پزشک جو بایدن تأیید کرد که آزمایش کووید-19 رئیس جمهور منفی بوده است، زیرا سؤالاتی در مورد سلامتی او از صدای خشن او ایجاد شده است.

کوین اوکانر، پزشک قدیمی بایدن، روز جمعه در یادداشتی گفت که رئیس جمهور "این هفته دچار گرفتگی شدید بینی شده است. این در صدای او است و او می تواند آن را به خوبی در گلوی قورباغه سخنگو احساس کند." ''

این تحقیقات شامل یک پانل تنفسی کامل است که شامل 19 عامل بیماری‌زای تنفسی رایج، از جمله کووید-19، سایر کروناویروس‌ها، آنفولانزا، استرپتوکوک‌ها، به نام چند مورد... همه این آزمایش‌ها منفی بودند. اوکانر گفت، از جمله موارد فوق، این هفته سه بار برای COVID-19 آزمایش شده است.

دکتر خاطرنشان کرد که بایدن داروهای بدون نسخه را برای کمک به تسکین علائم دریافت خواهد کرد.

یک پزشک WH می گوید بایدن در مورد کووید منفی است
به گفته پزشک جو بایدن، پرزیدنت جو بایدن آزمایش کووید-19 منفی شد و به گفته پزشکش، دچار "احتقان بینی افزایش یافته است". در این عکس، بایدن به گزارش نوامبر در مورد مشاغل در اتاق غذاخوری ایالتی کاخ سفید در 3 دسامبر 2021 در واشنگتن دی سی اشاره می کند. آنا پولساز / گتی ایماژ

بایدن صدای خشن و سرفه های گاه به گاه خود را به سرماخوردگی نوه جوانش نسبت می دهد. رئیس جمهور روز جمعه پس از اینکه از او پرسیده شد که آیا با پیتر دوسی، خبرنگار فاکس نیوز در کاخ سفید خوب است، به سلامت بازگشت.

او در حالی که پس از اظهار نظر در مورد گزارش شغلی نوامبر به سوالات پاسخ می داد، گفت: "آنچه من دارم یک نوه یک سال و نیم است که سرما خورده است و دوست دارد پاپ خود را ببوسد." "این فقط یک سرماخوردگی است."

این یک داستان در حال تکامل است و به محض در دسترس قرار گرفتن با اطلاعات بیشتر به روز می شود.