ماموریت جو منچین برای واکسینه کردن جو بایدن سنا
سناتور جو منچین (DW.Va.) چهارشنبه به جمهوری خواهان در رأی مثبت به لایحه ای پیوست که می تواند مأموریت رئیس جمهور جو بایدن برای واکسیناسیون تجاری علیه COVID-19 را مسدود کند. منچین در حال ورود برای یک کنفرانس خبری در ساختمان کنگره در واشنگتن دی سی، در 1 نوامبر 2021 تصویر شده است. Somodeville / تراشه گتی

سناتور جو مانچین (DW.Va.) روز چهارشنبه با جمهوری خواهان و سناتور میانه روش جان تستر (D-Mont.) به نیروهای خود پیوست تا لایحه ای را تصویب کنند که حکم جو بایدن رئیس جمهور آمریکا را برای ساخت واکسن برای تجارت حذف می کند.

سنا با 52 رای به 48 رأی مخالف بایدن را برای واکسن کووید-19 برای مشاغلی که بیش از 100 کارمند دارند، مسدود کرد و منچین و تستر تنها اعضای گروه دموکرات بودند که به این لایحه رای مثبت دادند. تقریباً مسلم است که این لایحه هرگز به قانون تبدیل نخواهد شد، زیرا بعید است دموکرات ها آن را در مجلس تصویب کنند. علاوه بر این، حتی اگر این لایحه به نحوی توسط کنگره تصویب شود، بایدن همچنان می‌تواند آن را با چیزی که احتمالاً وتو است، خنثی کند.

رأی مثبت منچین به لایحه مورد حمایت جمهوری خواهان یکی از چندین اقدام اخیر علیه حزب و رئیس جمهور وی است. دموکرات ویرجینیای غربی نیز به مانع مهمی برای امید به تصویب لایحه حمایتی بایدن تبدیل شده است، اگرچه او نقش مهمی در تصویب لایحه زیرساختی دو حزبی ایفا کرده است که ماه گذشته بایدن امضا کرد.

این یک داستان در حال تکامل است و با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتر به روز خواهد شد.