پاتریک ماهومز برای چیفز کانزاس سیتی در فینال فصل عادی خود در شنبه شب نیازی به بازگشت معجزه آسا نداشت. دفاع او این کار را برای او انجام داد.

چیفز اشتباه کرد و یک قاشق 86 یاردی و یک امتیاز به دست آورد تا دنور برونکوس را 28-24 در Invesco Field در دنور شکست دهد.

نیک بولتون، رئیس کانزاس سیتی
ملوین گوردون شماره 25 از دنور برانکوها توپ را در کوارتر چهارم لمس کردند، که توسط نیک بولتون شماره 54 از چیفز کانزاس سیتی در Empower Field At Mile High در 8 ژانویه 2022 در دنور، کلرادو بازسازی شد. عکس از داستین برادفورد / گتی ایماژ

چیفز در حال حاضر بهترین رکورد AFC در فصل عادی را با 12-5 در اختیار دارد و باخت تنسی تایتانز (11-5) در روز یکشنبه بهترین جایگاه را در AFC و تنها خداحافظی در دور اول را تضمین می کند. پیروزی تایتان ها در هیوستون، کانزاس سیتی را شماره 2 در کنفرانس قرار می دهد و آخر هفته آینده میزبان یک بازی پلی آف وایلد کارت خواهد بود.

کانزاس سیتی اولین تاچ داون بازی را به ثمر رساند، اما چیفز خود را در حال بازی کردن به کوارتر چهارم دیدند که یک بازی دفاعی بزرگ رخ داد.

برانکوها که در آن زمان 21-20 پیش بودند، به عمق منطقه چیفز رفته بودند و در خط 9 یاردی چیفز با 2 و 2 روبرو شدند. ملوین اینگرام کوارتربک Chiefs در سراسر خط حمله کرد و به برانکوها ضربه زد، به سمت عقب می دوید، ملوین گوردون در زمین عقب بود، و توپ را شل و ول کرد. نیک بولتون، هافبک چیفز، توپ شل را برداشت و 86 یارد را بدون هیچ آسیبی برای تاچ داون به ثمر رساند. برتری موفق دو امتیازی باعث شد تا کانزاس سیتی 28-21 پیش بیفتد.

دنور توپ را پس گرفت و راهی زمین شد، اما ترجیح داد با 4:37 باقی مانده از زمین گلزنی کند و ماخومس و چیفز را در یک تخلف 4 دقیقه ای قرار داد.

زمان کانزاس سیتی با یک سری سقوط های اول تمام شد و چیف ها حداقل در رتبه دوم AFC قرار دارند. حالا آنها امیدوارند تایتان ها برای دومین بار در این فصل به هیوستون تگزاس ببازند.