خرید جعبه گل رز جاودان موزیکال؛ موسیقی عشق

جعبه گل رز جاودان موزیکال موسیقی عشق را برایتان می نوازد. همه چیز از یک فیلم سینمایی شروع شد. فیلمی با نام دیو

توسط ELEMENTORSITE در 18 مهر 1400

جعبه گل رز جاودان موزیکال موسیقی عشق را برایتان می نوازد. همه چیز از یک فیلم سینمایی شروع شد. فیلمی با نام دیو و دلبر که در آن از یک گل رز زیبا با نام رز جاودان نام برده شد. مخاطبان شاید اولین بار بود که نام رز جاودان را می شنیدند.

رز جاودان یک سبک از گل آرایی است. گل رز جاودان در شرایط خاص تولید و در محیط بدون اکسیژن نگهداری می شود. این گل 2 الی 3 سال ماندگاری دارد. اِلمان های مختلفی برای تزیین و زیباسازی آن استفاده می کنند. به طور مثال برای رمانتیک تر کردن گل رز جاودان نت موسیقی را در کنار آن استفاده می کنند. این سبک از گل آرایی به عنوان ترند سال 2020 شناخته شد.

ممکن است بخواهید هدیه ای متفاوت، خاص و لاکچری را به شخصی که دوستش دارید هدیه بدهید. جعبه گل رز جاودان موزیکال بهترین پیشنهاد است.

گل رز جاودان شرایط نگهداری خاصی ندارد. این گل باید به دور از رطوبت و نور مستقیم نگهداری شود تا عمر طولانی تری داشته باشد.

جعبه گل رز جاودان موزیکال؛ ایده ای خاص، لاکچری و متفاوت

جعبه گل رز جاودان موزیکال این ایده نو متعلق به چند سال اخیر است. در سال 2020 میلادی به عنوان زیباترین ترند سال شناخته شد. در سال 1991 میلادی انیمیشنی به نام دیو و دلبر ساخته شد که تصاویر آن هنوز هم دوست داشتنی است. در سال 2017 میلادی هالیوود تصمیم گرفت که یک نسخه سینمایی از فیلم دیو و دلبر را بسازد.

در این سریال پیرزن جادوگر گل رز جادویی را به یک شاهزاده می‌ دهد که به مدت ۲۱ سال عمر می کند. ایده ساخت گل رز با ظاهری طبیعی اما عمر طولانی از این فیلم گرفته شد. این سبک از گل آرایی با نام تجاری گل رز جاودان تولید می شود.

اولین ایده برای ماندگاری بیشتر گل رز در سال 1980 میلادی انجام شد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی روش های ویژه ای برای تولید گل رز جاودان به کار گرفته می شود. در کنار سبک اصلی گل رز، اِلمان های تزئینی جذاب‌تری نیز در کنار آن استفاده می کنند. جعبه گل رز جاودان موزیکال جذاب ترین و لاکچری ترین سبک گل آرایی است.

رز جاودان

مراحل ساخت گل رز جاودان موزیکال

محبوب ترین، پرفروش ترین و بهترین نوع گل متعلق به رز است. گلی معطر با ظاهری بسیار خاص که تناژ رنگی بسیار متنوعی دارد. البته گونه رز هلندی در دسته گل های تجاری قرار دارد. از گل رز هلندی برای ساخت جعبه گل رز جاودان موزیکال استفاده می شود.

رز هلندی مقاوم تر است و عمر طولانی تری نسبت به گل های دیگر دارد. گلبرگ هایی مخمل، زیبا و ضخیم دارد.

کشور اکوادور یکی از مطرح ترین کشور ها در زمینه تولید گل رز جاودان است. برند محبوب و مشهور آن ها RoseAmor نام دارد.

مراحل ساخت گل رز جاودان برای چند برند معروف به صورت راز است. اطلاعات و مراحل تولید آن را افشا نمی کنند. طراحی و تولید جعبه گل رز جاودان موزیکال از یک روند کلی تبعیت می کند.

در مراحل مختلف مواد خاصی برای ماندگاری بیشتر گل استفاده می کنند. اولین قدم این است که در آزمایشگاه بر روی بذر آن اصلاحات ژنتیکی انجام می شود. مرحله بعد بذر ها را در شرایط ایده‌آل و ویژه ای پرورش می ‌دهند. زمانی که گل ها به زیبا ترین مرحله شکوفایی رسید دست چین می شوند. سپس گل های رز شکوفا شده را به کارخانه انتقال می دهند.

در مرحله بعد رطوبت کامل گل ها گرفته می شوند. درون ماده ‌ای با ترکیب اتانول قرار می دهند. رنگ دانه گل از بین می رود و گل به طور کامل سفید می شود. گل بی رنگ را در گلیسیرین (به اضافه ترکیبات دیگر) نگه می دارند. سپس آن را در رنگ دلخواه قرار داده تا رنگ به بافت گلبرگ ها نفوذ کند.

شاخه گل رز را درون جعبه ای بدون اکسیژن قرار می دهند. محیط فاقد اکسیژن ماندگاری گل رز جاودان را 2 الی 3 سال افزایش می دهد.

انواع جعبه گل رز جاودان موزیکال

رز جاودان

جعبه گل رز جاودان موزیکال برای سلیقه های مختلف طراحی و تولید می شود. با توجه به سلیقه خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید و هدیه دهید:

خرید جعبه گل رز جاودان موزیکال دستی: روی باکس، شیشه ای شفاف قرار دارد که از جنس پلکسی گلاس ساخته شده است. مقاومت بالایی دارد.

قسمت پایین آن جعبه ای قرار دارد که قطعه پخش موزیک در آن جای داده شده است. یک دسته کوچک یک طرف جعبه قرار دارد. با چرخاندن آن موزیکی آرام و عاشقانه پخش می شود. معمولا با یک یا چند نت ملایم همراه است.

جعبه گل رز جاودان موزیکال هوشمند: محصول جدیدی است که برای پخش موزیک از تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کنند. درون جعبه پایه اسپیکر قرار دارد. به یک نرم افزار مجهز است که به گوشی هوشمند متصل می شود. در نتیجه می توانید موزیک دلخواه را پخش کنید. همچنین می توانید گردش گل را با سرعت پخش موزیک تغییر دهید.

 

جعبه گل رز جاودان موزیکال با نورپردازی: ایده ای ناب و لوکس محسوب می شود. جعبه گل رز جاودان موزیکال را زیباتر نشان می دهد. در هنگام ساخت گل رز جاودان ریسه نوری را درون باکس قرار می دهند. ریسه ها لامپ های کوچک ثابت یا چشمک (رنگی یا تک رنگ) هستند. نورپردازی جعبه را جذاب تر و لوکس تر نشان می دهد. قیمت آن نیز به مراتب نسبت به دو نوع قبلی گران تر است.

 

روش نگهداری از جعبه گل رز جاودان موزیکال

برند های مختلفی در تولید گل رز جاودان موزیکال فعالیت دارند. محصولات برخی از شرکت ها کیفیت پایینی دارند. بنابراین گل رز ظاهری تقریباً پژمرده دارد. برند RoseAmor یک برند شناخته شده است. گل هایی با ظاهری کاملا طبیعی و خاص را تولید می کنند. در نتیجه برند تولیدکننده نقش بسیار مهمی در کیفیت بالای جعبه گل رز جاودان موزیکال دارد.

نکته دیگر به مراقبت و نگهداری شما از گل رز جاودان بستگی دارد. گل رز جاودان را در جای خنک اما خشک، به دور از رطوبت و نور خورشید نگهداری کنید. برای آشنایی بیشتر با رز جاودان و نحوه نگهداری آن به لینک زیر مراجعه کنید.

 https://b2n.ir/z40633

این سبک از گل آرایی در تمام گل فروشی ها موجود نیست. گل فروشی های خاصی اقدام به فروش آن می کنند. به این دلیل که گران قیمت هستند و جزو کالا های وارداتی محسوب می شوند.

موسیقی عشق را با خرید جعبه گل رز جاودان موزیکال در روابط عاشقانه تان بنوازید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن