خرید یوسی پابجی از بهترین سایت پابجی

جلیقه بپوشید ، آنها از شما خرید یوسی پابجی محافظت می کنند   آیا می خواهید حتی بیشتر محافظت شوید؟ جلیقه

توسط ELEMENTORSITE در 23 فروردین 1400

جلیقه بپوشید ، آنها از شما خرید یوسی پابجی محافظت می کنند

 

آیا می خواهید حتی بیشتر محافظت شوید؟ جلیقه بپوشید. بازیکنانی که زره یا کلاه ایمنی ندارند آسیب پذیر هستند و ضربات زیادی می خورند. اگر می خواهید از خود محافظت کنید ، خرید یوسی پابجی جلیقه بپوشید و قبل از مرگ می توانید گلوله های بیشتری بخورید و دوام بیشتری داشته باشید. جلیقه ها در نقشه پراکنده شده اند و همچنین سه سطح اصلی وجود دارد که جلیقه های سطح 3 بیشترین محافظت خرید یوسی پابجی را دارند. پوشیدن جلیقه بهتر از نداشتن جلیقه است و ترتیب اجرای و عملکرد آنها به شرح زیر است:

 

جلیقه پلیس - سطح 1: خسارت را 30٪ کاهش می دهد و 200 دوام دارد

 

جلیقه پلیس - سطح 2: خسارت را 40٪ کاهش می دهد و دارای دوام 220 است

خرید یوسی پابجی موجوشاپ

جلیقه نظامی - سطح 3: 55٪ آسیب را کاهش می دهد و 250 مقاومت دارد

 

اگر جلیقه نظامی بپوشید ، می توانید چهار بار با Kar98k شلیک کنید. بسته به سلاح ، تک تیراندازها می توانند با دو شلیک شما را بکشند. یکی از بهترین راه های پیشرفت در PUBG بازی منظم است و جلیقه ها به شما امکان می دهند بیشتر دوام بیاورید و گلوله های بیشتری قبل از مرگ بمیرید. این وقت اضافی در بازی به شما این امکان را می دهد تا مهارت های خود را تقویت کنید تا هر بازی خرید یوسی پابجی کمی بیشتر دوام داشته باشد و امیدوارم که کشتارهای بیشتری داشته باشید.

 

یوسی پابچی از بهترین سایت خرید یوسی

 

بازیکنان درها را باز می کنند و وقتی درهای یک ساختمان باز می ماند ، حدس بزنید چه اتفاقی می افتد: مردم می دانند که شخصی داخل ساختمان است. این بازیکنان ممکن است قبلاً ساختمان را ترک کرده باشند ، اما مطمئن باشید سایر بازیکنانی که درب باز را وارد ساختمان می کنند هوشیار خواهند بود. بستن پشت سر یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید برای بهبود PUBG خود انجام دهید. بسته شدن در باعث می شود بازیکنانی که ناگهان وارد ساختمان می شوند را شکست دهد. در حالت ایده آل ، شما می خواهید خود را در ساختمان قرار دهید تا از عنصر غافلگیری استفاده کنید. دو زمینه خرید یوسی پابجی اصلی که مردم بر آنها متمرکز شده اند:

 

ورودی روشن است

 

ره‌پله

 

هنگامی که بازیکن از در یا پله ها می دوید خرید یوسی پابجی ، او را متعجب کنید و آنها را بکشید. استفاده از عنصر تعجب یکی از بهترین راه ها برای ارتقا بازی شماست. من به شما توصیه می کنم کارت ها را یاد بگیرید ، هنگام بازی فیلم های دیگران را تماشا کنید و مطمئن شوید که درب پشت سر خود را می بندید. اگرچه با ماندن در خانه بیشترین کشتار را نخواهید داشت ، اما مطمئناً می توانید برخی از قربانیان ناآگاه را از بازی خارج کنید.

یوسی پابچی

 

پشت بام خانه ها از زمین بالاتر برای شکست دادن دشمنان استفاده کنید

 

کارت ها دارای زمین های بالایی هستند که به شما امکان می دهد از لحاظ تاکتیکی از دشمن خود پیشی بگیرید. این مناطق تپه ها و کوه ها و همچنین ساختمانهای بلند است. وقتی خرید یوسی پابجی به این مناطق می روید ، در نقش یک تیرانداز بازی کنید که باید بازیکن را به سمت پایین زمین هدایت کند. شما به یکی از موارد زیر احتیاج دارید:

 

تفنگ تک تیرانداز

 

کتف

 

 بازیکنانی که از زمین های مرتفع استفاده می کنند از این مزیت برخوردار خواهند بود ، اما در این مرحله رقابت زیادی نیز خواهید یافت. دره ها یا کوه های میرامار در Sanhook مکان های عالی برای تمرین این روش هستند. پرتاب نارنجک ؛ ابتدا نارنجک را روی ساختمان بیندازید

 

دشمنان را می توان با یک گلوله نابود کرد خرید یوسی پابجی ، اما چرا دشمنان خود را با نارنجک منفجر نمی کنید؟

 

 یادتان هست چگونه مجبور شدید کمرتان را ببندید؟ خوب ، اگر وارد ساختمانی شدید و گروهی از بازیکنان را دیدید ، یک نارنجک انداخته و فرار کنید. نارنجک راهی عالی برای از بین بردن برخی از قتلهای غیر منتظره و مجبور کردن بازیکنان به ترک اتاق یا ساختمان است. اگر یک تاکتیک هستید ، نارنجک را به داخل اتاق بیندازید و موقعیت خود را بگیرید در حالی که می خواهید وارد ساختمان یا اتاق شوید ، می توانید نارنجک را پرتاب کنید ، باند را بکشید و ببینید که چه کسی حریف نارنجک خواهد بود! مطمئن باشید هیچکس ساختمانهای کوچک خصوصاً گزینههای مناسب برای نارنجک و همچنین اتاقهای کوچک هستند. اگر ساختمان یا اتاق بیش از حد بزرگ باشد ، دشمنان احتمالاً راهی دیگر برای یافتن و حمله به شما پیدا می کنند. در بازی با نارنجک بیشتر تمرین و آزمایش کنید تا یاد بگیرید چگونه از آنها به نفع خود استفاده کنید.

 

در پایان بازی از تقویت کننده ها (تقویت کننده و انرژی) استفاده کنید

 

در هر زمان از بازی می توانید از Boost استفاده کنید. مسکن ها و نوشیدنی های انرژی زا راهی عالی برای کسب مزیت رقابتی و دستی عالی است ، اما بسیاری از بازیکنان خود را بدون این تقویت کننده ها می یابند. اگر جزو 15 بازیکن آخر هستید باید در پایان بازی از آنها استفاده کنید. می پرسی چرا؟ زیرا هرگونه برتری در پایان بازی می تواند به شما در داشتن قدرت برتری و از بین بردن بازیکنان کمک کند. تقویت کننده ها شامل تقویت کننده های سلامتی هستند که سلامتی شما را بهبود می بخشند و می تواند به معنای تفاوت بین خرید یوسی پابجی امکان شلیک مجدد و برنده شدن یا مردن ضربه بعدی باشد.

 

در بوته ها پنهان شوید

 

 هیچ کس نمی خواهد بازیکنی باشد که مخفی شود و به سمت بازیکنان دیگر شلیک نکند. اگر نمی توانید گام درستی بردارید نمی خواهید ناامید شوید ، بنابراین روی یک کپو خوب سرمایه گذاری کنید. بسیاری از بازیکنان در بوته ها پنهان می شوند و بازیکنان خرید یوسی پابجی دیگر را از خود دور می کنند. بوته ها کاملا شما را پنهان نمی کنند ، اما بسیاری از بازیکنان بو می گیرند

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن