حزب جمهوری‌خواه با افزایش فعالیت‌های آمریکای لاتین، دموکرات‌های آسیب‌پذیر مجلس نمایندگان در تگزاس را هدف قرار می‌دهد

[ad_1] لقمه ای برای شکرگزاری در مک آلن.کارناوال نجات کودکان و رانندگی با اسباب بازی در لاردو.کارگاه ارز دیجیت

توسط ELEMENTORSITE در 26 آذر 1400
[ad_1]

لقمه ای برای شکرگزاری در مک آلن.

کارناوال نجات کودکان و رانندگی با اسباب بازی در لاردو.

کارگاه ارز دیجیتال و جشن کریسمس برای یک ژاکت زشت با رقص فولکلوریکو در سن آنتونیو.

این رویدادهای عمومی با هدف لاتین تگزاس جنوبی در این فصل تعطیلات توسط یک غیرانتفاعی یا حتی دموکرات ها اداره نمی شود، بلکه توسط کمیته ملی جمهوری خواه (RNC) با مشارکت گروه های محلی جمهوری خواه اداره می شود.

RNC می‌گوید مراکز اجتماعی آن بخشی از یک تلاش چند میلیون دلاری در سراسر کشور برای دسترسی به جوامع اقلیت محلی برای تعامل با آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار، اسپانیایی‌ها، آمریکایی‌های آسیا-اقیانوسیه و آمریکایی‌های بومی هستند.

از 10 مرکز اجتماعی که RNC در سراسر کشور افتتاح کرده است، چهار مرکز در تگزاس هستند و تعداد بیشتری در سال 2022 ارائه خواهند شد.

ردپای فزاینده جمهوری خواهان در جوامع آمریکای لاتین در جنوب تگزاس پس از آن اتفاق می افتد که دونالد ترامپ در سال گذشته از حمایت گسترده ای در میان جوامع مرزی برخوردار شد، حتی بر برخی از مناطقی که هیلاری کلینتون را در سال 2016 انتخاب کردند، غلبه کرد.

جمهوری خواهان می توانند از یک فرصت بسیار واقعی قبل از رقابت میان دوره ای 2022 استفاده کنند. نظرسنجی هفته گذشته وال استریت ژورنال نشان داد که رأی دهندگان اسپانیایی زبان به طور مساوی بین دو حزب تقسیم شده اند و 37 درصد گفته اند که از یک نامزد دموکرات کنگره حمایت خواهند کرد. 37 درصد گفتند که از یک جمهوری خواه حمایت خواهند کرد و 22 درصد تصمیم نگرفتند.

الکس کوهلر، مدیر ارتباطات در جنوب غربی RNC گفت: «ما واقعاً از آنچه در جنبش آمریکای لاتین به سمت جمهوری‌خواهان می‌بینیم هیجان‌زده هستیم. نیوزویک.

برای حزب جمهوری خواه، بهبودهای 2020 تقویتی برای "فرصتی برای رفتن به آنجا و مداخله و شناخت مردم در آن جوامع" بود.

در حال حاضر، این حملات شامل 20 کارمند تمام وقت در تگزاس، 477 دوره آموزشی برای رهبری جمهوری خواهان، و 408000 رأی دهنده ای است که ما با آنها تماس گرفتیم، که داوطلبان 98 درصد از این تماس ها را انجام دادند.

تماس های سنتی - تماس های تلفنی و ضربه زدن به درها - همیشه بخش مهمی از مشارکت رای دهندگان خواهد بود. اما جمهوری خواهان اسپانیایی تبار می گویند آنچه برای دستیابی به رأی دهندگان آمریکای لاتین، که حزب جمهوری خواه آنها را جدید و متقاعدکننده می یابد، مهم است، صرف زمان برای ایجاد روابط واقعی است.

آن وقت و تنها در این صورت است که گفتگو می تواند به سیاست تبدیل شود.

سس مخفی برای جامعه آمریکای لاتین، چه مکزیکی یا پورتوریکویی، وقتی می بینید که این کشورها رای دهندگان را در خانه بسیج می کنند، در مورد روابط و اعتماد است. اعتماد کنید«آرتمیو مونیس، رئیس فدراسیون جمهوری‌خواهان اسپانیا در تگزاس گفت.

و این به معنای تغییر رویکرد از روش های قبلی است.

مونیز گفت: "روش قدیمی کار برای حزب جمهوری خواه برای مردی با کت و شلوار و کراوات است که در آن سوی مسیرها زندگی می کند تا در امن ترین کلوپ کشور کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند، اما هرگز در جامعه حضور نداشته است." "این کار نمی کند."

اما اکنون، با تورهای غذای کنسرو شده در سراسر ایالت، رویدادهایی برای مادران در مورد نحوه مشارکت در سیاست، نمایشگاه های شغلی، و حتی کلاس درجه دوم ایمنی اسلحه برای مبتدیان، جمهوری خواهان به طور فزاینده ای با جامعه جایی که هستند ملاقات می کنند. مناطق شهری مانند سن آنتونیو.

دانیل گارزا، مدیر اجرایی ابتکار LIBRE، که سال‌ها چنین کاری را با موفقیت انجام می‌دهد و باعث ناراحتی دموکرات‌ها شد، مونیس بدون اینکه از او سؤالی شود، تکرار کرد.

او گفت: "شما نشان می دهید که به بخشی از جامعه، تعامل با جامعه و ایجاد آن دانش اهمیت می دهید." نیوزویک. "این فقط در مورد اتصال نیست. مرحله دوم این است که «چرا ایده‌های من بهتر است؟» و برای اینکه درست باشد، اعتماد کنید. ایجاد این اعتماد کنید آنها صادقانه در گذشته با جامعه کار وحشتناکی انجام داده اند."

مونیز گفت که در حالی که حزب جمهوری خواه در گذشته وزارت کشور بود، ایجاد روابط آنها اکنون تأثیرگذار است.

او درباره این احساس که دولت بایدن در دریا گم شده و مرزها را خراب کرده است، گفت: «وقتی طرف مقابل توپ را رها کند کمک می کند. به همین دلیل است که جمهوری خواهان در این شهرستان ها موفقیت هایی داشته اند.»

اگر انتخابات 2020 و عملکرد در تگزاس جنوبی برای جلب توجه دموکرات ها کافی نبود، دشواری چشم انداز میان مدت 2022 باید با دموکرات هایی مانند ویسنته گونزالس و هنری کوئلار با انتخاب مجدد روبرو شود.

پس از اینکه جمهوری خواهان با کمک یک دموکرات سابق که از آن زمان احزاب خود را تغییر داده است، حوزه انتخابیه خود را تغییر دادند، گونزالس تصمیم گرفت برای حوزه پانزدهم کنگره نامزد نشود و به جای آن برای سی و چهارمین امن تر، که اکنون شامل محل اقامت او و صدها هزار رای دهندگان فعلی او می شود، نامزد شد. .

او چندان نگران نتیجه انتخابات 2020 یا افزایش تعهد جمهوری خواهان اسپانیایی زبان نیست.

او گفت: «واقعاً احساس می‌کنم که این یک ناهنجاری است نیوزویک. من می بینم که تعداد بیشتری از کارگران در تگزاس جنوبی فکر می کنند که می توان آنها را فریب داد.

گونزالس گفت، از آنجایی که سرشماری اخیر بودجه تگزاس جنوبی را کاهش می دهد و فرماندار گرگ ابوت مدیکید را در طول همه گیری گسترش نمی دهد، منطقه او از نظر پزشکی بیشترین آسیب را دیده است. او قانون جدید محدودکننده انتخابات را «قانون سرکوب رأی دهندگان» خواند که برای اولین بار بر رای دهندگان در مرز تأثیر می گذارد.

گونزالس از دموکرات بودن فرار نمی کند. او معتقد است که رای دهندگان مزایای ملموسی را از طرح نجات ایالات متحده و قانون زیرساخت ها خواهند دید که به گفته او تا آوریل یا مه، مدت ها قبل از نزدیک شدن به انتخابات، منجر به بیل زدن در زمین خواهد شد.

اما او شکایت دارد که باید توسط طرف شناسایی شود.

من یکی از مستقل‌ترین اعضای کنگره، میانه‌رو و دو حزبی هستم و از اینکه باید با یک «D» یا «R» روی یقه‌مان شرکت کنیم، متنفرم.»

وی افزود: ما باید با A کار کنیم زیرا همه ما آمریکایی هستیم.

اما این همان چیزی است که همتای میانه رو گونزالس، هنری کوئلار، دموکرات، گفت. نیوزویک وی خاطرنشان کرد که جمهوری خواهان فعالیت های خود در آمریکای لاتین از جمله دفتر جدید در منطقه خود را بهبود بخشیده اند.

او گفت: «آنها مراکز RNC در لاردو و جاهای دیگر دارند»، با اشاره به اینکه گاهی اوقات دامنه آنها غیرقابل انکار است، و «در مکالمات تلفنی با حزب ملی دموکرات به آنها می گویم، همه باید به تگزاس جنوبی توجه کنید. ''

کوئلار گفت، جمهوری‌خواهان در مرز از دو چیز استفاده کردند: اینکه دموکرات‌ها مشاغل نفت و گاز را از بین می‌برند و اینکه آنها از محرومیت پلیس حمایت می‌کنند، که برای اسپانیایی‌هایی که به عنوان کلانتر، پلیس یا گشت مرزی کار می‌کنند تنفر است.

او گفت: «وقتی فکر می‌کنند کارشان را می‌گیرید، بر تفکر مردم تأثیر می‌گذارد.

او در صحبت با رای دهندگان در حوزه انتخابیه 78 درصد اسپانیایی زبان خود، تأکید کرد که ذهنی باز ندارد، از مشاغل نفت و گاز دفاع خواهد کرد و از پول برای بهداشت و آموزش حمایت خواهد کرد. او می‌گوید یک خطر برای دموکرات‌ها این است که دیوار دفاعی آنها در تگزاس همیشه شهری بوده است، در حالی که جمهوری‌خواهان در مناطق روستایی نتیجه را بالا می‌برند.

اما حزب جمهوری خواه ممکن است در تلاش برای تغییر آن باشد.

وی گفت: «اکنون آنها از ورود به سنگر دموکرات ها خجالت نمی کشند» و آن را «تلاش هماهنگ» خواند.

مایرا فلورس، یک جمهوری خواه که در منطقه 34 علیه گونزالس شرکت می کند، گفت که در مکزیک به دنیا آمده است، تا 13 سالگی در مزارع پنبه کار می کرد تا خودش لباس و وسایل مدرسه بخرد و مبارزات مردم در جنوب تگزاس را درک کرده است.

او گفت که پدرش در تمام زندگی خود به دموکرات ها رای داده بود، اما او از ارزش های محافظه کارانه آنها برای زندگی آگاه بود، که خدا و خانواده را در ردیف اول حزب جمهوری خواه قرار می داد.

او گفت که او از RNC حمایت مالی دریافت نمی کند نیوزویکاما می‌داند که لاتین‌تبارها نه تنها برای بردن منطقه 34، که 84 درصد اسپانیایی‌ها هستند، بلکه در تگزاس برای سال‌های آینده کلید خواهند خورد.

او گفت: «اگر می‌خواهیم این کشور را جمهوری‌خواه نگه داریم، آن را قرمز نگه داریم، باید در جامعه آمریکای لاتین سرمایه‌گذاری کنیم.»

اما او از فروش سخت حزبی اجتناب می کند.

او افزود: "من یک جمهوری خواه هستم، اما من برای منطقه 34 نامزد می شوم، مهم نیست به چه چیزی رای می دهند."

اگرچه کوهلر از RNC هنوز آماده انتشار ارقام بودجه نیست، او گفت که دامنه افزایش یافته کار می کند و دموکرات ها در جنوب تگزاس با مشکل مواجه هستند.

او گفت: «دموکرات ها این حوزه را برای مدت طولانی بدیهی می دانستند. ما مدت زیادی است که این حس را می شنویم.»

کوهلر گفت: «ما جنبشی از دموکرات‌ها، به‌ویژه دموکرات‌های ملی، برای حمایت از رأی‌گیری در آنجا ندیده‌ایم، و ما در حال تهاجمی هستیم و کارمندانی را استخدام می‌کنیم». یک سال، من فکر می‌کنم که ما آنها را روی پاشنه خود داریم.»

رای گیری لاتین
جمهوری خواهان به طور فزاینده ای رای دادن لاتین تگزاس را به عنوان یک فرصت به ویژه در مرزها می بینند و در حال سرمایه گذاری در مشارکت آمریکای لاتین در شهرهای تگزاس جنوبی هستند. مارک فلیکس / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن