زندگی در دانشگاه پوترا

مدارس  دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشکده تحصیلات تکمیلی (SGS) یک مرکز خدماتی و اداری است که برای کمک ب

توسط ELEMENTORSITE در 25 تیر 1399

مدارس 


دانشکده تحصیلات تکمیلی


دانشکده تحصیلات تکمیلی (SGS) یک مرکز خدماتی و اداری است که برای کمک به دانشجویان تحصیلات تکمیلی در مراحل مربوط به ثبت نام در UPM تا زمان اتمام تحصیلات تأسیس شده است.

SGS سیستم پشتیبانی اصلی است که به سهولت و ارتقاء تجربه تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان UPM کمک می کند و نقش مهمی در تقویت ارتباط بین UPM و فارغ التحصیلان آن دارد.

در ابتدا SGS در ابتدا به عنوان واحد تحصیلات تکمیلی در سال 1978 راه اندازی شد ، سپس در فوریه 1993 به یک دفتر مدرسه کامل تحصیلات تکمیلی (GSO) تبدیل شد تا به جمعیت رو به رشد دانشجویان تحصیلات تکمیلی در UPM خدمت کند.

در مارس 2002 ، آن را به شکوفایی خود ادامه داد ، زیرا آن را به طور رسمی به دانشکده تحصیلات تکمیلی (SGS) تغییر نام داد و به عنوان یک مرکز خدمات تاسیس شد که دارای وضعیت معادل دانشکده در دانشگاه بود.

این نقش بزرگتر خود را در هماهنگی کلیه برنامه ها و فعالیت های تحصیلات تکمیلی در UPM به همراه داشت.

نقش اصلی آن نیز در بدو ورود ، شامل مشاركت فعال در پژوهش و توسعه در مطالعات تحصیلات تکمیلی بود. به عبارت دیگر ، SGS نه تنها به عنوان یک مرکز خدمات به منظور تسهیل در اجرای کلی امور مربوط به دانشجویان تحصیلات تکمیلی ، مفهوم سازی شد ، بلکه به نظر می رسید که نقش فعال و اساسی تری در تقویت موقعیت UPM به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی دارد.

از جمله نقش های اصلی آن که در پیشنهاد سال 1992 برای تأسیس آن بیان شده است:

  • پرورش و پرورش فرهنگ پژوهش از طریق مدیریت کارآمد و مؤثر فعالیتهای پژوهشی تحصیلات تکمیلی
  • برای کمک به دانشگاه برای تولید فارغ التحصیلان با دانش و مهارت در رفع نیازهای کشور
  • برای بهبود کیفیت برنامه های تحصیلات تکمیلی و در نتیجه کاهش نیاز به آموزش کارشناسی ارشد خارج از کشور
  • برای افزایش جمعیت دانشجویی بین المللی و مشارکت در بین المللی UPM از طریق تشدید آموزش انتشار و پژوهش برای کارمندان.

مدرسه تجارت Putra


مدرسه بازرگانی پوترا  - که قبلاً دانشکده مدیریت تحصیلات تکمیلی بود ، در Universiti Putra مالزی ، Serdang.

در این حین بد نیست هم سری به مقاله دانشگاه upm مالزی در وب سایت مشاوره شریف بیندازید، PUTRA اولین برنامه تجاری در مالزی شد که از طرف انجمن پیشرفت دانشکده های تجاری دانشگاه (AACSB) اعتبار دریافت کرد.

سایر برنامه های تجاری معتبر توسط AACSB شامل هاروارد ، دانشکده بازرگانی لندن ، وارتون ، دانشگاه وارویک و ییل است. فقط پنج درصد از برنامه های تجاری در جهان از اعتبار AACSB برخوردار هستند. 

پوترا توسط یک بنیاد غیرانتفاعی ، دانشکده تجارت YAYASAN PUTRA - به عنوان یک نهاد خصوصی با منافع عمومی تأسیس شده است.

مراکز

مرکز تصویربرداری هسته ای تشخیصی


این واحد کوچک در سال 2003 به عنوان بخشی از بخش تصویربرداری ، دانشکده پزشکی و علوم بهداشتی دانشگاه Universiti Putra مالزی آغاز شد. متعاقباً ، این واحد به عنوان بخشی از دفتر رئیس و مجدداً به عنوان واحد تصویربرداری هسته ای بازسازی و دوباره ساخته شد.

در سال 2008 ، تحت برنامه نهم مالزی ، مرکز پروژه تصویربرداری هسته ای تصویب خود را از وزارت آموزش عالی مالزی دریافت کرد. این پروژه از سال بعد آغاز شد و 11 ماه زمان برای تکمیل و به بهره برداری رسید.

در تاریخ 1 آوریل 2010 ، این مرکز فعالیت خود را آغاز کرد و اولین تجهیزات PET CT شد که با ارائه خدمات به مردم ، تحت نظارت وزارت آموزش عالی برای آموزش ، یادگیری و توسعه تحقیقات قرار گرفت.

در گذشته نگر ، در مرحله اولیه توسعه ، این واحد فعالیت های آموزشی را در برنامه های تصویربرداری تشخیصی در سایر مؤسسات منتهی به شبکه های علمی و پژوهشی خوب انجام داده است. فعالیت های پژوهشی این واحد تا حدودی توسط شرکای بین المللی از طریق مالی و غیر پشتیبانی می شود.

مساعدت مالی از جمله Ospedale Niguarda ، میلان ، ایتالیا ، بنیاد تحقیقات انكولوژی ، ایتالیا و آژانس بین المللی انرژی اتمی اتریش. این واحد همچنین همکاری های تحقیقاتی با سایر موسسات و بیمارستان های محلی آغاز کرد.

 

 

آخرین مطالب