اسم موتور زانتیا 3000، V6 ESL Engine می باشد

بطوریکه موجب عدم تحلیل درست اطلاعات شده و خودرو با لرزش زیاد خاموش شدن، سکته یا CUTOFF در دورهای بالا مواجه اس

توسط ELEMENTORSITE در 10 شهریور 1400

بطوریکه موجب عدم تحلیل درست اطلاعات شده و خودرو با لرزش زیاد خاموش شدن، سکته یا CUTOFF در دورهای بالا مواجه است که نیاز به دوباره خوانی یا اصطلاحاتجدید حافظه است. باید در جوابتان گفت اگر در کارکرد خودرو اختلالی دیدید، مثلا دود کردن بیش اندازه اگزوز، استارت نخوردن خودرو، حتی شنیدن صداهای ناهنجار در موتور و… کسانی که تجربه دارند راهنمایی کنند آیا صدای گیربکس پارس tu5 از سرعت 95 تا 105 که یه صدای زوزه کم خیلی کم میده عادی هست یا اینکه باید ببرم گارانتی . یا فقط از روی ریموت تا میشوند ؟ خیلی هم پهن نیست فقط نسبت به 185 ممکنه کمی فرمان خودرو سفت تر بشه و کمی هم مصرف سوخت بیشتر بشه . وقتی قطر چرخ بیشتر میشه کمی کشش و شتاب خودرو کمتر میشه ولی در عوض در یک دور موتور ثابت خودرو سرعت بیشتری میره نسبت یه چرخ کوچکتر . کنترل دریچه های هوا در تهویه اتوماتیک جدید حالتهای زیادی داره که برخی ترکیبی هستند اگر کاملا یک دریچه را مسدود کنید هیچگونه خروجی نخواهد داشت .

4- آیا آینه های تاشونده در پژو پارس های LX از داخل ماشین هم تامیشوند ؟ این خودرو غیر از فرانسه برای کاهش میزان عوارض واردات خودرو به چین در اواسط دهه ۹۰ میلادی به تعداد بسیار محدود میان سالهای ۱۹۹۶ و ۱۹۹۷ بهصورت نمونههای نیمه تولید شده (CKD) از خط تولید رن فرانسه به چین فرستاده و در خط تولید شرکت فنگشن-سیتروئن شرکت که با سرمایهگذاری مشترک گروه پی اس آ و دانگ فنگ در شهر هویژو از استان گوانگدونگ چین تأسیس شده بود مراحل نهائی مونتاژ آنها در کنار سیتروئن ایکس ام و تحت نام مشترک سیتروئن ایکسام انجام گرفت. پارس ئیالاکس در ابتدای تولید با نام پارس اِگزک (به انگلیسی: Exec) که مختصر executive بمعنی خودروی مدیران است به بازار عرضه شد، اما به سرعت به ئیالاکس تغییر نام یافت. که در قسمت بالایی موتور واقع شده است و سوپاپ ها و منیفولد درون سرسیلندر قرار میگیرند.

موتور 1800 پژو 405 معمولی 8 سوپاپ XU7 L3 هست و موتور زانتیا 1800 و پارس ای ال ایکس هست XU7 L4 . اگر ماشین یک نفر خراب هست یا مشکل دار شده دلیل بر این نیست که پارس tu5 بهتر از پارس xu7 هست . بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. سیستم تهویه داشبورد جدید نسبت به قدیمی خیلی بهتر شده است . 5- میگویند که در پارس های داشبورد جدید ، وقتی سیستم تهویه را روشن میکنیم ، هنگامی که جهت باد را به سمت پا تنظیم میکنیم ، باز هم باد از سمته جلو میزند ! لطفا موتور مینیاتوری Tu5 رو با موتور قدرتمند زانتیا مقایسه نکنید .شاید tu5 روی 206 خوب راه میره ولی پارس حداقل 150 کیلوگرم سنگینتر هست و قرار هست با صندوق پر و تعداد نفرات زیاد در جاده ها و گردنه ها حرکت کنه نه مثل 206 که یک ماشین شهری اسپرت هست. 3:شتاب اولیه پژو پارس سال 2000 نثبت به پژو 1800 چه جوری هست ؟

با سلام و عرض ادب به تمام دوستان لطفا راهنماییی بفرمایید پژو پارس چه مدلی با چه موتوری بخرم داشبورد جدید باشه یا نه؟ نگران نباشید این صدا از گیربکس یا موتور نیست. پرشیای دیروز و پارس امروز با استفاده از پلت فرم پژو 405 طراحی شدند که در آن سال ها هنوز این قدر قدیمی نشده بود و برای بازار انحصاری ایران مناسب بود. چراغ های عقب زانتیا به صورت دو قسمتی طراحی شده اند. در حال حاضر بر طبق مصوبات هیئت دولت ورود باتری های خارجی به ایران ممنوع میباشد و به همین دلیل باتری کره ای اصلی با تاریخ تولید به روز در بازار موجود نمیباشد. البته با توجه به شتاب بالای زانتیا این نرم بودن فرمان میتواند در سفرها خطرناک باشد که این خطر با استفاده از ترمز ABS و سیستم تعلیق هیدرولیک تا میزان بسیار بالایی کاهش یافته است. البته بر اساس آمار شرکت سیتروئن تا سال 1998 معادل یک میلیون و 800 هزار دستگاه از این خودرو در سراسر دنیا به فروش رفته بود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با موتور زانتیا وب سایت خود باشید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن