خرید جعبه کمک های اولیه و نکاتی که باید بدانید

جعبه کمک های اولیه چیست و چه کاربردی دارد؟ خطرات و حوادث در سفرهای گردشگری و به ویژه بازدید در طبیعت بسیار زیا

توسط ELEMENTORSITE در 21 مهر 1399

جعبه کمک های اولیه چیست و چه کاربردی دارد؟ خطرات و حوادث در سفرهای گردشگری و به ویژه بازدید در طبیعت بسیار زیاد است. البته بیشتر اوقات اوضاع می تواند خوب پیش برود و خاطرات خوب باقی بماند. اما ما همچنین باید اتفاقات رخ داده را نیز در نظر بگیریم اگر یکی از همراهان به دلیل حساسیت به گزش حشرات مشکلی داشته باشد یا بریدگی و خراش روی پوست باعث خونریزی شود ، چه می کنید؟


قبل از بروز مشکل ، بهتر است امکان وقوع چنین حوادثی و همچنین تجهیزات و ابزار لازم برای حل این مشکلات و جلوگیری از بروز خطرات بیشتر فراهم شود. در چنین شرایطی داشتن کیف کمک های اولیه ضرورت دارد.


لوازم کیف کمک های اولیه


در این مقاله ابزارهای لازم و البته ضروری را که باید در کیف یا کیف کمکهای اولیه خود داشته باشید به شما یادآوری کرده ایم. بهتر است اکنون فکر کنید تا آنها را برای تجهیز جعبه کمک های اولیه آماده کنید.


چسب زخم و گاز استریل


بعد از خرید جعبه کمک های اولیه با استفاده از گاز استریل می توانید خونریزی ناشی از بریدگی و خراش را کاهش دهید. برای استفاده از چسب می توانید ابتدا اطراف چین را با گاز استریل تمیز کرده و سپس چسب بزنید. سعی کنید برای زخم ها و بریدگی های کوچک و بزرگ از گاز استریل در اندازه های مختلف استفاده کنید.


کرم هیدروکورتیزون


این کرم در رفع خارش ناشی از گزش حشرات بسیار موثر است. دو بسته 1٪ از این کرم را با خود ببرید. این کرم به سرعت خارش و التهاب را کاهش می دهد.


نکاتی در مورد خرید جعبه کمک های اولیه


1- با توجه به تاریخ انقضا داروها ، هر 6 ماه با کنترل دارویی ، داروهای منقضی شده باید از سرویس خارج شده و داروهای دارای تاریخ انقضا جدید جایگزین شوند.


2- نگهداری کیسه نجات در دمای بین 2 تا 30 درجه سانتیگراد ترجیح داده می شود.


3- هنگامی که از چراغ قوه استفاده نمی کنید ، بهتر است قبل از هر برنامه باتری های آن را جدا کرده و با یک چراغ قوه جدید جایگزین کنید.


4- در صورت استفاده از هر یک از تجهیزات موجود در خرید کیف کمک های اولیه اورژانس ، این دستگاه باید در اسرع وقت و قبل از شروع برنامه بعدی تعویض شود.


5- قبل از شروع یک برنامه ، تمام وسایل موجود در کیسه نجات را با لیستی که از قبل تهیه کرده اید بررسی کنید تا دیگر جایی باقی نماند.


6- داشتن نقشه برای یافتن و یافتن مسیر درست در برنامه های کوهنوردی در وهله اول قرار دارد.


موارد احتیاطی برای استفاده از جعبه کمک های اولیه محتویات


تجهیزات پزشکی سدان مد موارد احتیاطی زیادی را در این رابطه بیان کرده است. توجه به این نکته مهم است که محتویات جعبه کمک های اولیه و به ویژه داروهای آن همیشه باید در دسترس کودکان نباشد. علاوه بر این ، برچسب هر دارو باید دارای برچسب باشد تا در صورت استفاده نادرست ، از آن استفاده نشود.


برخی از داروها فقط تا تاریخ معینی قابل استفاده هستند و این بسیار مهم است. زیرا بعد از دوره ثبت شده ، خاصیت خود را از دست می دهد و نه تنها اثر آن از بین می رود ، بلکه می تواند مسمومیت ایجاد کند.


لازم به ذکر است که استفاده از آسپرین و سایر ترکیبات حاوی این ماده شیمیایی می تواند باعث خونریزی در بیماران مبتلا به ناراحتی معده شود. بنابراین بهتر است هنگام استفاده از آنها به این نکته توجه داشته باشید. علاوه بر این ، در مورد قرص های ویتامین C ، به دلیل اسیدی بودن ، احتمال بروز چنین عارضه ای وجود دارد.


 


 



آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن