یکی از ساکنان کالیفرنیای جنوبی این هفته یک شکایت دسته جمعی را در دادگاه فدرال تنظیم کرده است و ادعا می کند که یک شرکت جمع آوری زباله به دلیل تعلیق خدمات جمع آوری زباله به دلیل اعتصاب کارگران، به دریافت هزینه از مشتریان خود ادامه داده است.
برای چند هفته در اواخر سال 2021 و اوایل سال 2022، هیچ برنامه ریزی برای جمع آوری زباله در بخش هایی از شهرستان سن دیگو که از Republic Services، یکی از شرکت های تابعه Allied Waste Systems مستقر در فونیکس، برای دفع زباله استفاده می کند، وجود نداشت. توقف در خدمات اندکی پس از آن آغاز شد که مقامات خدمات جمهوری قصد خود را برای اعتصاب در اواسط دسامبر اعلام کردند. به گزارش رسانه های محلی، حدود 250 کارگر حدود یک ماه است که تا رسیدن به توافق شرکت و اتحادیه کارگران دست به اعتصاب زده اند.
طبق دادخواستی که روز سه شنبه در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه جنوبی کالیفرنیا توسط وکلای مدافع Qihai Chen ساکن سن دیگو ارائه شد، زباله ها در خانه ها و مشاغل "بی پایان" در طول اختلاف انباشته شده اند. این دادخواست می گوید که این مشکل با تجمع سریع زباله در تعطیلات زمستانی تشدید می شود.

در این کت و شلوار آمده است: «ضایعات شامل اجزای غذایی زیست تخریب پذیر و سایر موادی است که موش ها و سوسک ها را جذب می کند. «انباشت زباله همچنین منجر به ایجاد بوی وحشتناکی شده است که آرامش و لذت جوامع را تحت تأثیر قرار داده است.
این پرونده گفت که 20 دسامبر اولین روزی بود که هیچ برنامه ریزی برای حذف زباله در منطقه چن انجام نشد. مطالبات هفتگی بعدی تا اواسط ژانویه نیز رخ نداده است.
چن در این دادخواست ادعا میکند که صورتحسابهای خدمات جمعآوری زباله در این مدت همچنان به دست میآیند.
در اسناد دادگاه آمده است: «علیرغم عدم ارائه خدمات در دسامبر 2021 - ژانویه 2022، از شاکی به نرخ عادی برای مدت زمانی که متهم ALLIED موفق به جمع آوری زباله ها نشده بود، اتهام شد. این دادخواست افزود: این حساب ها "به هیچ وجه متناسب نبودند".
پس از پایان اعتصاب کارگران پسماند در اوایل ماه جاری، ایستگاه خبری محلی KSWB-TV اعلام کرد که خدمات جمهوری به صورت موردی به مشتریان خود بازپرداخت می کند.
هنگامی که در روز پنجشنبه با Republik Services تماس گرفته شد، گفتند که در مورد دعاوی در حال رسیدگی اظهار نظر نمی کنند، اما هدف قرار داده اند. نیوزویک به بیانیه ای که هفته گذشته درباره نحوه رسیدگی به مسائل صورتحساب در هنگام قطع خدمات منتشر کرد.
این شرکت گفت: "همانطور که هفته گذشته اعلام کردیم، از مشتریانی که در مورد خدمات یا فاکتورهای خود سوالی دارند خواسته می شود تا فرآیند استاندارد خدمات مشتری را دنبال کرده و با شماره 9400-421 (619) تماس بگیرند. ما تشخیص میدهیم که برخی از مشتریان ممکن است خدمات متفاوتی از سایرین دریافت کرده باشند، بنابراین موقعیتهای فردی را به صورت موردی مدیریت خواهیم کرد.
[ad_2]
مقالات مشابه
- همه چادری 7-قطعه مجموعه ای است که بیش از 60 درصد در macy's — اما فقط برای یک مدت زمان محدود
- از دست رفتن به دفتر ؟ این سایت شبیه سازی کار صداهای
- "پالم اسپرینگز" پر است از صحرا رفت و آمد مکرر Vibes
- اپل هل دادن تولید کنندگان برای کاهش تولید تاخیر برای آیفون 5G محدوده Nikkei گزارش
- بنگال به پایان می رسد برخورد با مرکز بیش از COVID-19 تیم اطمینان همکاری
- شدت آبله، در "1883" توسط پارامونت + توضیح داده شده است
- میزان پیشقسط مهریه و مبلغ اقساط مهریه چه مقدار است؟
- داو آتی افزایش 100 امتیاز به عنوان وال استریت تلاش می کند برای بازیابی از پنج شنبه زیان
- تسلا می تواند سهام معکوس در سه ماهه چهارم می گوید: عمده خرس که 300 دلار هدف در سهام
- آمازون ممنوعیت پس از آن سازمان ملل متحد ممنوعیت Infinite از کارکنان دستگاه های تلفن همراه