درآمد کارشناس سئو در ایران و خارج

مجموعه های آموزشی سئو با وجود تیم قدرتمند و ماهر، تمامی اصول و قوانین سئو سایت را از طریق کارشناس و مت

توسط ELEMENTORSITE در 18 بهمن 1400
مجموعه های آموزشی سئو با وجود تیم قدرتمند و ماهر، تمامی اصول و قوانین سئو سایت را از طریق کارشناس و متخصص سئو سایت جهت استخدام علاقه مندان عرضه می دارند تا توانایی افراد مشتاق دنیای دیجیتال رونمایی شود و در مدت زمان کمی با گرفتن پروژه های متعدد و قرار گرفتن در رتبه بندی گوگل، به درآمدی بالا برسند. بنابراین یک متخصص سئو میتواند در یکی از این صنعتها تمرکز کند. در مقابل، کارفرما نیز باید به تمام وظایف خود در مورد متخصص سئو عمل نماید. یعنی چه ویژگیهایی موجب میشود که یک محتوا باکیفیت محسوب شود و مورد پسند کاربران باشد؟ آموزش سئو با هدف آگاهی بخشی و اطلاعرسانی در خصوص بهدست آوردن برترین رتبههای نتایج جستجو، افزایش ارتباط بین صفحات و کلمات کلیدی و نمایش هرچه بیشتر صفحات وب سایت در موتورهای جستجو ارائه میشود.
استخدام کارشناس سئو
ببینید، اینکه وب سایت شما دقیقا در چه مدت زمانی سئو شده و در نتایج جستجو دیده شود، الزاما به این مربوط نیست که سئوکارتان چقدر تجربه و دانش داشته باشد. باید به او بگوید که برای فروش و برای رشد مارکتینگش چه کرده است و باید بتواند از ۶ماه آینده کسبوکارش و پیشیگرفتن یا عقبافتادن از رقبایش برایش صحبت بکند؛ یعنی باید بتواند به زبان آن کسبوکار حرف بزند. انتخاب های اشتباه شما مدیر گرامی نقش زیادی در افزایش دلایل بازی در همه حوزه ها و بطور خاص در صنعت سئو داشته است. در مقابلِ تبلیغات پولی یا سایر مدل های بازاریابی تبلیغات آفلاین که ارزش ویژه ایجاد می کنند و بازدهی پایدار را به ارمغان می آورند و این یعنی افزایش بازگشت سرمایه! به نظر من هر دو روش درست است.من خودم سعی میکنم که قیمت را بالا نگه دارم تا ارزش کار پایین نیاید. یکی دیگر از دلایل استفاده از لینکهای خارجی، تبدیل کردن سایت به یک منبع با ارزش است. درست است سئو به 3 بخش تقسیم میشود اما پدیدههایی با نامها سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه هم وجود دارد که در زیر میخواهیم به این دو پدیده بپردازیم. آیا این دو جایگزین همدیگر شدهاند یا صرفا اهمیت سئو در حال دیدهشدن است؟ به نظر من هر دو روش درست است. فقط ای کاش پدر مادرا هم بچه هاشونو محدود به مشاغل دولتی و دکتر مهندس نکنن و بچه ها رو لوس و پرتوقع از جامعه بار نیارن… هم است و مهمتر از همه اینها، قصه برند است.
استخدام کارشناس ارشد سئو
آن زمان من در حال تحقیق روی برند بودم و به این نتیجه رسیدم که اگر برندینگ را در کنار سئو قرار بدهید، پاسخ مثبت میگیرید. البته نه به صورت اینکه هر روز محتوایی ایجاد شود، بلکه محتوا باید کاربرپسند و مرجع باشد. حرف من این است که کاربرپسند بنویسید و کلمات مورد نظرتان را بهصورت منطقی در متن به کار ببرید. با همه این توضیحات، در حال حاضر شاهد نوعی سردرگمی در ارتباط با تولید محتوا هستیم؛ گاهی میگویند که محتوا را به نوعی تولید کنید که موتورهای جستجوی گوگل آن را ببینند و گاهی هم گفته میشود که الگوریتمهای گوگل را کنار بگذارید و محتوا را کاربرپسند تولید کنید؛ واقعا کدام روش درست است؟ تولید پادکست به ویژه اگر با خلاقیتهایی همراه باشد، میتواند ظرف مدت کوتاهی جای خود را در بین کاربران باز کند. حتی سئوکارها به صورت فردی کار میکنند و اصلا سیستمی برای کار گروهی در این زمینه وجود ندارد. سئو به زبان ساده چیست؟ حالا بریم ادامه مطلب قبل» شما اگر در طی یک سال حداقل 10 تا کلمه رو سئو کنید و قیمت کلمات به صورت میانگین 10 میلیون تومان باشد شما سالی 100 میلیون تومان از سئو درآمد دارید. فکر میکنم که حتی اگر کرونا هم تمام شود، این رشد و رویکرد به سئو همچنان ادامه خواهد داشت چون تبدیل به یک رفتار شده است. خود من اگر متناسب با کارایی که دارم، دستمزد دریافت نکنم، آن پروژه را قبول نمیکنم، چون به تناسب دستمزد، کیفیت کار را هم حفظ میکنم. مسئله دیگر اینکه در ایران، سئوکارها به مشاوره های خود گوگل توجهی نمیکنند و سئو در ایران خلاصه شده در لینکسازی و محتواسازی. بخش دشواراین کار، ایجاد محتوایی است که هم برای افراد و کاربران جستجوگر مفید باشد و هم الگوریتم گوگل سازگاری کامل با الگوریتم گوگل داشته باشد. روبیکا الان معروف و مشهور است اما به چه مشهور است؟ بسیاری از کارجویان که دانشجو هستند یا کسانی که مشغلههای کار و زندگی دارند امکان کار تمام وقت را ندارند؛ به همین دلیل به دنبال آگهی استخدام پاره وقت هستند. چرا که امروزه همه دنبال یک کسب و کار پولساز و ناب هستند. بنابراین احساس خوبی از آن نداشتم و حتی توییت کردم که چرا چنین جوی وجود داشته. وقتی در خبرگزاریها دائما از برندی صحبت بشود اما در وبسایتش محتوایی منتشر نکند یا در شبکههای اجتماعی حضور پررنگی نداشته باشد، نهتنها برای گوگل که از ابزار هوش مصنوعی استفاده میکند بلکه برای عموم مردم هم چنین برندی مشکوک خواهد بود.
کارشناس سئو (بهینه‌سازی سایت)
چنین قصهای ساختهاند. در ایران قصههای برند موفق زیادی نداریم، در حالی که خود این قصهها بهترین محتوا هستند. پس استانداردی برای تعداد محتوایی که یک برند تولید کرده و مثلا روی وبسایتش منتشر میکند، وجود ندارد؟ پس باید سگمنت مشخص شود و بدانیم که محتوا را به چه کسانی عرضه میکنیم. پس یک سئوکار باید استراتژی مارکتینگ یک کسبوکار را بداند، چون سئو بهتنهایی حتی اگر لینک و رتبه یک هم بشود، بدون اینکه برای کسبوکار فروشی ایجاد کند، به هیچوجه کارایی لازم را ندارد. خلاصه فعالیت شغلی. استخدام سئوکار خانم جوان و مجرد ترجیحا دارای سابقه کار ، مسلط بر سئو، وردپرس، ووکامرس و نرم افزارهای گرافیکی، خلاق و … شرایط و نیازمندیهای استخدام کارشناس تولید محتوا، مزایا و معایب این شغل و بازار کار و آیندهی آن، از جمله محورهای اصلی این مقاله هستند. سایتهایی مانند Elance یا ODesk تقریبا همه چیز را تحت پوشش قرار میدهند از جمله محتوا نویسی، ایجاد طرح گرافیکی، برنامهنویسی، و ورود دادهها. وبجار، محیطی پویا و صمیمی است که در آن همه چیز برای بالندگی فراهم است. این بحث روانشناسی بسیار مهم است و در ایران کمبودش بهشدت احساس میشود، چون در ایران کار تیمی مفهوم جاافتادهای نیست. نکته اساسی این است که شهرت خوب است اما مهم است که برندها به چه چیزی مشهور میشوند. در این مورد لینکهای نوفالوو مؤثر هستند و از ورود لینکهای شکسته و یا مضر به سایت جلوگیری میکنند. در مورد اندازه بازار سئو در ایران چه اعدادی وجود دارد؟ یا مثلا دیجیکالا مشهور است اما به چه چیزی مشهور است؟
استخدام سئو کار حرفه ای
اما به این قضیه هم فکر کنید که اگر قرار باشد با یک سایت تبادل لینک داشته باشید، باید تنظیمات را به حالت Dofollow قرار دهید.پس از سایت مقابل هم بخواهید که تنظیمات را بر روی این گزینه قرار دهد. حالت اول بیشتر برای افرادی که سن پایینی دارند توصیه میشود. بنابراین رویکردهای اشتباهی که وجود دارد، علاوه بر لینکسازیهایی که انجام میشود و نباید انجام شود، یکی این است که همه فکر میکنند که فقط باید سئو را داشته باشند. دستمزد سئوکارها در بازار ایران از ۳ تا ۴میلیون تومان شروع میشود و تا حدود ۱۳میلیون تومان میرسد. ازجمله ابزارهایی که در این گونه مشاغل کاربرد دارند، وبسایت، ایمیل، اینستاگرام و تلگرام را میتوان نام برد. از یک کلاس ۳۰ نفره، معمولا دو سه نفر نصب دارند. در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم و کنجکاوی ذهن شما را در باره ی اینکه وظایف یک سئو کار چیست ؟ در ایالات متحده میانگین شنیدن رادیو به طور سرانه ۲ ساعت در روز است. منظورم گفتوگوی مدیرمسئول شنبه و یک نفر دیگر با مدیرعامل اسنپ است. از یک کلاس ۳۰ نفره، معمولا دو سه نفر نصب دارند. تولید محتوای سایت متنی و تصویری، دو مهارت اصلی سئوکار برای ارتقا رتبهی سایت در گوگل به شمار میروند. بهترین نوع لینکسازی نیز باید با در نظر گرفتن دو عامل مرتبط بودن و اعتبار انجام شوند. این موارد شامل فعالیت در شبکه های اجتماعی، لینک سازی و پست مهمان است.
آخرین مطالب