خرید اینترنتی کتاب زبان اصلی - مستر امین

کتابهای خارجی چاپ شده توسط سایت آی آی کتاب همانند کتاب اورجینال و اصلی بوده و هیچ تفاوتی با نسخه اصلی ندارد. ا

توسط ELEMENTORSITE در 4 مهر 1400
کتابهای خارجی چاپ شده توسط سایت آی آی کتاب همانند کتاب اورجینال و اصلی بوده و هیچ تفاوتی با نسخه اصلی ندارد. اگر اهل خواندن کتاب به زبان اصلی هستید این بخش از فروشگاه کتاب بزرگسال را به هیچ وجه از دست ندهید. هر یک از این منابع به نوعی یک گنج پنهان و البته دست یافتنی است که نقشه رسیدن به آن یادگیری زبان انگلیسی به عنوان مهم ترین پل ارتباطی دنیای کنونی برای ایجاد تغییر و تحول در زندگی شخصی و کاری است. اما در این میان هستند ناشرانی که با چاپ کتاب با کیفیت بالا و کاغذ مرغوب به دوستداران کتاب زبان اصلی و انگلیسی کمک بسیاری می کنند. در میان مهمترین ویژگیهای Family and Friends میتوان به مواردی مانند روشهای قدرتمند برای تقویت هر چهار مهارت، منابع دیجیتالی فوقالعاده، برنامه گام به گام برای تقویت تلفظ، مهارتهای اجتماعی و آهنگ و تمارین تعاملی اشاره کرد. سپس با کلیک کردن بر روی گزینه جست و جو، سایت ایران پیپر به دنبال کتاب شما در میان آرشیو خود خواهد گشت.

خرید کتابهای زبان اصلی

خرید اینترنتی کتاب زبان اصلی ایران پیپر از قبل تخفیف را بر روی تمام کتاب های خود اعمال کرده است. اما در صورت عدم وجود این کتاب ها نیز می توانید آن را به تیم ایران پیپر سفارش دهید. برای خرید رمان انگلیسی اورجینال میتوانید به سایتهای معتبری نظیر ایران پیپر مراجعه کنید که برخی از آنها در داخل ایران نیستند اما نسخههای الکترونیکی این رمانها را در سراسر جهان به فروش میرسانند. اما برخی سایتها نظیر آمازون علاوه بر نسخه کاغذی، نسخه الکترونیکی این کتابها را نیز برای فروش منتشر میکنند. ولی اینبار ما در زمینه مدیریت فردی به شما کتاب های خیلی مهم و به درد بخور معرفی می کنیم که با خواندن این سری از کتاب ها می توانید هم زبان انگلیسی خودتان را تقویت کنید و هم با سبک زندگی برخی از نویسندگان انگلیسی زبان آشنایی پیدا بکنید. این مجموعه ۷ جلدی توسط انتشارات معروف Pearson به چاپ رسیده است و به جرات میتوان آن را به یکی از بهترین انتخابها برای آموزش به کودکان معرفی کرد. ایبوک رالی با حذف این قفل، فایل اورجینال کتاب را بدون محدودیت زمانی برای مطالعه در اختیار شما قرار می دهد. را دارد و شما می توانید این کتاب ها را تهیه کنید.سفارش کتاب زبان اصلی پس از پرداخت طی ۱۲ ساعت لینک دانلود در اختیار شما قرا می گیرد. در صورتی که کتاب شما در سایت موجود باشد، لینک دانلود آن به همراه تصویر کتاب در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود کنید. ایبوک رالی این کتابها را تا ۸۰ درصد پایینتر از قیمت اصلی در اختیار شما قرار میدهد. این سایت آرشیوی ۶ میلیونی از کتاب های زبان اصلی را دارد و شما می توانید این کتاب ها را تهیه کنید. این بن تخفیف را باید تا یک ماه پس از خرید کتاب خود استفاده کنید. آی آی کتاب بخشی توضیحی برای اینکه به راحتی بتوانید به دنبال کتاب خارجی مورد نظر خود بچرخید و آن را بیابید برای شما تهیه کرده است که می توانید آن را در این قسمت بخوانید. شما می توانید مشخصات کتابی را که مد نظرتان است به پشتیبانی سایت آی آی کتاب اطلاع دهید. سایت آی آی کتاب این امکان را فراهم کرده و با چاپ آنها در ایران، بسرعت جدیدترین کتابهای منتشر شده را در اختیار شما قرار می دهد.

فروشگاه کتاب زبان اصلی

سایت ایران پیپر جزو سایت هایی است که این کتاب ها را در اختیار کاربرانش قرار داده است. برای استفاده از کتاب های رایگان ایران پیپر، باید آن را در لیست کتاب های رایگان جست و جو کنید. برای دریافت تخفیف در هنگام خرید کتاب از سایت ایران پیپر نیاز به انجام مراحل خاصی نخواهید داشت. این گروه پس از تخمین قیمت آن را در اختیارشما قرار داده و شما با پرداخت هزینه می توانید لینک دانلود کتاب مورد نظرتان را دریافت کنید. سلام خسته نباشید من این کتاب رو میخواستم از طریق این لینک بالا وارد کانالتون شدم ولی متاسفانه فقط نسخه خارجیش اونجا بود بعد که کامنت اون دوست مون رو خوندم متوجه شدم از تو کانال پاک کردین لطفا میشه بفرستین به ایمیلم خیلی گشتم پیداش نکردم اگه زحمتی نبود لطف کنید بفرستید برام مرسی.❤? این نسخه در سال 2020 ادیت و ویرایش شده و بعد از به روز رسانی توسط انتشارات کادوسه به چاپ رسیده است. اگر بعد از جست وجوی کتاب مورد نظرتان با گزینه سفارش کتاب رو به رو شدید، باید کتابتان را به سایت ایبوک رالی سفارش دهید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن