بهترین ابزارها برای اینستاگرام : 9 برنامه ای که می توانید امتحان کنید

وقتی با منظره ای زیبا روبرو می شوید چه ساحل ، کوه و چه صورت حیوان خانگی شما گاهی اوقات این انگیزه را به شما

توسط ELEMENTORSITE در 1 خرداد 1400

وقتی با منظره ای زیبا روبرو می شوید چه ساحل ، کوه و چه صورت حیوان خانگی شما گاهی اوقات این انگیزه را به شما می دهد که درباره معنای خاص مناظر و تجربیات بیشتر فکر کنید.

برای آن لحظات ، ممکن است در نظر داشته باشید که عکسی را با این جمله الهام بخش مانند زیرنویس ، در اینستاگرام ارسال کنید.

اما می توانید با ارسال تصویر همراه با نقل قول ، آن را حتی بیشتر جلو ببرید و شخصیت ها را ذخیره کنید.

ارسال عکس های نقل قول در اینستاگرام می تواند محتوای شما را در این پلتفرم متنوع کرده و برند شما را نیز کمی انسانی کند.

همه می توانند از یک نقل قول انگیزشی در یک صبح دوشنبه شلوغ یا یک بعد از ظهر آهسته سه شنبه استفاده کنند بنابراین برای کمک به ارسال اینستاگرام با کمک این برنامه های رایگان یک نقل قول اینستاگرام را امتحان کنید.

1. Canva

بسیاری از ویژگی های Canva فراتر از تصاویر متنی و همچنین رسانه های اجتماعی است.

اما اپلیکیشن موبایل و قالب های جذاب و از پیش ساخته شده آن را برای پیشنهادات اینستاگرام مناسب می کند.

2. Pablo by Buffer

برنامه وب یا برنامه افزودنی Chrome

پابلو یک برنامه ساده است که به شما امکان می دهد برای اینستاگرام (و همچنین فیس بوک ، توییتر و Pinterest) قیمت گذاری کنید.

شما این گزینه را دارید که از 600،000 عکس را انتخاب کنید یا عکس خود را بارگذاری کنید.

عنوان ، متن و متن عنوان را اضافه کنید ؛ بارگذاری آرم یا گرافیک ؛ و شخصی سازی با استفاده از فیلتر.

گزینه ها محدود هستند ، اما رابط کاربری بسیار ساده ای است که باعث می شود گزینه خوبی برای مبتدیان باشد.

علاوه بر این ، شما می توانید به طور مستقیم در سیستم عامل اجتماعی مورد نظر خود به اشتراک بگذارید یا از Buffer برای برنامه ریزی پست در تاریخ بعد استفاده کنید.

3. Stencil

برنامه وب ، افزونه Chrome ، افزودنی فایرفاکس ، افزونه Safari یا وردپرس

بسته به طرحی که انتخاب می کنید ، Stencil به شما امکان می دهد با استفاده از بیش از 140 ایستگاه از پیش تنظیم معمول ، بیش از 5 میلیون تصویر با وضوح بالا (همه بدون حق امتیاز) و بیش از 1،275 الگو ، تصاویر نقل قول ایجاد کنید.

از این بهتر ، Stencil برای شخصی سازی بیشتر طرح های شما با Google Fonts و برخی از ارائه دهندگان اصلی نماد همکاری کرده است.

4. VanillaPen

Android یا iOS

VanillaPen خود را به عنوان "ابزاری قدرتمند که پستهای عادی شما را در عرض چند ثانیه به پوسترهای خلاقانه تبدیل می کند" قرار می دهد.

شامل بیش از 200 الگو (با ایستگاه از پیش تنظیم شده برای سهولت در طراحی) ، 86 قلم و 360 عنصر تزئینی. همچنین شما قادر به انجام عملکردهای اساسی طراحی مانند تغییر اندازه ، چرخش و موارد دیگر خواهید بود.

از آنجا می توانید صادرات خود را انجام داده و در بستر رسانه های اجتماعی مورد نظر خود به اشتراک بگذارید.

5. Fotor

برنامه وب ، Mac ، Windows ، Android یا iOS

Fotor ابزاری عالی است که طیف گسترده ای از الگوها ، قلم ها ، تصاویر و برچسب ها را برای رقابت با هر یک از برنامه های موجود در این لیست فراهم می کند. با این حال ، آنچه آن را متمایز می کند قابلیت ویرایش و رتوش عکس است که باعث می شود ویژگی نگاشت آن شبیه به Adobe Photoshop باشد اما ساده تر باشد. از پاک کننده های پس زمینه گرفته تا جلوه های تاری ، Fotor می تواند به شما در ایجاد گرافیک خیره کننده اینستاگرام کمک کند.

6. Snappa

برنامه بصورت آنلاین است

با Snappa به بیش از 6000 ماکت و 5 میلیون تصویر و گرافیک برای استفاده در طراحی های خود دسترسی خواهید داشت.

همچنین دارای قابلیت های اساسی ویرایش عکس مانند حذف پس زمینه ، تنظیم روشنایی / روشنایی و عملکرد کم نور است.

همچنین می توانید بدون تغییر اندازه و طراحی مجدد دستی برای هرکدام ، طرح های خود را در نسبت تصویر مناسب برای چندین سیستم عامل اجتماعی دوباره استفاده کنید.

تنها نکته منفی این است که شما فقط 3 بارگیری در ماه در برنامه رایگان Snappa دریافت می کنید ، اما برنامه های برتر نیز در دسترس هستند.

7. QuotesCover

برنامه بصورت آنلاین است

نکته جالب در مورد QuotesCover این است که با یک پایگاه داده بزرگ از نقل قول ها ادغام می شود تا نیازی به تهیه متن برای تصویری که ایجاد می کنید ، نباشد. به سادگی پایگاه داده را جستجو کنید ، یک نقل قول پیدا کنید و آن را در ویرایشگر QuotesCover بارگذاری کنید.

از آنجا ، یک طراحی اتوماتیک ایجاد می شود که می توانید با استفاده از گزینه های پس زمینه ، ابزار قالب بندی متن ، برچسب ها و سایر دارایی های طراحی ، آن را تغییر دهید.

از لحاظ تئوری ، فقط با چند کلیک می توانید از ایده های صفر به یک طراحی کاملاً حرفه ای بروید.

8. PicMonkey

برنامه وب ، iPhone ، Android

PicMonkey یکی دیگر از ابزارهایی است که می تواند همه کارها را انجام دهد: ویرایش عکس (از جمله حذف پس زمینه) ، گرافیک و الگوهای ایجاد شده با بهترین روش ها برای هر سیستم عامل اجتماعی.

شما می توانید از کتابخانه میلیون ها عکس ، فیلم و انیمیشن آنها نقاشی بگیرید.

نکته منفی بزرگ این ابزار این است که برای بارگیری یا اشتراک گذاری عکس هایی که ایجاد می کنید ، به اشتراک نیاز دارید. با این حال ، مزیت اضافه شده این است که اشتراک دارای 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری است (یا اگر یکی از برنامه های برتر را انتخاب کنید فضای ذخیره سازی نامحدود).

این به شما امکان می دهد در حین حرکت ویرایش کنید ، در فضای ابری صرفه جویی کنید و به طرح های دستگاه های دیگر دسترسی پیدا کنید.

9 - وب سایت Follower.ir

وب سایت فالوور آی آر مرجع فروش ، لایک و بازدید اینستاگرام  دو امکان جذاب در سایت خود قرارداده استوری ساز اینستاگرام  و پست ساز اینستاگرام که با استفاده از طرح های آماده می توانید استوری و یا پست های خود را طراحی نمایید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن