ماشین خرج کنید، با حداقل سپرده 600 دلار.

روند واقعی مناقصه نیز کمی متفاوت است. هر آگهی حراج خودرو دارای یک تایمر است که زمان شروع حراج زنده را نشان می دهد. در حالی که تایمر شمارش معکوس می کند، مناقصه گران این فرصت را دارند که از قبل پیشنهاد بدهند. هنگامی که تایمر به ساعت 00:00 رسید، حراج واقعی شروع می شود که حدود دو تا سه دقیقه طول می کشد.

Auction Mall فقط حواله های بانکی را با کارمزد ثابت 249 دلار برای قیمت های خرید خودرو کمتر از 3500 دلار یا 299 دلار برای قیمت های خرید خودرو از 3500 دلار به بالا به اضافه هزینه انتقال بانکی 25 دلار می پذیرد. هزینه اسناد 75 دلاری برای پوشش انتقال مالکیت و ارسال پستی اعمال می شود.

پیشنهاد نجات

Salvagebid مشابه بازار حراج خودرو است و به خریداران اجازه می دهد تا وسایل نقلیه تمیز و نجات یافته را از طریق مزایده بیمه خودرو خریداری کنند.

برای شروع، ثبت نام کنید یا وارد شوید تا وسایل نقلیه آینده را ببینید. عضویت اولیه رایگان است، اما ارتقاء به عضویت ممتاز با 199 دلار در سال یا عضویت VIP با 349 دلار در سال مزایای بیشتری به اعضا می دهد.

خریداران باید یک کپی از شناسه عکس رسمی را آپلود کنند و 600 دلار یا 10 درصد از مبلغ پیشنهادی تخمین زده شده را برای مناقصه واریز کنند.

اعضای استارت آپ با وارد کردن بالاترین مبلغی که مایل به پرداخت قبل از حراج واقعی هستند، به پیش آگهی محدود می شوند. اعضای ممتاز یا VIP می توانند در طول حراج زنده پیشنهاد دهند.

Salvagebid بر اساس سطوح مختلف عضویت، هزینه هایی را دریافت می کند. اعضای ستاره 10 درصد از قیمت خرید را با حداقل 299 دلار، اعضای حق بیمه 5 درصد با حداقل 250 دلار و اعضای VIP 3 درصد را با حداقل 200 دلار پرداخت می کنند. این شرکت همچنین هزینه اسناد و مدارک 99 دلاری را برای پوشش انتقال و حمل اسناد ملکی دریافت می کند.

Salvagebid حواله های بانکی و Zelle را برای پرداخت خودرو می پذیرد.

پیشنهاد بهتر

A Better Bid یک بازار آنلاین برای حراج خودرو با بیش از 150000 وسیله نقلیه در روز است که همه آنها 100 درصد آنلاین هستند. این سایت اساساً به خریداران فردی امکان دسترسی به حراج های تاریخی را فقط برای فروشندگان از طریق Copart می دهد.

مانند برخی از سایت‌های دیگر، پیوستن به پیشنهاد بهتر رایگان است، اما پیشنهاد دهندگان می‌توانند به عضویت Premium یا Pro ارتقا دهند. عضویت ممتاز 150 دلار در سال است و برای خریدارانی که می خواهند چندین وسیله نقلیه بخرند ایده آل است، در حالی که عضویت Pro با 499 دلار در سال برای خریداران حجم بالا بهتر است.

شرکت کنندگان در مزایده می توانند به محض ثبت نام با گواهینامه رانندگی معتبر یا مدرک شناسایی رسمی شروع کنند. این سایت گزینه های پیشنهادی اولیه و زنده را ارائه می دهد و مناقصه گران ملزم به واریز اولیه 10 درصد حداقل 400 دلار هستند.

پس از برنده شدن در حراج، خریداران می توانند انتظار داشته باشند که هزینه های حراج Copart، هزینه های پیشنهادی بهتر و مالیات فروش قابل اجرا را بپردازند. تنها پرداختی که A Better Bid می پذیرد، انتقال بانکی است.

بازار بونهامز

The Market by Bonhams که در سال 2016 تأسیس شد، سریعترین بازار آنلاین در حال رشد برای اتومبیل و موتور سیکلت در بریتانیا و اروپا است و در 24 ژانویه در ایالات متحده راه اندازی شد. از آن زمان، این سایت به میانگین نرخ فروش 90 درصد دست یافته است.

حراج ها را می توان در چند روز سازماندهی کرد و به مدت هفت روز پخش کرد. فروشندگان با بازار از Bonhams US کمیسیونی محدود به 5000 دلار می پردازند.

پس از ثبت نام با کارت اعتباری، داوطلبان می توانند بلافاصله مناقصه را شروع کنند. مناقصه خودکار زمانی ارائه می شود که شرکت کنندگان حداکثر پیشنهاد خود را از قبل ارائه دهند.

هیچ کارمزدی برای خریدار وجود ندارد، فقط 5 درصد کارمزد به فروشنده می دهد.

اولین پیشنهاد ایالات متحده از 24 ژانویه آغاز می شود و در 31 ژانویه به پایان می رسد.

برندها

Marqued در ژوئن 2021 به عنوان یک برند مستقل و سرمایه گذاری پورشه دیجیتال، با ماموریت ارائه زمینه، پس زمینه و زمان بیشتر برای بازار بالقوه خودروهای کلاسیک و کلکسیونی راه اندازی شد.

استفان بارال، مدیر عامل پورشه دیجیتال در بیانیه‌ای گفت: «ما در مراحل اولیه رشد خوبی را در قالب رشد مشترک مشاهده کردیم و در عین حال شاهد علاقه فزاینده‌ای برای مالکیت وسایل نقلیه‌ای بودیم که در مورد آنها می‌نوشتیم». «اگرچه در حال حاضر سایت‌های حراج بزرگی در این فضا وجود دارد، ما نیاز به تکمیل آنها را با ساختن چیزی برای کسانی که تازه وارد دنیای کلاسیک هستند شناسایی کرده‌ایم.

Marqued بر خودروهای کلاسیک و مدرن کلاسیک تمرکز دارد. پذیرش به عوامل مختلفی از جمله شرایط، مسافت پیموده شده، کیفیت عکس ها و اطلاعات ارائه شده، تاریخچه خودرو، روند بازار و قیمت رزرو درخواستی بستگی دارد.

برای ثبت نام در سایت، فروشندگان باید برای هر وسیله نقلیه 99 دلار بپردازند. این قیمت شامل یک حراج سفارشی است که توسط تیم Marqued ساخته شده است که در طول فرآیند با فروشندگان کار می کند.

خریداران علاقه مند به مناقصه باید یک حساب کاربری در سایت ایجاد کنند و یک کارت اعتباری ثبت کنند تا هزینه های کسر شده خریدار بالقوه را پوشش دهد. پس از تسویه کارت اعتباری، خریداران می توانند پیشنهاد دهند.

کارمزد خریدار 5 درصد علاوه بر مبلغ پیشنهادی برنده از برنده هر حراج اخذ می شود. حداقل هزینه 250 دلار و حداکثر 5000 دلار است.

Marqued فقط کارت های اعتباری آمریکایی و کانادایی را می پذیرد. کارت های نقدی پذیرفته نمی شود. تمام پیشنهادات برنده باید در عرض یک هفته پس از خرید به طور کامل پرداخت شود.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن